15 Reacties

8 maanden geleden

Ik gebruik gewoon een rectale van de kruidvat je hebt voor 2 euro meer degene die maar 10 seconden er over doet! Echt perfect en gaat echt vlot. Zeker een aanrader

8 maanden geleden

Gewoon een rectale van de etos, prima. Bij pasgeborenen zou ik nog geen oorthermometer of voorhoofd thermometer gebruiken, dan heb je toch net een meer afwijkende waarde. Gebruik nu pas bij onze oudere kids van bijna 3 en 5 een oorthermometer, scheelt een hoop gekrijs 😉 dus voor later zeker een optie

8 maanden geleden

Het nadeel van een voorhoofd/oor thermometer is dat deze niet zo precies zijn als een rectale thermometer, vaak moet je er ongeveer 0,5 graden bij optellen. Ik heb zelf 2 thermometers van Qute, ik ben hier tevreden over.

8 maanden geleden

Zelf vind ik die van Etos het fijnst, ik heb er meerdere getest. De thermometer van de Etos is ook wat dunner dan de (meeste) andere en werkt snel.

8 maanden geleden

Ik heb in de kraamweek 3 verschillende gehad en ik heb nu de Braun die extra snel is! Deze heeft echt binnen 5 seconde resultaat

8 maanden geleden

Nee voorhoofd klopt 9/10 keer niks van! Zelfs die hele dure niet. En in het oor is met baby’s en kleine kinderen echt niet handig. Wij zijn toen onze dochter 3 werd overgestapt op een oor thermometer. Maar we meten alleen als we een dokter moeten bellen. Want die willen altijd weten hoe warm ze zijn. Wij voelen zelf gewoon met onze lippen op het hoofdje en weten dan genoeg.

8 maanden geleden

Ik heb precies dezelfde vraag bij mijn tweede zwangerschap. Bij de 1e in de kraamweek hier zoveel gedoe om gehad. Nu wordt mij de thermometer van Braun aangeraden dus die koop ik voor de baby en voor mezelf 1 van Etos of Kruidvat.

8 maanden geleden

We hebben er een met een flexibele punt, dat lijkt me wel fijner. Gekocht bij de AH volgens mij

8 maanden geleden

Reactie op KleinWonder88

We hebben er een met een flexibele punt, dat lijkt me wel fijner. Gekocht b ...
Ja, wordt ook aangeraden bij baby's

8 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb in de kraamweek 3 verschillende gehad en ik heb nu de Braun die extr ...
Deze hebben wij ook gebruikt bij onze dochter inderdaad! Voor onze zoon heb ik er ook weer een gekocht.

8 maanden geleden

Reactie op SamDWO

Deze hebben wij ook gebruikt bij onze dochter inderdaad! Voor onze zoon heb ...
Ja deze is echt top!!

8 maanden geleden

Kraamzorg heeft mij geadviseerd om er eentje te kopen met een flexibele kop. Ik heb er toevallig vandaag 1 gekocht bij de Etos: Braun digitale thermometer High speed PRT1000

8 maanden geleden

Reactie op Koraal945945

Kraamzorg heeft mij geadviseerd om er eentje te kopen met een flexibele kop ...
Deze is superfijn! Ook redelijk snel! Echt een super Thermometer voor newborns

8 maanden geleden

Ik heb een two-pack gehaald bij babypark. Een voor de baby en een voor mezelf. Het handige is dat ze allebei een andere kleur hebben, waardoor ze ook goed uit elkaar te houden zijn straks ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb in de kraamweek 3 verschillende gehad en ik heb nu de Braun die extr ...
Deze heeft onze kraamverzorgster inderdaad ook aangeraden!