Poeh dat was gisteren even een schok toen ik spontaan een zwangerschap test deed. Ik dacht ik heb last van een verhoogd oestrogeen hormoon en door vliegen ofzo werd ik niet ongesteld (gebeurt vaker).
Misschien wat naïef dat ik niet aan een zwangerschap heb gedacht, ik gebruik al jaren geen anticonceptie en mijn vriend en ik doen altijd voor het zingen de kerk uit.
Maar goed de misselijkheid, hoofdpijn, buik krampen, bloeding, grote en pijnlijke borsten, moe, stemmingswisselingen en honger! Tja dat hoort dus ook bij zwangerschap.
Mijn vriend en ik hebben een moeilijk tijd achter de rug in onze relatie en zijn dit nu stabiel aan het maken. Hier zijn we net mee begonnen, we wonen niet samen, hebben financieel wat zorgen met het idee dat er een groot huis moet komen omdat mijn vriend twee kinderen (11 en 13 jaar) heeft. Super lieve meiden maar ze weten nog niet eens dat wij onze relatie aan het stabiliseren en aan het opbouwen zijn!
Beide zijn we overrompeld! Wat nu ?!
Voor maandag afspraak bij de huisarts maar wat nu….?!
Kindje houden en verlicht allemaal aanpassingen gaan doen in het leven of kindje vragen om later terug te komen als er meer stabiliteit is….. pff !
Wilde het even met jullie delen 🙏🏼🙏🏼
Ben benieuwd of jullie tips hebben wat ik nu moet doen aangezien ik 9weken heb gemist.
En weet iemand hoe het spiritueel in elkaar zit als wij besluiten de ziel naar de aarde te laten komen ?