32 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Minishorty
Ik ben nu 13 weken en heb het de laatste paar dagen ook meer. Lekker een wa ...
Ik heb dit ook!!!!!
2 dagen geleden
Wie hebben nog meer menstruatieachtig krampen? En een trekkend/drukkend gevoel baarmoeder? Ben 16 weken.
2 dagen geleden
Reactie op BJ1995
Ik ben 16 weken en heb ook steeds krampen, afgelopen vrijdag bij de verlosk ...
Ik ga ook mijn urine laten controleren. Denk dat ik misschien een blaasontsteking heb en daardoor die menstruatie achtige pijn laag in mijn buik heb.
2 dagen geleden
Reactie op Klavertje30
Wie hebben nog meer menstruatieachtig krampen? En een trekkend/drukkend gev ...
Ik heb dit dus ook! Precies zoals jij het omschrijft! Ben 13+3 .. ik vermoed een blaasontsteking. Schijnt ook zo aan te voelen bij zwangerschap.
2 dagen geleden
Reactie op Minishorty
Ik heb dit dus ook! Precies zoals jij het omschrijft! Ben 13+3 .. ik vermoe ...
Heb je verder nog klachten bij evt een blaasontsteking ? Ik heb dat nog nooit gehad.
2 dagen geleden
Reactie op Minishorty
Ik heb dit dus ook! Precies zoals jij het omschrijft! Ben 13+3 .. ik vermoe ...
Ik kreeg ook menstruatie achtige krampen bij het plassen gisteren. Daarna niet meer overigens. Maar als je gaat opzoeken hoe een blaasontsteking voelt bij zwangerschap krijg je letterlijk ‘menstruatie achtige krampen’ te lezen. Ik heb eerder wel een urineweginfectie gehad maar dat voelde toen anders voor mij. Je schijnt er met zwangerschap ook wel een stuk gevoeliger voor te zijn. Better safe than sorry. Mijn moeder vertelde gisteren dat zij meestal niks merkt van qua pijn bij een blaasontsteking.
21 uur geleden
Reactie op Vanessa’s
Ik heb ineens pijnscheuten met bepaalde bewegingen in m’n rechterbil alsof ...
Ik heb dit ook gehad, maar dan in m'n linkerbil. Echt zo erg dat ik de slappe lach ervan kreeg, omdat ik niet kon lopen. Gelukkig nog maar 2x gehad.
16 uur geleden
Reactie op ??
Iemand die dit ook heeft? Ik hou echt heel veel vocht vast in mn onderbenen ...
Oee lastig. Vocht vasthouden tijdens zwangerschap kan normaal zijn maar het kan ook een teken zijn dat er iets niet helemaal lekker gaat in je lichaam. Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de verloskundige voor de zekerheid en even je bloeddruk checken. Verder proberen goed te blijven bewegen en evt compressie kousen dragen voor betere doorbloeding van je benen :) Maar eerst even overleggen met de verloskundige!