1120 Reacties

2 maanden geleden

Vooral afgelopen week heel chagrijnig, ik leek wel een heks. Herkende mezelf echt niet.. Sinds gister een positieve early test en vandaag een positieve zwangerschapstest. Dus echt mega pril nog. Vind het zo spannend!! Naast dat chagrijnig (wat nu alweer wat minder wordt), gevoelige borsten en voor de rest beetje weeïg gevoel in m’n buik, alsof ik ongesteld zou moeten worden.

2 maanden geleden

Een beetje misselijk soms, wat dunnere ontlasting, en op sommige dagen opeens savonds heel moe! Heb ook het idee dat ik wat vaker wakker wordt snachts maar dat kan ook door het warme weer komen.

2 maanden geleden

Gevoelige tepels en volle borsten, krampjes in liezen en onderbuik. Verder nog nergens last van!

2 maanden geleden

Ik kan ‘s middags heerlijk even een uurtje slapen, volle en gevoelige borsten, misselijkheid met lichte vlagen.

2 maanden geleden

Opgeblazen gevoel, winderigheid en gevoelige/volle borsten en met vlagen wat misselijk. Lichte early test 🙏🏻✨

2 maanden geleden

Krampen in buik en gevoelige tepels

één maand geleden

Gevoelige borsten en opgeblazen gevoel. Ook merk ik dat ik sneller moe word.

één maand geleden

Nou op dit moment vooral slapeloosheid 😂 En daarnaast ontzettend heet, verbeterde reuk en met vlagen misselijk

één maand geleden

Vorige week gigantisch humeurig 2/3 dagen lang. Deze week gevoelige tepels, misselijk worden van tandpasta (zelfs al 1x gespuugd na het tandenpoetsen).. lichte krampen in mijn baarmoeder, innestelingsbloeding gehad. Best veel deze keer 😅

één maand geleden

Ene dag overgeven in plantenbakken of over mn bed. Ik produceer ook gassen waarvan ik eigenlijk verwacht dat mn brandmelder af zou gaan. Andere dag is het alsof er werkelijk niks aan de hand is. De afwisseling is een beetje gekmakend en onzeker. Mn vriend noemde het overgeven ‘happy kots’, dus vind de symptomen niet zo erg eigenlijk, vooral onhandig. Bij alle vorige keren had ik op pijnlijke borsten na helemaal geen klachten.

één maand geleden

Hier nu richting de 5 weekjes, en djeeezzzz die tetttennnn jongens. Beginnen echt pijn te doen! Ook was ik vannacht om 5 uur wakker van de honger... 😅

één maand geleden

Krampen in mn buik, mn maaginhoud komt regelmatig even naar boven, gister moest ik bijna huilen tijdens een normaal gesprek, ik vind mijn vriend opvallend irritant, ik plas vaak, ik wordt vaak wakker s nachts ennnnnn ik ben moe, erg moe

één maand geleden

De krampen die op menstruatie krampen lijken worden nu iets meer (4 weken + 1 dag). Gisteren voelde ik me plots heel somber en eenzaam. Vandaag was dat weg. Ik had het vorige week continu bloed heet (temp van 37.4) deze is nu gezakt naar rond de 36.9 en heb het niet meer zo warm. Tepels zijn af en aan gevoelig. Heel spannend vind ik het

één maand geleden

Deze week gevoelige en pijnlijke borsten. Het lijkt nu wat minder wordt, maar ook met vlagen. Een mijn reuk en vlagen misselijk. Krampen lichtjes gehad, maar vooral super moe en veel plassen

één maand geleden

Goedemorgen, ik ben eigenlijk gewoon erg moe, als ik vrij ben moet ik even slapen smiddags en op een werkdag val ik na het eten in slaap, ik kom net van vakantie😅. Ik ben nu 4 weken en 1 dag

één maand geleden

Reactie op irissteenhart

Goedemorgen, ik ben eigenlijk gewoon erg moe, als ik vrij ben moet ik even ...
Dit heb ik ook!

één maand geleden

Vannacht mega realistisch gedroomd dat ik ongesteld was geworden 😭 werd echt overstuur wakker en heb nu nog meer angst dat het niet goed gaat🙁

één maand geleden

Ik heb vooral last van het vroeg wakker zijn. Ik kon altijd tot 9.30 heerlijk uitslapen maar stipt 7.00 ben ik wakker

één maand geleden

Ik kon vanochtend mijn zoontje z'n poepluier ruiken vanuit mijn bed terwijl zijn deur dicht was🫢 was voor mij wel het teken dat het raak was😅

één maand geleden

Hele pijnlijke borsten, craving naar aiolie (pak wel de vegan zonder rauw ei) 😂, heel veel boeren laten, opgeblazen buik, avonds wel moe, maar overdag juist veel energie, heeeel veel dorst en zin in melk 😂 Klinkt gezellig he