5 Reacties

één maand geleden

Hoi, Zelf heb ik in april een MA gehad. Hier kwamen we met onze eerste echo achter. Deze hadden we met 7+6 en ik had echt volop zwangerschapsklachten. Ik kon dan ook aan niets merken dat het niet goed was en dit kwam echt heel erg onverwachts voor ons. Daarna mijn lichaam nog 2 weken de tijd gegeven om de miskraam zelf op te laten wekken maar hier dus uiteindelijk medicatie voor nodig gehad. Hiermee wil ik je echt absoluut geen onzekerheid aanpraten, maar laten zien dat ikzelf niet heb kunnen merken helaas dat het de vorige keer niet goed was..🥺 Probeer het zoveel mogelijk los te laten en de ‘negatieve’ verhalen hier niet teveel door te lezen zodat je hopelijk kan genieten🤗

één maand geleden

Hoi, dat wachten is inderdaad spannend! Helaas is er geen eenduidig antwoord op je vraag dit verschilt echt heel erg per vrouw/keer/zwangerschap. Als het niet goed zou zitten, kan het snel afgestoten worden en krijg je een miskraam. Maar het zou nog weken kunnen blijven zitten en kom je er met de echo pas achter dat het niet goed is. Dit is een missed abortion. In veel gevallen merkt je lichaam dan nog niet dat het vruchtje niet meer leeft. Je zou dan een miskraam kunnen afwachten of met medicatie kunnen opwekken. Ik kan je dus niet geruststellen. Het blijft (helaas) een lastige tijd, probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en goed voor je lichaam te zorgen!

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Hoi, Zelf heb ik in april een MA gehad. Hier kwamen we met onze eerste ech ...
Dankjewel mommy !!! Wat vervelend voor jou(jullie) .. hoop dat je inmiddels helemaal boven op bent ! En dat het nu wel goed is/zit . Jaa ik probeer het los te laten! Alleen heb Afentoe gewoon wat buikpijn en dat maakt het onzeker!

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Hoi, dat wachten is inderdaad spannend! Helaas is er geen eenduidig antwoo ...
Dankjewel voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op cnngl

Dankjewel mommy !!! Wat vervelend voor jou(jullie) .. hoop dat je inmid ...
We zijn nu voor de tweede keer zwanger. Afgelopen maandag een extra vroege echo gehad in de hoop wat geruststelling te krijgen. Er zit gelukkig wel een embryo maar deze was nog wel kleiner dan dat hij nu zou moeten zijn. Aanstaande dinsdag weer een echo dus het is heel erg spannend. Ik snap heel goed dat het je onzeker maakt dat je buikpijn hebt, maar probeer dat ook als iets positiefs te zien. Je baarmoeder rekt zich uit en groeit en ook je darmen zijn aan het rommelen.