4 Reacties

één maand geleden

Misschien iets van sportbh’s? Die draag ik nu veel, net wat meer ondersteuning

één maand geleden

Erg veel moeite.. ik zie er tegenop om hiervoor te moeten kijken. Meeste winkels gaan niet tot de "grotere" maten. Met bestellen moet je ook nog naar EU/UK maten ed. kijken en of dit met/zonder Beugel is. Drama. Mij is wel aangeraden te kijken naar voedingsbhs omdat deze multi functioneel zijn als je straks borstvoeding wilt geven natuurlijk. Prima Donna is duur maar gaat t/m maat i. Dus daar zal je ook niet veel aan hebben. Ik had even gekeken, ik ken deze site zelf niet maar misschien kan je hier wat mee, dit gaat tot cupmaat M.: https://www.opentopzwanger.nl

één maand geleden

Reactie op Janine Heida-Gorter

Erg veel moeite.. ik zie er tegenop om hiervoor te moeten kijken. Meeste wi ...
Ik was al aan het kijken naar voedingsbeha’s inderdaad en kwam er toevallig achter dat het merk wat ik eigenlijk altijd draag ook voedingsbeha’s heeft dus denk dat ik die ga bestellen. Het is normaal al een verschrikking om mooie goeie beha’s te krijgen, laat staan nu :( ik moet ze altijd online bestellen, naar winkels hoef ik niet te gaan.. er zit bij mij in de buurt wel een speciaalzaak maar daar kreeg ik vorige keer een beha van bijna 200 euro aangesmeerd. Gelukkig zat deze niet lekker en heb ik m niet gekocht… maar wat een gedoe. 🙈

één maand geleden

Elomi heeft mooie stevige bh’s voor grote cup! Ik loop inmiddels ook met een 70K rond!