27 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op GevatteTuimelaar971116
Geslachtsecho is toch pas vanaf 15 weken?
Kan al met 13
11 dagen geleden
Reactie op Annabella2025
Kan al met 13
Het bepalen van het geslacht bij de 13 weken echo is verboden zou toch ff keer teruggaan over 2 weken
11 dagen geleden
Reactie op Wennn_25
Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we een jongetje krijgen. Dat is e ...
Ik heb gisteren dus ook gehoord dat we een jongetje krijgen 💙
11 dagen geleden
Geslachtsecho is toch pas vanaf 15 weken?
Ja ik heb het zelfs bij 16 weken ingepland, ik heb gehoord dat het daarvoor niet echt betrouwbaar was
11 dagen geleden
Reactie op BehulpzameBij966439
Ja ik heb het zelfs bij 16 weken ingepland, ik heb gehoord dat het daarvoor ...
Ik wacht tot 15 weken
11 dagen geleden
Reactie op Annabella2025
Ik wacht tot 15 weken
Ja tegen mij zeiden ze ook iets van rond de 16 weken dus heb het maar bij 16 gelaten, dan heb ik ook toevallig een afspraak bij mn verloskundige
11 dagen geleden
Met 12/13 weken lijkt mij t ook niet betrouwbaar, 12+6 is ze zelfs zie ik staan😅 ze mogen dan nog niet eens uitspraken doen. Bij m’n zoon wist ik t ook pas met 16 weken, wacht met deze zwangerschap ook nog wel ff met de geslachtsbepaling haha
11 dagen geleden
Met 12/13 weken lijkt mij t ook niet betrouwbaar, 12+6 is ze zelfs zie ik s ...
Ik zou eigenlijk tot 20 weken wachten maar ik ben helaas te nieuwsgierig 😂 ik heb namelijk hier ook al meerdere keren een topic zien voorbijkomen over de geslachtsecho met 12/13 weken maar dat vertrouw ik niet
11 dagen geleden
Ja idd bij ons ook hoor.
11 dagen geleden
Ik heb bij alledrie mijn kinderen met 13+ weken geslacht echo gehad en vanaf dan verandert de nub niet. Nu tot en met week 11 een meisje al vond ik het anders dan mijn dochters, en week 13 echt omhoog, nu wederom weer bevestigd met 15+3 weken. Ze zitten er maar 1,5% naast. En dat zijn gevallen dat de piemel zo klein is of de vagina iets groter en is zeer zeldzaam. Maar je kan altijd nog een keer gaan. Heb ik nu ook gedaan toch even bevestigen. Maar toch gefeliciteerd 🥳
11 dagen geleden
Reactie op SanneLaureen
Ik heb gisteren dus ook gehoord dat we een jongetje krijgen 💙
Ja hier ook echt een opstaand ding hihi 😏 heb twee dochters dat is echt zoals deze echo. En vanaf 13 weken is het wel bepaald het geslacht is dan wel echt ontwikkeld en op de laatste dag z’n verschil tussen jongen meisje denk ik niet. Maar je weet het nooit 😗