1134 Reacties

één maand geleden

Oke dit is misschien een hele persoonlijke vraag maar ik ga nu super vaak naar toilet voor Nr 2 💩😂 dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, maar ik heb nu constant voordat ik moet en daarna gewoon nog even kramp en trekkend gevoel op mn rug een baarmoeder 😫. Voelt echt als een Ongesteldheids💩. Het trekt gelukkig snel weer weg maar hebben meer dames dit?🙈

één maand geleden

Reactie op Lori97

Zo moe, weet niet waar ik het zoeken moet. Hoe doen jullie dit op het werk? ...
Herkenbaar... Ik ben vandaag dus ook eerder weggegaan. Heb gezegd dat ik me niet lekker voel en me niet kan concentreren (wat ook zo is). Maar toen ik thuis kwam dacht ik wel, hoe ga ik dit doen... 😅. Wat niet gaat dat gaat niet en dan toch maar ziek melden, maargoed het is zo lastig omdat ik het ook (nog) niet echt met mijn leidinggevende of collega's kan bespreken (en ook nog even niet wil eigenlijk). Ik werk deels thuis dus dat scheelt wel een hoop.

één maand geleden

Jeetje ik was echt vergeten hoe ontzettend futloos en moe je van een zwangerschap kan zijn. Gelukkig heb ik nog 1,5 week vakantie en gaan de kids naar de opvang haha 🙈

één maand geleden

Reactie op Lori97

Zo moe, weet niet waar ik het zoeken moet. Hoe doen jullie dit op het werk? ...
Zo herkenbaar. Ben al 2 keer eerder weggegaan deze week. Zit om 9u oh half 10 al te gapen achter m'n bureau..

één maand geleden

Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel in mijn buik! Alsof alles in m’n buik uit elkaar word getrokken. Mijn buik staat ook echt op springen, zo opgeblazen. Voor de rest niet veel klachten los van het extreme moe zijn. Ben alleen misselijk geweest met de innesteling 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op inayacf

Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel ...
Precies dit inderdaad, herkende deze pijn ook echt alleen van m’n 1e zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op Rowena11

Herkenbaar... Ik ben vandaag dus ook eerder weggegaan. Heb gezegd dat ik me ...
Wat heerlijk dat je deels thuis kan werken! Ik ben zelf manager, vindt het dus heel lastig om het verborgen te houden bij m’n team, aangezien ik elk moment van de dag in slaap kan vallen. Heb ook al een vermoeden dat ze het door hebben.. ziekmelden vindt ik lastig, iets van controle willen houden…🙄 maar als het niet meer gaat dan gaat het niet natuurlijk

één maand geleden

Reactie op inayacf

Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel ...
Oh hier ook sinds vannacht, nu ook 5 weken..

één maand geleden

Ik lijk gewoon nu al last te hebben van bandenpijn 🥲. Ik wilde me omdraaien vannacht en er kwam me toch een pijnscheut. Als dat nu alweer begint 😅😂..

één maand geleden

Reactie op Lori97

Wat heerlijk dat je deels thuis kan werken! Ik ben zelf manager, vindt het ...
Ohh ja snap ik! Maar misschien goed om nu al een beetje de controle los te leren laten voor straks. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk

één maand geleden

Hier al flink last van misselijkheid, duizeligheid en bandenpijn. Ik werk in het onderwijs, dus dat maakt het wat lastiger. Heb me vandaag ook ziekgemeld (rennen naar de wc gaat niet makkelijk als je voor de klas staat) en ik denk dat ik mijn leidinggevende snel inlicht 🙈

één maand geleden

Ik heb weinig klachten alleen momenteel heeeeel erg moe.... en af en toe gevoelige tepels.

één maand geleden

Pffff ik ben echt moe😂 vanmorgen 1,5 uur gewerkt in thuishulp, moet vanavond nog een avonddienst bij mijn andere werk. Weet even niet hoe ik dit ga doen😂😂

één maand geleden

Ik heb nog nergens last van alleen heel moe dat wel maar ik ben nu 5 weken ...
Hier 10 mei uitgerekend ook nog geen klachten

één maand geleden

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen alleen misselijk geweest maar niet overgegeven, maar deze keer is het wel raak :( nu 5+4 Buiten dat, veel buikpijn , moe en veel dromen

één maand geleden

Hey meiden, ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. Ik heb vannacht ontzettend goed geslapen en voel me vandaag mega goed. Iets te goed, want m'n kwaaltjes zijn plots als sneeuw voor de zon verdwenen... meer meiden hier ervaring mee? Goed of slecht teken?

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Hey meiden, ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. Ik heb vannacht ontzett ...
Dat heb ik ook maar ben een week minder ver. Nu in de loop van de dag wel weer iets gevoelige borsten als ik ertegenaan duw. Zoals ik her en der heb gelezen hoeft het niks geks te zijn.

één maand geleden

Hebben meer mensen last van rugpijn in het begin vd zwangerschap? Ik ben nu 4 weken + 3 dagen en heb ontzettend last van mijn rug.

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Hey meiden, ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. Ik heb vannacht ontzett ...
Hey, hier precies hetzelfde. Hoeft niks te betekenen 🫶🏻 ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap. Volgens mij piekt en daalt je hcg per dag of moment.

één maand geleden

Reactie op Wendyhuisman1453

Hebben meer mensen last van rugpijn in het begin vd zwangerschap? Ik ben nu ...
Ik ook! Vorige zwangerschap ket 6 weken al gelopen bij de bekkenfysio