1131 Reacties

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Ja hier ook al 3 dagen 24/7 menstruatiekramp! Nu 4+3
Vreselijkkkk ahhaah

één maand geleden

Reactie op Sulan

Mijn vriend snapt de vermoeidheid slecht. Dat is echt heel lastig. Vanavond ...
Herkenbaar…. 🤪

één maand geleden

Hi allemaal! Ik ben vandaag 4+2 en heb soms echt nergens last van! Vind het toch wel een spannende periode met de vraag of alles dan wel goed gaat! 20 september pas de eerste echo

één maand geleden

Pfff die misselijkheid is echt insane 😭😭😭

één maand geleden

Hoe doen jullie het met symptomen (misselijk, ziel gevoel, vermoeidheid etc.) en werk?

één maand geleden

Momentele echt niets, op wat gevoelige tepels en vroeg wakker na.. (4+5)

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Hoe doen jullie het met symptomen (misselijk, ziel gevoel, vermoeidheid etc ...
Ik kan gelukkig deels thuiswerken dus probeer als ik misselijk ben thuis op te starten en wat later naar kantoor, of af en toe even in m’n eentje wat fruit eten (& ogen dicht haha) met de benen omhoog in een vergaderruimte. Heb het wel tegen 1 collega verteld zodat ze me er af en toe mee kan helpen!

één maand geleden

Hier nu 4+5 en heb naast gevoelige borsten, moe, een keer savond misselijk en af en toe een steekje links of rechts onder in buik bij te snel opstaan ook sinds vandaag me eerste maagzuur en me buik is opgezet en best hard ( ben al niet slank maar nu lijk wel of ik al x aantal maanden zwanger ben😅)

één maand geleden

Hebben sommige het ook koud steeds?

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hebben sommige het ook koud steeds?
Ja ik

één maand geleden

Ik heb echt heel er vermoeide onderbenen, normaal altijd wel last van maar nu heel extreem. Ook sinds vandaag wat steken in mijn rechterlies. Helaas 29-7 een miskraam gehad. Vind het heel erg spannend. Het ene moment ben ik erg positief, zeker nadat ik erg misselijk ben. Maar wanneer ik even niets in voel dan ga ik gelijk twijfelen. Maar vooral heel moe, slaap ook erg slecht dus wordt er niet beter op helaas.

één maand geleden

Reactie op PientereTornado

Zijn er ook dames die geen enkele symptomen hebben? Gisteren positief getes ...
Ik heb ook 0 klachten, maar wel oplopende test uitslag

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hebben sommige het ook koud steeds?
Ja ik heb dat ook! Is dat een symptoom? Wanneer mijn vriend het bloedheet heeft, heb ik het koud.

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Hoe doen jullie het met symptomen (misselijk, ziel gevoel, vermoeidheid etc ...
Ja misselijk op werk! Vooral rond etenstijd echt heeeel naar

één maand geleden

Reactie op DPB15

Ja ik heb dat ook! Is dat een symptoom? Wanneer mijn vriend het bloedheet h ...
Ik heb echt geen idee ik had dit niet bij m’n vorige twee zwangerschappen. Ik heb het nú opmerkelijk koud steeds 🤣

één maand geleden

Ik droom elke nacht heel raar en heel soms lichtjes op de achtergrond misselijkheid. Vorige zwangerschap had ik ook weinig klachten, maar nu dus nog minder.

één maand geleden

Al vanaf 8dpo rare dromen en het wordt alleen maar erger. Daardoor slaap ik ook erg onrustig terwijl ik overdag gigantisch instort 😅. Ik herken het van mijn vorige zwangerschappen 🫣.

één maand geleden

Moeten jullie ook overal om huilen?

één maand geleden

Reactie op Sparklonn

Moeten jullie ook overal om huilen?
Hahahaha ik belde mn werkgever huilend op omdat iets niet lukte op werk. Ik ga ze binnenkort wel vertellen dat ik zwanger ben want dit is echt schande 🤣

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hahahaha ik belde mn werkgever huilend op omdat iets niet lukte op werk. Ik ...
Haha oepssssss