1234 Reacties
2 maanden geleden
Oke dit is misschien een hele persoonlijke vraag maar ik ga nu super vaak naar toilet voor Nr 2 💩😂 dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, maar ik heb nu constant voordat ik moet en daarna gewoon nog even kramp en trekkend gevoel op mn rug een baarmoeder 😫. Voelt echt als een Ongesteldheids💩. Het trekt gelukkig snel weer weg maar hebben meer dames dit?🙈
2 maanden geleden
Reactie op Lori97
Zo moe, weet niet waar ik het zoeken moet. Hoe doen jullie dit op het werk? ...
Herkenbaar... Ik ben vandaag dus ook eerder weggegaan. Heb gezegd dat ik me niet lekker voel en me niet kan concentreren (wat ook zo is). Maar toen ik thuis kwam dacht ik wel, hoe ga ik dit doen... 😅. Wat niet gaat dat gaat niet en dan toch maar ziek melden, maargoed het is zo lastig omdat ik het ook (nog) niet echt met mijn leidinggevende of collega's kan bespreken (en ook nog even niet wil eigenlijk). Ik werk deels thuis dus dat scheelt wel een hoop.
2 maanden geleden
Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel in mijn buik! Alsof alles in m’n buik uit elkaar word getrokken. Mijn buik staat ook echt op springen, zo opgeblazen. Voor de rest niet veel klachten los van het extreme moe zijn. Ben alleen misselijk geweest met de innesteling 🙏🏽
2 maanden geleden
Reactie op inayacf
Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel ...
Precies dit inderdaad, herkende deze pijn ook echt alleen van m’n 1e zwangerschap.
2 maanden geleden
Reactie op Rowena11
Herkenbaar... Ik ben vandaag dus ook eerder weggegaan. Heb gezegd dat ik me ...
Wat heerlijk dat je deels thuis kan werken! Ik ben zelf manager, vindt het dus heel lastig om het verborgen te houden bij m’n team, aangezien ik elk moment van de dag in slaap kan vallen. Heb ook al een vermoeden dat ze het door hebben.. ziekmelden vindt ik lastig, iets van controle willen houden…🙄 maar als het niet meer gaat dan gaat het niet natuurlijk
2 maanden geleden
Reactie op inayacf
Ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger, maar jeetje wat een spierpijn gevoel ...
Oh hier ook sinds vannacht, nu ook 5 weken..
2 maanden geleden
Ik heb weinig klachten alleen momenteel heeeeel erg moe.... en af en toe gevoelige tepels.
2 maanden geleden
Ik heb nog nergens last van alleen heel moe dat wel maar ik ben nu 5 weken ...
Hier 10 mei uitgerekend ook nog geen klachten
2 maanden geleden
Reactie op Nomi4
Hey meiden, ik ben vandaag precies 6 weken zwanger. Ik heb vannacht ontzett ...
Dat heb ik ook maar ben een week minder ver. Nu in de loop van de dag wel weer iets gevoelige borsten als ik ertegenaan duw.
Zoals ik her en der heb gelezen hoeft het niks geks te zijn.
2 maanden geleden
Hebben meer mensen last van rugpijn in het begin vd zwangerschap? Ik ben nu 4 weken + 3 dagen en heb ontzettend last van mijn rug.