1127 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Peach_

Zijn er ook mensen die in jet begin wel wat gevoeld hebben maar zich na 4wk ...
Hier sinds vandaag , zou nu rond de 5 weken zitten. En ineens minder misselijk, en indd minder zwanger voelen. Wel nog gevoelige borsten, wat minder opgeblazen inderdaad. Maakt mij ook onzeker maar volgens mij hoort het er wel een beetje bij. Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap.

茅茅n maand geleden

Is het normaal om continue (ook gelijk na het eten) een knorrende maag te hebben? Voelt zo gek! Echt honger is het niet. Het is anders. Ik moet ook regelmatig wat eten anders voel ik me helemaal niet lekker. Voordat ik ga douchen 's ochtends moet er echt een banaan in anders ga ik echt slecht. Ik drink genoeg dus dat kan het niet zijn. Meer mensen dit?

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Is het normaal om continue (ook gelijk na het eten) een knorrende maag te h ...
Ik heb dus gedurende de dag wel een knorrende maag maar erg misselijk, dus eet weinig. 鈥榮 avonds is de misselijkheid weg en heb ik juist weer erg honger. Vervelend馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Is het normaal om continue (ook gelijk na het eten) een knorrende maag te h ...
Heb ik hier ook!, ik vind het echt te vergelijken met een kater gevoel 馃槀 Als ik te lang niets eet, of juist in 茅茅n keer veel te veel, dan word ik er soms wel echt misselijk van. Wisselt ook per dag weer

茅茅n maand geleden

Ik heb sinds de afgelopen 2 dagen echt het gevoel alsof ik een marathon gelopen heb haha. Rusteloze benen ook als ik in bed lig. Verder nog steeds iedere ochtend vroeg wakker, wat krampjes af en toe maar (nog) niet misselijk. 5+1 vandaag

茅茅n maand geleden

Ik heb sinds 3 dagen heel erg last van rommelende darmen en een opgeblazen gevoel! Nu 4+1 Voor de rest nergens last van

茅茅n maand geleden

Mijn vriend snapt de vermoeidheid slecht. Dat is echt heel lastig. Vanavond kwam ik thuis na een lange avond werken, en dan zeg ik om 22.45 dat ik naar bed ga en dan raakt hij echt een beetje gepikeerd omdat hij even gezellig samen op de bank wilde zitten. Iemand hier tips voor? 馃槀

茅茅n maand geleden

Week 5 dag 1: voelt alsof ik ongesteld ben, die krampen 馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭

茅茅n maand geleden

Reactie op Sulan

Mijn vriend snapt de vermoeidheid slecht. Dat is echt heel lastig. Vanavond ...
Misschien dat ik wat meer onderzoek moet doen naar een zwangere vrouw :)) Misschien als hij zich inleest dat ie het misschien wel gaat begrijpen

茅茅n maand geleden

Reactie op Roooomie

Misschien dat ik wat meer onderzoek moet doen naar een zwangere vrouw :)) M ...
Hij***

茅茅n maand geleden

Ik ben vandaag 4+6 dagen en maak me veel zorgen. Ik heb al een hele week een zeurende buikpijn met af en toe echt harde steken in mijn buik. Mijn borsten zijn vandaag minder gespannen dan de dagen ervoor en heb last van mijn staartbeentje. Ik slaap slecht maar dat komt waarschijnlijk omdat ik echt veel schrik heb dat het misloopt. Ik ben eindelijk na bijna 1 jaar in een traject te zitten voor de eerste keer zwanger. Zou het kunnen dat ik nog last heb van de punctie? Ik spuit ook nog dagelijks inprosub.

茅茅n maand geleden

Reactie op Roooomie

Misschien dat ik wat meer onderzoek moet doen naar een zwangere vrouw :)) M ...
Haha zal het eens zeggen. Gelukkig zei hij vanmorgen sorry en dat hij echt wel snapt dat ik moe ben na een dag werken. 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Roooomie

Week 5 dag 1: voelt alsof ik ongesteld ben, die krampen 馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭馃檭
Ja hier ook al 3 dagen 24/7 menstruatiekramp! Nu 4+3

茅茅n maand geleden

Reactie op Sulan

Mijn vriend snapt de vermoeidheid slecht. Dat is echt heel lastig. Vanavond ...
Ik laat mijn vriend telkens de wekelijkse updates lezen van de zwangerschap+ app. Hij heeft erg veel begrip voor mijn klachten!

茅茅n maand geleden

Reactie op babytoetie

Ja hier ook al 3 dagen 24/7 menstruatiekramp! Nu 4+3
Hier ook , Nu met 5+4 nog steeds maar dan vooral s鈥檃vonds en s鈥檔achts.

茅茅n maand geleden

Een beetje een gekke vraag, maar hebben meer meiden dat ze ineens heel vaak naar de wc moeten? Bij mijn vorige zwangerschap was ik echt mega verstopt en kreeg ik zelfs zakjes van de huisarts, en nu moet ik ineens 2/3x per dag. Fijner natuurlijk dan verstopping, maar omdat je juist hoort dat de meeste mensen last hebben van verstopping, ga ik me dan meteen weer een beetje zorgen maken of dit wel ok茅 is..

茅茅n maand geleden

Reactie op ash93

Een beetje een gekke vraag, maar hebben meer meiden dat ze ineens heel vaak ...
Ik ga weinig poepen maar ik plas wel veel

茅茅n maand geleden

Reactie op ash93

Een beetje een gekke vraag, maar hebben meer meiden dat ze ineens heel vaak ...
Hier de ene dag moeizaam andere dag 2x per dag! Ligt er misschien ook een beetje aan wat je gegeten hebt en of je misschien veel baarmoederkrampen hebt? Die krampen kunnen de darmen namelijk juist weer stimuleren.

茅茅n maand geleden

Reactie op ash93

Een beetje een gekke vraag, maar hebben meer meiden dat ze ineens heel vaak ...
Ja hier ook! In mijn vorige zwangerschap direct last van obstipatie maar nu juist heel makkelijk.

茅茅n maand geleden

Reactie op Sulan

Haha zal het eens zeggen. Gelukkig zei hij vanmorgen sorry en dat hij echt ...
Aahhh gelukkig maar denk dat hij er gewoon even aan moet wennen 馃グ