32 Reacties

13 dagen geleden

Mijn hele zwangerschap nog niet onzeker geweest, maar nu de symptomen verminderen (ook heerlijk) en nog niks voelt of ziet groeien, dat ik nu toch wel zenuwachtig ben. Mijn eerst volgende echo is op de 16e, dus dat is nog even wachten.

13 dagen geleden

Mijn baarmoeder voelt de afgelopen dagen echt als een baksteen zo zwaar en hard 馃ゴ

12 dagen geleden

Reactie op VeelzijdigeGolf254966

Mijn hele zwangerschap nog niet onzeker geweest, maar nu de symptomen vermi ...
Hoeveel weken ben je nu? Ik had dit ook tot aan mijn termijnecho. Daar zat 4 weken tussen en dat vond ik wel heeeeel spannend!

12 dagen geleden

Ik kan zo slecht tegen prikkels momenteel. Deze zwangerschap is geluid de grootste boosdoener. Ik kan me om elk geluidje wel opvreten van binnen鈥en voorbij rijdende auto, de buren, mijn peuter die lief aan het spelen is, mijn man die eet. Mijn brein kan het allemaal even niet verwerken. Het liefst zou ik de hele dag met een noise cancelling koptelefoon oplopen. Bij mijn eerste zwangerschap werd dit naarmate ik verder zwanger was gelukkig veel minder, daar hoop ik dit keer ook weer op. Medelijden met mijn omgeving op dit moment, erg gezellig ben ik niet. 馃槀

10 dagen geleden

Dit had ook heel erg in de 10/11e week. Gelukkig een goede echo gehad maar blijf me zorgen maken omdat er geen symptomen meer zijn..

10 dagen geleden

Heel herkenbaar, heb ik ook sinds week 10. Gelukkig een goede termijn echo gehad. Maar nu nog steeds niks geen symptomen. Het is dat ik dikke word, maar anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben.. aankomende vrijdag weer echo met 13+4

10 dagen geleden

Hebben andere ook zo veel afscheiding? En ook echt slijmerig zegmaar? Soms ook steekjes in m鈥檔 onderbuik wat denk ik mijn banden zijn? Vandaag 13+2 :)

10 dagen geleden

Reactie op 馃挏

Hebben andere ook zo veel afscheiding? En ook echt slijmerig zegmaar? Soms ...
Ik heb ook veel afscheiding. Hoort erbij! Tenzij het een andere kleur heeft of niet fris ruikt dan zou ik naar de huisarts gaan. Anders niks om je zorgen te maken.

7 dagen geleden

15 weken zwanger en al 2 dagen giga hoofdpijn aan 1 kant, nog meer mensen?

7 dagen geleden

Reactie op mel92!

15 weken zwanger en al 2 dagen giga hoofdpijn aan 1 kant, nog meer mensen? ...
Yes ik heb ook best wel last van hoofdpijn. Merk dat ik vooral in de avond hier last van krijg. Voor de zwangerschap ook altijd een hoofdpijn persoon geweest en migraine. Hoop wel dat het niet te erg gaat worden gezien we natuurlijk alleen maar paracetamol mogen nemen 馃槩

7 dagen geleden

Voel mezelf net een varken. Ik heb vandaag alweer zoveel scheten en boeren moeten laten. Het is echt verschrikkelijk. M'n vriend gaat zich er bijna aan ergeren, maar ik kan er echt niet zoveel aan doen. De gaslozingen komen gewoon langs alle kanten 馃ゲ. M'n normale ik moet trouwens bijna nooit boeren.

7 dagen geleden

Reactie op 馃挏

Yes ik heb ook best wel last van hoofdpijn. Merk dat ik vooral in de avond ...
Ja het zeurt al op de achtergrond maar het begint rond 16u ongeveer. Maar het gekke nu is dat ik mega veel heb gegeten en nu lijkt het iets minder erg 馃槀 maar nu voel ik me een vet varken hahahahah. Ben trouwens helemaal geen hoofdpijn persoon, alleen wel vanuit de nek bekend met hoofdpijn.

7 dagen geleden

Reactie op mel92!

Ja het zeurt al op de achtergrond maar het begint rond 16u ongeveer. Maar h ...
馃ぃ ja ik merk dat ik nog snel misselijk word van drinken dus misschien dat hij bij mij toch wel komt door te weinig drinken misschien? Echt vervelend kwaaltje wel

6 dagen geleden

Meer dames die in week 12 last hebben/hadden van duizeligheid en slap voelen, vooral in de ochtend? Hoort er bij schijnbaar deze weken? Kan het me niet zo herinneren van de vorige keer. Vandaag ben ik maar thuis gaan werken, want autorijden durfde ik sowieso niet meer

6 dagen geleden

Heb vanmiddag pantoprazol ingenomen tegen de maagzuur: w脿t een verademing. Tip van flip.

6 dagen geleden

Reactie op lisje1609

Heb vanmiddag pantoprazol ingenomen tegen de maagzuur: w脿t een verademing. ...
Dankje! Heb sinds gisteren er ineens last van, dus deze ga ik onthouden als het erger wordt

4 dagen geleden

Nog meer meiden die krampen hebben onderin de buik en baarmoeder? Ben nu 15 weken en voel continu krampen.. heel irritant!

4 dagen geleden

Reactie op Fleurtjedws

Nog meer meiden die krampen hebben onderin de buik en baarmoeder? Ben nu 15 ...
Ik ben nu 13 weken en heb het de laatste paar dagen ook meer. Lekker een warm kruikje helpt! 鈽猴笍

4 dagen geleden

Dinsdag 13 weken, sinds 2 dagen bijna geen symptomen meer en wat meer energie

3 dagen geleden

Reactie op Fleurtjedws

Nog meer meiden die krampen hebben onderin de buik en baarmoeder? Ben nu 15 ...
Ik ben 16 weken en heb ook steeds krampen, afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest. Moet morgen voor de zekerheid urine laten controleren.