19 Reacties

19 dagen geleden

Wij zijn voor de nuna mixx next gegaan.

19 dagen geleden

Wij hebben de Uppababy Vista V2 gekocht. Deze kan je namelijk later ook omtoveren in een duowagen, dat er een wiegje en buggy op zit of 2 buggy's. Ons zoontje is nu 15 maanden en dus bijna 2 als zijn broertje of zusje geboren wordt. Gaat dus zeker van pas komen. En los van die functie is het een super fijne en kwalitatief goede wagen.

19 dagen geleden

Reactie op Tante Ess

Wij hebben de Uppababy Vista V2 gekocht. Deze kan je namelijk later ook omt ...
Wij hebben hem ook, hele fijne kinderwagen en de grote bak onderin is fantastisch!

19 dagen geleden

Hoi dames, max 500 euro, zal ik er even bij zetten. Schrik echt van de prijzen..

19 dagen geleden

Joolz geo3 fijne kinderwagen 🥰

19 dagen geleden

Reactie op rachel6820

Hoi dames, max 500 euro, zal ik er even bij zetten. Schrik echt van de prij ...
Oh sorry had ik niet gelezen. Misschien via marktplaats?

19 dagen geleden

Reactie op rachel6820

Hoi dames, max 500 euro, zal ik er even bij zetten. Schrik echt van de prij ...
Veel goede wagens die genoemd worden kun je nog helemaal netjes en perfect tweedehands kopen. Ik heb zelf de mazzel dat we bij ons eerste kindje de kinderwagen gekregen hebben, wij hebben de bugaboo fox. Toen er snel een tweede kwam hebben we die goed verkocht en een bugaboo donkey gekocht. Ze zijn heel duur, maar kwalitatief echt perfect! En je kunt ze ook nog vrij goed verkopen als je er zuinig mee bent. Of gebruiken voor meerdere kindjes, als je die wens hebt.

19 dagen geleden

Wij hebben een Dubatti voor onze eerste gekocht en super tevreden mee. Hebben eerst rondje ermee gelopen in babypark en toen dezelfde opgezocht via marktplaats. Zou tweedehands echt aanraden! Echt superkwaliteit en veeeel goedkoper!

19 dagen geleden

Als je de mogelijkheid hebt om een Easywalker Harvey 3 of 5 nieuw of tweedehands te kopen, doen! Echt een top merk!

19 dagen geleden

Easywalker is echt een aanrader ja! Ga anders eens langs een grote babywinkel (bijv babypark). Daar kan je ze allemaal uitproberen

19 dagen geleden

Reactie op Tante Ess

Wij hebben de Uppababy Vista V2 gekocht. Deze kan je namelijk later ook omt ...
Deze tweedehands is een goede keuze. Is een heel degelijk frame dat jaren meekan, ruime boodschappen mand, goed laag zonnescherm, goed afstelbaar, fijne reiswieg enz Wij hebben de uppababy Cruz v2 versie, goedkoper dan de Vista maar dat is dan een 2-1. (Je kunt altijd weer kopen-verkopen als de situatie verandert dacht ik zelf. Nu de tweede komt is meerijdplankje of losse reisbuggy al voldoende en houden we hem gewoon)

19 dagen geleden

Joolz Geo 3 (!!!)

19 dagen geleden

Ik lees graag mee ik zoek een kinderwagen met handrem ik ben nog aan het leren lopen en dan moet ik een goede kinderwagen hebben. Denk maar naar z’n baby park gaan normaal kocht ik de kinderwagen tweedehands maar mijn vader wil nu een nieuwe wagen kopen.

19 dagen geleden

Wij gaan voor de cybex priam

18 dagen geleden

Iemand revieuws over de Sleeworld kinderwagens? Hoor er weinig over maar wat ik lees is positief en voor lange mensen (ik ben vrij lang)

18 dagen geleden

Wij hebben de Easywalker Harvey 3, top ding!

18 dagen geleden

Check eens refurbished-kinderwagens.nl, hebben wij de onze besteld!

17 dagen geleden

Nuna mixx next!! Super wagen!! Staan vast wel op marktplaats

15 dagen geleden

Ik heb bij de eerste de cybex balios S gekocht en nog steeds super tevreden. De Easywalker Harvey vonden we ook fijn, maar dat prijskaartje... De Cybex is veel beter geprijsd