15 Reacties

één maand geleden

Waarom zou een verloskundige liegen ? Heb je redenen om het niet te geloven? Dan zou ik opzoek gaan naar een andere verloskundige . Verder kan ik je geen tips geven

één maand geleden

Reactie op Roambr

Waarom zou een verloskundige liegen ? Heb je redenen om het niet te geloven ...
Om mij bijvoorbeeld niet te laten stressen. Dus goed bedoeld.

één maand geleden

Wat die bloeding betreft, zou ik persoonlijk wel navragen wat dat kan zijn?

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Wat die bloeding betreft, zou ik persoonlijk wel navragen wat dat kan zijn? ...
Dat deed ik ze zei “ dat hebben wel meerdere vrouwen” en toen ging ze gelijk verder. Ik wilde zelf niet te ver erop in gaan op dat moment omdat, mijn partner echt mega zenuwachtig was. Nú achteraf spijt en gaat er van alles door mijn hoofd.

één maand geleden

Wat vervelend dat je nu met dit gevoel zit. Ik zou gewoon bellen en je zorgen uiten, stress is niet goed voor de baby dus ze zullen je niet afwimpelen. Ik had bij mijn dochter ook een bloeding maar dit was toen zij al 30+ weken was, ze zeiden dat dit kwam door haar geschop en dat er niets was om me zorgen over te maken. Ik denk dat jullie daar ook niet hoeven als ze er verder niets over heeft gezegd. Maar ik begrijp je zorgen dus nogmaals gewoon bellen, sterkte!

één maand geleden

Reactie op HSDA🤍

Dat deed ik ze zei “ dat hebben wel meerdere vrouwen” en toen ging ze gelij ...
Dan zou je maandag er nog even achteraan kunnen bellen?

één maand geleden

Zou ze een hematoom kunnen bedoelen? Dit heb ik ook gehad en komt vaker voor.

één maand geleden

Reactie op VeeViolet

Wat vervelend dat je nu met dit gevoel zit. Ik zou gewoon bellen en je zorg ...
Ja misschien toch inderdaad maandag even bellen! Dankjewel🤍

één maand geleden

Reactie op Elsy

Zou ze een hematoom kunnen bedoelen? Dit heb ik ook gehad en komt vaker voo ...
Ik heb geen idee. Ze zei bloeding.. hematoom heeft ze niet benoemd.

één maand geleden

Reactie op HSDA🤍

Dat deed ik ze zei “ dat hebben wel meerdere vrouwen” en toen ging ze gelij ...
Vorige zwangerschap en deze zwangerschap gehad

één maand geleden

Zelf heb ik dit ook gehad. Ze zei bij mij dat het opgelost kon worden door mijn lichaam. Of dat ik later in de zwangerschap een bloeding zou krijgen. Uiteindelijk is dat laatste gebeurt. De zwangerschap verliep verder goed!

één maand geleden

Ik ben ook afgelopen vrijdag geweest, dacht ook 8 weken, maar bleek 7 te zijn. Ik ga vrijdag nog een keer voor een echo, gewoon om te kijken hoe het is. Ze zei; anders zit er zo lang tussen voor je!! Dus kan ook daarom zijn!

één maand geleden

Ook net een echo gehad met 5+5 omdat ik vannacht een forse bloeding had. Ze zag het vruchtje mooi zitten en het zag er goed uit. Wel zat er ook een oude bloeding naast het kindje. Ik maakte me ook gelijk zorgen maar de VK zei me hetzelfde. Het komt veel voor en is niet iets om je ongerust over te maken. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap verder 💋

één maand geleden

Ik heb ook een zakje ernaast en dat is een bloeding die bij sommige vrouwen vrij komt tijdens de innesteling. En soms niet. En bij mij zit het dus achter het kindje en kan geen kwaad.

één maand geleden

Ik had inderdaad bij mijn dochter ook een hematoom. Ze noemde dat dit een soort bloeduitstorting a la blauwe plek was. M'n lichaam heeft dit zelf opgelost en was niks waarover ik me druk hoefde te maken. Het zou wel kunnen dat ik wat bloed zou verliezen, maar dat is niet gebeurd. Maar als je je zorgen maakt, zou ik gewoon even bellen morgen of nu?