12 Reacties

één maand geleden

Ja heb het altijd willen weten! Ik heb altikd gedacht een jongetje te krijgen, maar nu neig ik heel stiekem naar meisje? Maar zou met allebei dolgelukkig zijn ♡

één maand geleden

Ik wil het graag weten, ben te nieuwsgierig. Vind het ook fijn dan ik ook alles erop kan aanpassen met kleding of spulletjes voor de baby.

één maand geleden

Ik wil het niet weten want ik vind het echt de allerleukste verrassing ooit! Bij mijn dochter wisten we het ook niet tot de geboorte en ik het heeft me echt geholpen tijdens de persfase haha

één maand geleden

Ik twijfel 🤔

één maand geleden

wij willen het wel weten. Ik wil sowieso ook weten of ik alle roze kleertjes weer mag gaan wassen of nieuwe kleding moet gaan kopen 😂😅

één maand geleden

Ik wil het sowieso weten. Veel te leuk om te baby shoppen op geslacht! ben de gender reveal al helemaal aan het plannen op de datum na 😂

één maand geleden

Ik wil het ook wel graag weten, bij ons in de familie tot nu toe alleen maar jongetjes dus stiekem hoopt oma nu op een meisje haha mij maakt het overigens niks uit, maar ben gewoon te nieuwsgierig 🤗

één maand geleden

Wij houden het als verrassing. Vinden we het allerleukste. Bij onze eerste 2 ook zo gedaan. Toevallig een meisje en daarna een jongen, dus we hebben sowieso genoeg op voorraad ☺️👍 Ik zat er zelf trouwens 2x naast met het geslacht voorspellen, dus dat maakte de verrassing nog groter 😂 maar zeker niet minder leuk 🥰

één maand geleden

Wij willen het ook niet weten. Vooral omdat tegenwoordig al bijna niks meer een verrassing is(alles staat op t internet) lijkt het ons leuk dit niet te weten. Voor de babykamer willen we toch iets met groen of geel en dat kan prima voor allebei.

één maand geleden

Wij willen het weten, dan weet ik of ik al het jongensspul weer kan gebruiken of dat ik de hele bende op vinted kan zetten en voor een meisje moet gaan shoppen (geen straf hoor overigens)

één maand geleden

Wil het graag weten, ik ben ook veel te nieuwsgierig om zo lang te wachten! Vind het echt knap dat mensen dat kunnen haha

één maand geleden

Ik wil het dit keer niet weten , moet wel eerlijk zeggen het is nummer 5 .. Bij de andere 4 wisten we het wel dus wil nu echt eens mee maken hoe het is als je niks weet. Ook omdat dit ECHT de laatste gaat zijn