5 Reacties

4 dagen geleden

Ik zou ten eerste even goed kijken wat in de auto past, wij kiezen voorlopig om de maxicosi met de riem vast te zetten in de auto. Dat kan tot een maand of 6-9 (vind het dus ook zonde om een heel stoeltje te kopen als je toch al maxicosi zou hebben) en ik kreeg al te horen dat dit wel fijn is ook, niet telkens je kindje ook uit het stoeltje halen en terug. En dan kopen we daarna dus het grotere autostoeltje die dan gewoon vast in de auto blijft staan. Maar wij hebben dus niet dat klik-in (isofix?) systeem in onze autobank achterin, dus daar moeten we dan ook even goed op letten. Maar ik wil ook sowieso wel een die kan draaien ja 😊 Niet specifiek een merk of advies dus, maar wel wat dingetjes om mogelijk even over na te denken!

4 dagen geleden

Wij hebben voor onze eerste zoon de Nuna todl next gekocht. Ideaal 360graden stoeltje (ik snap ook niet hoe mensen het nog zonder doen 😅). Hij heeft hier vanaf week 1 ingezeten en zit hier nu (2,5jaar) nog steeds goed in. Hij gaat straks wel naar een grotere stoel zodat we deze voor de baby kunnen gaan gebruiken.

4 dagen geleden

Wij gaan zelf voor de maxi cosi pebble 360 met zo’n base erbij!

4 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Wij gaan zelf voor de maxi cosi pebble 360 met zo’n base erbij!
Wij hadden deze voor onze eerste zoon ook en gaan wij nu weer gebruiken voor ons tweede kindje. Onze zoon heeft nu de grote variant Pearl 360.

4 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Wij hebben voor onze eerste zoon de Nuna todl next gekocht. Ideaal 360grad ...
Ja deze hebben wij ook. En op het begin de Nuna pipa next als maxi cosi. Past op dezelfde base. Let wel op dat je niet de nuna Arra next kiest. Deze kan niet met de riem in de auto. Mocht je ooit bij opa of oma of iemand anders in de auto moeten kan de stoel niet mee. De pipa next kan met de riem ook vast gemaakt worden.