1139 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu 5wk en ik heb eigenlijk constant kramp, alsof ik flink ongesteld moet worden. Straalt ook door naar mn benen en onderrug. Zo gek, want maakt wel dat ik steeds mn ongesteldheid verwacht als ik naar de wc ga. Verder trouwens nergens last van. Zo’n gekke tijd dit he, zoveel onzekerheid, maar tegelijkertijd zoveel blijdschap, en nog (haast) niemand weet het!! Kon ik maar eventjes doorspoelen naar 19 september, dan heb ik de 1e echo..

één maand geleden

Reactie op Wendyhuisman1453

Hebben meer mensen last van rugpijn in het begin vd zwangerschap? Ik ben nu ...
Ja ik heb dat ook. Moet ook steeds anders zitten/liggen, echt comfortabel is het niet 😅

één maand geleden

Ik was moe en hoofdpijn veel maar is nu opeens weg de kat ligt wel sinds gi ...
Bij mij dus ook de kat gisteren weer op mijn buik gaan liggen. Doet ze alleen wanneer ik zwanger ben. Bijzonder hè?

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Oke weet nie of dit bij de symptonen hoort maar hebben jullie ook van die b ...
Ben je toevallig gestopt met roken nu met de zwangerschap? Ik had ook levendige dromen bij m’n vorige maar was toen gestopt met roken. Nu was ik al gestopt voordat ik zwanger raakte en heb ik de dromen minder.

één maand geleden

Hoi mama’s, ik heb een vraagje. Ik heb bij mijn zoontje vanaf het begin af aan al flesvoeding gegeven. Nu ben ik zwanger van de 2de en nu merk ik sinds gisterenavond dat er ‘spul’ uit mijn tepel komt. Het zijn geen druppels (volgens mij) maar het droogt wel wit/gelig op. Ik heb ook best veel last van mijn tepels en borsten. Is dit melk? Of vocht? Ik heb dit bij de eerste totaaaal niet gehad. Op dit moment zit ik tussen de 5+3 - 6 weken 🤰🏻 ik ben heel onregelmatig geweest.

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hebben sommige het ook koud steeds?
Ja ik ook! Vooral m’n voeten! 👣

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Is het normaal om continue (ook gelijk na het eten) een knorrende maag te h ...
Dit was precies waarom ik wist dat ik zwanger was voor m’n test. Het is een andere rommelende buik dan honger en heel hard ‘s avonds als je in bed ligt. Dat is mijn symptoom bij al m’n zwangerschappen 😂

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Hoi mama’s, ik heb een vraagje. Ik heb bij mijn zoontje vanaf het begin af ...
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap. Wel iets later maar dus ook een vocht. Ik zag het in mijn beha en voelde het soms ook "lopen". Heb uiteindelijk een aantal maanden borstvoeding gegeven. Maar volgens mij zegt dit niets over je uiteindelijke melkproductie maar heeft het echt met hormonen te maken.

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Hoi mama’s, ik heb een vraagje. Ik heb bij mijn zoontje vanaf het begin af ...
https://www.oudersvannu.nl/baby/lekkende-borsten-hoe-kan-dat~19d32f3 Deze link gevonden. Het begint meestal wat later dus, maar het is wel melk.

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Hoi mama’s, ik heb een vraagje. Ik heb bij mijn zoontje vanaf het begin af ...
Hoi! Ja klinkt als melk. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, maar wel pas na 28 weken ofzoiets. Maar het kan al vanaf vroeg voorkomen hoor :)

één maand geleden

Is het raar dat je opeens nergens meer last van hebt ??? Als je 5 weken en ...
Hier ook…

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ben je toevallig gestopt met roken nu met de zwangerschap? Ik had ook leven ...
Nee ik heb nooit gerookt hahahah 🙈 maar alsnog ze worden heftiger en bizarder hahaha

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Nee ik heb nooit gerookt hahahah 🙈 maar alsnog ze worden heftiger en bizar ...
Haha dit had ik ook voor en tijdens mijn eerste zwangerschap, nu vallen de dromen mee maar heb wel wederom weer gedroomd dat ik zwanger zal zijn, en dat was ik😂

één maand geleden

Oei mijn borsten zijn ineens echt gevoelig en voelen heel zwaar aan. Dit herken ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. Het is echt heel a-relaxed 😩

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Oei mijn borsten zijn ineens echt gevoelig en voelen heel zwaar aan. Dit he ...
Zo herkenbaar! Na een dag mn BH te hebben gedragen, doet het zon zeer als ik hem uittrek! 🥴

één maand geleden

Reactie op Anne99!

Hoi mama’s, ik heb een vraagje. Ik heb bij mijn zoontje vanaf het begin af ...
Ja, hier heb ik sinds 2 weken ook last van. Af en toe komt er wat uit mn tepel. Bij de eerste zwangerschap had ik dat pas veel later in de zwangerschap.

één maand geleden

Jeetje als ik al deze berichten lees vind ik het zo bizar, maar ik ben nu 6 weken en voel eigenlijk echt amper wat. Alleen veel honger steeds. Maar verder niks. Terwijl ik bij mn dochter vanaf 5 week super misselijk was direct. Zo gek dat verschil, daardoor besef ik echt niet dat ik zwanger ben?? 😅 Meer mensen die dit herkennen? 🙈

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Jeetje als ik al deze berichten lees vind ik het zo bizar, maar ik ben nu 6 ...
Ik sprak net een vriendin, want ik was er dus onzeker over.. zij zei dat haar enige klachtje af en toe wat krampjes was en dat ze geen koffie meer lustte. Verder ook niets dus! Komt ook regelmatig voor 😊

één maand geleden

Misschien iets minder smakelijk, maar ik heb een vaginale geur waar je U tegen zegt. Bij mijn vorige zwangerschap nooit last van gehad. Vandaag 5 weken, en het meurt. Zijn er meerdere

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Jeetje als ik al deze berichten lees vind ik het zo bizar, maar ik ben nu 6 ...
Oke misschien heel dom wat ik ga zeggen maar als we sommige fairu tales dingen moeten geloven kan het zijn dat je misschien zwanger bent van een ander geslacht 😂😂😂 nee maar even serieus elke zwangerschap is anders zo hoorde ik dat ook van mijn eigen moeder ze heeft 3 volgedragen zwangerschappen gehad en was totaal anders bij haar laatste had ze letterlijk geen enkele symptoom 😅 alleen later toen ze dikke buik had kreeg ze bekkenbodem klachten