12 Reacties

één maand geleden

Ik herken dit. Hier ook constant het idee dat alles in huis stinkt. Kan de geur ook niet plaatsen, maar krijg er zo’n poetsdrang van. Mijn partner zegt niets te ruiken, dus dan zal het toch aan mij liggen…. Hier staat in ieder geval boven altijd de hele dag een raam open om te luchten

één maand geleden

Reactie op Meertje_

Ik herken dit. Hier ook constant het idee dat alles in huis stinkt. Kan de ...
Mijn vriend ruikt ook niets. Hier ook de hele dag de deuren en ramen open maar zonder resultaat. Soms zelfs erger als buren aan het koken zijn in de flat. Vervelend dat jij het ook hebt. Ook medicatie? ik ben nu aan de 3e optie toe met medicatie, anders wordt het een tripje ziekenhuis

één maand geleden

Oh jeetje! Dat klinkt heftig. Ik vind boodschappen doen wel heeeeel naar. Wij hebben hier een jumbo foodmarkt, dus die hele toko ruikt onwijs naar allerlei verschillende heftige dingen.. daar word ik wel echt misselijk van. Hopelijk gaat het gauw over.. of wordt het in ieder geval minder..

één maand geleden

Oh, herkenbaar. Ik dacht overigens dat m'n slaapkamer ok zou zijn. Maar na een toiletbezoek in de badkamer (met daar ook weer zeep en shampoogeur) keer ik weer terug naar m'n slaapkamer, en dan ruik ik plots de slaapkamer heel sterk en ga ik gelijk over m'n nek. Oftewel, steeds bij kamerswitch ruik ik andere geuren. En wat je zegt, ik kan nu plots m'n partner ruiken (vooral in de ochtend met z'n adem) of wanneer hij iets heeft gegeten... De vaatwasser, de koelkast, tijdens het koken, als de deur open staat en de buren koken, als ik m'n medicatie moet innemen, en vooral als ik die vieze multivitamine in olievorm moet innemen! En dan was de misselijkheid al vrij mild voor me als ik andermans verhalen hoor en lees (want ik heb tot nu toe nog niet echt hoeven overgeven, al heb ik paar keer gekokhalst)... Meestal als ik een geur tref en ik een instant vlaag van misselijkheid krijg dan cover in mijn neus met m'n handen of sjaal en probeer even te ademen in een voor mij neutrale geur, en wacht ik even af tot m'n lichaam weer gekalmeerd is van de heftige reactie. Meer dan dat kan ik niet echt doen, want ramen en deuren open is nu voor mij erg koud, en deo of andere geuren spuiten werkt averechts. 😅

één maand geleden

Reactie op KJG-D

Mijn vriend ruikt ook niets. Hier ook de hele dag de deuren en ramen open m ...
Medicatie heb ik niet. Zo erg is het gelukkig bij mij (nog) niet. Wat vervelend voor je joh dat je er zelfs medicatie voor moet nemen 😢

één maand geleden

Heel herkenbaar. Heb het van week 6 t/m 11 gehad, dacht dat het voorbij was maar met 12 weken keihard terug gekomen. Ik ben nu de hele dag aan de inhaler (zie foto) aan het ruiken, anders ga ik 24/7 over mn nek.

één maand geleden

Reactie op Usagi

Oh, herkenbaar. Ik dacht overigens dat m'n slaapkamer ok zou zijn. Maar na ...
Oh jee klinkt ook niet helemaal best hoor :(. Wij hebben nu bedacht dat ik in geval van nood (bij die intense geuren) poepzakjes van de honden heb hahahah en mijn rituals deo om aan te ruiken 😂 Heb net maar even vanalles van rituals jing besteld, want die lucht helpt me juist. Dus hoop dat een kamerspray en wasgeur daarin al iets kunnen doen

één maand geleden

Reactie op Lori97

Heel herkenbaar. Heb het van week 6 t/m 11 gehad, dacht dat het voorbij was ...
Dit ziet eruit als iets dat ik ook wel kan gebruiken! Is dat ook oke door de dokter? Misschien dat ik dat ook moet kopen dan. Ik wilde eerst vaporub onder mijn neus doen, maar ik lees op internet wisselende dingen over het gebruik hiervan tijdens zwangerschap

25 dagen geleden

Reactie op Lori97

Heel herkenbaar. Heb het van week 6 t/m 11 gehad, dacht dat het voorbij was ...
Die heb ik ook standaard in mijn tas zitten. Werkt echt heel goed.

25 dagen geleden

Alles ruik ik heel erg sterk en wordt ook echt spontaan misselijk van sommige geuren.. 😬

25 dagen geleden

Ik heb het af en toe bij geurtjes. Ik probeer nu vaak een geurtje te vinden die ik wel goed trek zoals luchtverfrisser/roomspray of parfum, dat spuit ik op een deel van m'n shirt zodat ik daar aan kan ruiken of in huis haha (en heel veel ramen open voor frisse lucht). Zelf vooral nu last van geluiden (anderen die scheten laten, heel erg hoesten of overgeven hahaha)

23 dagen geleden

Ik heb dus het idee dat ik muizen (ontlasting en plas) ruik in huis en ben daardoor thuis in de woonkamer non stop misselijk. Andere ruiken het niet dus wordt ik dan gek? M’n slaapkamer is m’n safe heaven. Ook de badkamer geur kan ik niet meer uitstaan en heb alle badmatten al weg gegooid en zal nieuw halen (nog geen jaar oud en was het continue dus zal ook tussen m’n oren zittten 😋)