18 Reacties

茅茅n maand geleden

Mijn dochter is 15 en bonuszoon is 16 een behoorlijk leeftijd verschil hier. Maar desalniettemin is iedereen er ontzettend blij mee馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Mijn oudste is 9 jaar Zijn broertje word bijna 2 in november (andere vader) Sterrenbroertje geboren in mei En nu weer zwanger maar dat weet hij nog niet

茅茅n maand geleden

Als ons kindje geboren word in mei is mijn bonuszoontje 7,5 jaar.

茅茅n maand geleden

Mijn man heeft 2 kinderen van een eerdere relatie ik ook 1 van een eerder relatie en daarna 2 samen. Leeftijden als volgt: 27 (hem) 22 (hem) 16 (mij) 4 (samen) 3 (samen) Zwanger ongeveer 5 weken

茅茅n maand geleden

Hier een puber dochter van 11 en nu 7+6 weken zwanger. Ze is 12 als de kleine geboren word. Ze was hier heel blij! Viel bijna flauw馃ぃ馃ぃen daarna ontlading qua tranen. Zo leuk

茅茅n maand geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Hier een puber dochter van 11 en nu 7+6 weken zwanger. Ze is 12 als de klei ...
Aaaghhh wat leuk!! Mijn zoon is nu 10 en ben (zoals ik het nu heb berekend) 6+2 weken... ik wacht met de eerste echo voordat ik het vertel.. weet wel dat die het heel leuk gaat vinden want hij zeurt al heel lang hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op Ronielle

Mijn man heeft 2 kinderen van een eerdere relatie ik ook 1 van een eerder r ...
Ohhh dit is ook leuk!!! Van alle leeftijden 1 hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op doreenk

Mijn oudste is 9 jaar Zijn broertje word bijna 2 in november (andere vader) ...
Ohhh wat spannenddd 馃挄

茅茅n maand geleden

Reactie op Esther101

Mijn dochter is 15 en bonuszoon is 16 een behoorlijk leeftijd verschil hier ...
Ohhhh ik denk dat die 2 pubers opeens 2 softies worden 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Mijn kinderen zijn 26 en 24 en zijn gelukkig erg enthousiast

25 dagen geleden

Mijn zoon is 10, als de baby geboren wordt is hij 11. Hij weet het nog niet en ergens vind ik het wel spannend. Hij is altijd alleen geweest en nu komt er straks een (half) broertje of zusje.

25 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 9.5 , als dit kindje geboren wordt zal hij 10 zijn. Ik vind het ook erg spannend dit leeftijdsverschil mede omdat ikzelf ook 10鈥檍aar was toen mijn zusje geboren werd en daar heb ik vaak heel veel moeite mee gehad. Mijn moeder kreeg toen ineens na zoveel jaren dat wij met ze 2 waren een vriend en 2 kinderen erbij . Ik voelde me altijd het derde wiel alsof ik niet bij hun gezinnetje hoorde . Maar ik weet precies waar het fout ging dus ik weet ook wat ik niet moet doen voor mijn zoontje

25 dagen geleden

Hier een zoon van 13 een dochter van 11 en een dochter van 7. Ze weten het nog niet maar ben ook zeer benieuwd naar hun reactie.

16 dagen geleden

Reactie op TroostendeOrkaan528742

Mijn kinderen zijn 26 en 24 en zijn gelukkig erg enthousiast
Ohhhh dit is inderdaad ook heel leuk!!

16 dagen geleden

Reactie op Wonderbaby2025

Hier een zoon van 13 een dochter van 11 en een dochter van 7. Ze weten het ...
Wanneer ga je het vertellen?

16 dagen geleden

Reactie op Angelbaby2024

Mijn zoontje is nu 9.5 , als dit kindje geboren wordt zal hij 10 zijn. Ik v ...
Vervelend dat je dit heb meegemaakt 馃槙 gelukkig bekijk je het toch positief en heb je van de fouten geleerd... komt vast goed !!

16 dagen geleden

Ik heb een dochter van zes uit een eerdere relatie en ben nu 7.5 weken zwanger. Mijn vriend heeft zelf ook nog twee kinderen van 12 en 16. Dus het wordt een gezellige boel! Mijn dochter weet het al en vindt het heel leuk, maar ze is ook bang dat ze dan minder aandacht krijgt zei ze. Ik heb gezegd dat ik haar heeeeel veeel aandacht zou blijven geven en dat ze juist nog meer aandacht krijgt, namelijk nu ook van haar broertje of zusje.

16 dagen geleden

Ik heb twee kinderen uit een eerdere relatie. Zij zijn 7 en 5. Als de baby er is zijn ze 8 en 6! Het is het eerste kindje van mijn partner. Wij hebben het de kinderen nog niet verteld, dit willen we pas doen als we wat verder zijn. We willen namelijk niet dat het al bij mijn ex terecht komt want die is nogal lastig.