27 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op denniese
Ja hier ook echt een opstaand ding hihi 😏 heb twee dochters dat is echt zo ...
Ik ben 15,5 week dus als het goed is zou het wel zo goed als 99% accuraat moeten zijn 💙
11 dagen geleden
Dit is inderdaad een meisje. Het verschil wordt vanaf 12 weken duidelijk zichtbaar als er goede echo apparatuur is. Met 13 weken en 2 dagen kunnen ze officieel vaststellen wat het geslacht is, dan zijn de verschillen duidelijk genoeg. Een clitoris bij een meisje groeit in het begin naar buiten en trekt zich daarna naar binnen. Bij een jongetje blijft er wat uitsteken. Bij onze zoon met 13 weken duidelijk een balzakje en piemeltje te zien hoor. Daar was geen twijfel over mogelijk. Onze dochter met 13.2 ook al heel duidelijk te zien dat daar echt geen piemeltje zat. Wat hieronder iemand zegt dat een geslachtsecho met 13 weken verboden is klopt niet. Het is in NL alleen niet de bedoeling dat ze met de medische 13 weken echo het geslacht meedelen. Als het gewoon een geboekte echo is staat dit los van de 13 weken echo en mag dit gewoon. Lekker van genieten dat jullie een dochter krijgen!
7 dagen geleden
Reactie op Annabella2025
Ik wacht tot 15 weken
Je heb gelijk mij vriendin hebben mij verrassend op twee verschillende plekken met echo maar kregen ook twee verschillende geslacht de een zei meisje de andere zei jongen ik wacht nu echt 20 weken ik ben nu 14+6
7 dagen geleden
Reactie op BehulpzameBij966439
Ik zou eigenlijk tot 20 weken wachten maar ik ben helaas te nieuwsgierig 😂 ...
Ik ook niet meer ik.ben 14 +6 twee echo gemaakt op verschillende plekken en twee verschillende antwoord een zei meisje antwoord zei jongen