59 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op EvenwichtigeLibel708953
Zoals er meer is gezegd hieronder, dit is hartstikke normaal! Ik heb er zel ...
Mijn zoontje is dus heel erg op z’n vader 🤣 en mijn dochter weer op mij. Ik dacht ook dat jongetjes liever waren voor hun moeder maar mijn zoontje is bijna 4 en ik heb het nog niet gemerkt 😂
9 dagen geleden
Bij de oudste wilde ik graag een meisje
En vanaf moment 1 voelde ik het word een jongen
Onze jongste zoontje is overleden door vroeg geboorte en schommelde erg met wat ik wil qua voorkeur
Vind het altijd zo’n onzin als mensen politiek correct praten
En sommige zullen echt geen voor keur hebben
Maar veel wel en wat is er mis mee
Zolang je voor beide wilt zorgen is het toch goed
En niet meer dan normaal dat je even tijd nodig hebt om je toekomstige plaatje samen te stellen
9 dagen geleden
Ik ken je gevoel ook hoor! Hoewel beide geslachten echt wel welkom zijn, heb ik ook wel een voorkeur. Bij de een zal het even schakelen zijn en wennen aan het idee en dan is het ook goed en bij de ander zou ik gewoon gelijk blij zijn.
Weet dat de nub - vooral bij 11 weken - nog steeds heel onbetrouwbaar is. Mijn vorig kindje zeiden ze in het nub-topic dat het een jongetje zou zijn, maar was uiteindelijk toch echt een meisje!
9 dagen geleden
Ik merk dit ook terwijl ik echt dacht dat het me totaal niks uit zou maken. Ik vond mezelf zelfs altijd een jongensmama. U bedenk ik me opeens dat het ook een meisje kan zijn en ik merk dat ik er toch een beetje op hoop.
9 dagen geleden
Reactie op VeelzijdigeGolf254966
Ik merk dit ook terwijl ik echt dacht dat het me totaal niks uit zou maken. ...
Ook wilden wij wachten op de geboorte, maar ik hoop ergens het ‘per ongeluk’ te zien
9 dagen geleden
Voordat ik moeder werd dacht ik altijd dat ik zoons zou krijgen. Inmiddels heb ik twee dochters en ben ik 13 weken zwanger van de derde. Nu heb ik zelfs een lichte voorkeur voor nog een meisje! Wat ik hiermee wil zeggen is dat voorkeuren ook kunnen veranderen op basis van je ervaringen. Ik kan mezelf nu echt niet meer als jongensmoeder voorstellen, dus dat wordt nog even schakelen als deze baby een jongen is. :)
9 dagen geleden
Ik heb volgende week woensdag mijn geslachtsecho...en ik heb een voorkeur naar een meisje...ik weet niet eens waarom behalve dat ik onegveeer zo lang als dat ik "oud" ben denk dat ik een meisjesmama ga worden...
Nu is alles welkom, en toch ben ik bang dat ik teleurgesteld ga raken als het een jongen is, al weet ik dat ik er net zoveel van ga houden als van een meisje...toch merk ik dat inderdaad iedereen altijd zegt: als het maar gezond is...en tuurlijk dat is het belangrijkst, maar toch ben ik enorm blij als ik het eenmaal weet en mijn mind kan easen.
9 dagen geleden
Reactie op Kimmanuela94
Ik heb volgende week woensdag mijn geslachtsecho...en ik heb een voorkeur n ...
Ik had dit ook precies zo. Altijd mezelf alleen maar voorgesteld als meisjesmoeder. Ik was ook echt overtuigd van een meisje. En nu blijkt het toch een jongetje te zijn. Ik moest de avond van de geslachtsecho echt flink schakelen. De volgende dag heb ik me vol gestort op jongensnamen, kleertjes en geboortekaartjes. En ik vind het nu zó leuk dat we een jongetje krijgen!
9 dagen geleden
Reactie op RR
Voordat ik moeder werd dacht ik altijd dat ik zoons zou krijgen. Inmiddels ...
oooh dit dus. Hier ook de derde onderweg en hebben al twee meiden. zowel mn vriend en ik hopen eigenlijk op een derde meid (denk omdst dat bekend is ofzo) Ik heb geen idee wat mn gevoel zegt en word letterlijk heen en weer geslingerd. Ene keer denk ik meid, andere keer denk ik toch jongen. Bij het idee dst het een jongen word voel ik toch een lichte teleurstelling ofzo die ik niet kan plaatsen, wetend dat het echt wel goed gaat komen met dat gevoel als het wel een jongen blijkt te zijn.
Het komt denk ik ook omdat de omgeving ontzettend roept dat het een meid gaat worden omdat dat zo bij ons past. (waar word dat eigenlijk op gebaseerd)
Zaterdag hebben we de geslachts echo en we vinden het reuze spannend.
Ben er met die andere zwangerschappen eigenlijk nooit zo mee bezig geweest als nu eerlijk gezegd
8 dagen geleden
Hey, ik had steeds het gevoel dat ik een meisje zou krijgen. Tot de 13 weken echo, toen zei de nub ook een jongen en moest ik omschakelen. En mensen dachten allemaal dat het een jongen was. Uiteindelijk blijkt het vandaag (echo gehad) toch een meisje te zijn. Dus persoonlijk zou ik me hier nog niet helemaal op instellen, dan moet je misschien weer omschakelen 😜
8 dagen geleden
Reactie op Nikki1208
Hey, ik had steeds het gevoel dat ik een meisje zou krijgen. Tot de 13 weke ...
Ben heel benieuwd hoe het bij ons is. Ik wilde graag een meisje en had ook echt dat gevoel. Maar na de 13 weken echo ben ik er van overtuigd dat het een jongen is. Nu ook al wel aan het idee gewend. Vrijdag geslachtsecho...
8 dagen geleden
Ja 🙂↕️ deze is lastig 😥 veel vrouwen roepen hardop als het maar gezond is, maar vele hebben toch wel een voorkeur. Ik moet eerlijk zeggen ik had geen voorkeur ik had iets anders mijn overleden moeder had een voorspelling voor al haar kinderen gedaan en dat is uitgekomen en ik was zo bang als het een meisje is waarom heeft ze het niet gezien. Maar bij mij was het andersom tot week 12 meisje en eerst met week 10 baalde ik. En toen ja begon ik toch namen te bedenken en al te zeggen het wordt een meisje. Ja ik heb dit dus niet zo maar ja het schijnt vaker voor te komen. Ik kan zoveel zeggen wat leuk is aan meisjes maar ja 👍🏻 je moet hier wel aan werken mijn schoonzus kreeg echt een post natale depressie bij haar jongste zij wou maar een dochter. Ja ik krijg nu mijn zoon maar had ik moeten slikken als ze meisje hadden gezegd mwa ik heb twee meiden en ben echt gezegend na 14 miskramen en vier jaar onvruchtbaarheid. Ik zou er eerlijk over blijven praten uiteindelijk wordt het minder en je hebt nog een hele lange tijd om aan het idee te wennen. En een jongen kan er altijd later bijkomen dan is het nu nog niet jouw tijd 😉 maar dit meisje heeft jou als haar moeder gekozen en uiteindelijk zal je door haar smelten 🫠 je mag best balen het zegt niets over jouw liefde 🧡 maar wordt het verderop niet minder dan moet je misschien wat hulp erbij krijgen, vaak helpt familie en vrienden wel als ze het weten. We bleven mijn schoonzus laten zien wat ze kreeg niet wat ze niet kreeg dit hielp haar wel maar toen hij eenmaal geboren was, was ze helemaal verkocht aan hem.
6 dagen geleden
Gisteren de 13 weken echo gehad met 14+1 en de echoscopist zei aan het einde dat ze duidelijk het geslacht heeft kunnen zien en of wij ook wat zagen. Ik heb er niet echt op gelet maar zei zelf dat mijn gevoel een meisje is. Ze zei ga thuis maar even goed kijken. Iedereen op het forum heeft wat betreft de nub jongen gezegd. Ik ben echt zwaar van de leg, ik kan het geen teleurstelling noemen maar ik kan mijn “zenuwachtige” gevoel niet omschrijven 😅. Binnenkort zal het wel bevestigd worden of het echt een jongen is, maar ik moet mezelf echt even ervan overtuigen.
6 dagen geleden
Reactie op MV93
Ben heel benieuwd hoe het bij ons is. Ik wilde graag een meisje en had ook ...
Intussen heeft de geslachtsecho bevestigd dat het een jongen is. Ik kan niet zeggen dat ik mega blij ben, maar ik heb al aan het idee kunnen wennen afgelopen 2 weken. Dus voor mij is het goed zo nu. Hoop dat het voor alle anderen ook snel goed voelt ❤️