1139 Reacties

één maand geleden

Afgelopen nacht voor het eerst (zwanger) uitgeweest met vrienden. Voelde me eindelijk een dag niet misselijk dus we konden eindelijk weer een keer mee. (Ik ben 25 jaar.) Ik wordt nu wakker.. en het voelt gewoon als een kater.. hoe gek😅 en dat zonder alcolhol. Het vraagt dan wel enorm veel van je lichaam zeg. Vandaag maar even brak bijkomen😅

één maand geleden

Heel veel plassen, op hol geslagen darmen en enorm moe

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Afgelopen nacht voor het eerst (zwanger) uitgeweest met vrienden. Voelde me ...
Dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap, als het wat later was geworden of het is heel druk geweest, het kost je lichaam toch wat meer energie allemaal.

één maand geleden

Oké de humeurigheid begint al lekker hier denk ook door het feit dat ik probeer te stoppen met roken mee telt voor me humeur 🤣 me vriend en zoon vinden me beide niet aardig en vrolijk meer 🤓

één maand geleden

Ik voel geregeld heel laag wat steken, onder in mijn buik. Echt onder mijn schaambot zeg maar. Herkent iemand dit?

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Afgelopen nacht voor het eerst (zwanger) uitgeweest met vrienden. Voelde me ...
Ik had vrijdag een avondje bij vrienden gezeten, en aan de 0.0 biertjes. Maar ik was gister echt de hele dag kapot en voelde me ook echt alsof ik een kater had!! Bizar he

één maand geleden

‘s nachts vaak wakker worden, lichte krampen in m’n buik alsof ik ongesteld moet worden, vandaag eerste misselijkheids vlagen, en ‘s avonds ontzettend moe. Oja en sochtends altijd krampen en dan moet ik rennen om bij het toilet te komen 😅

één maand geleden

Reactie op Nieuwhier

Ontzettend misselijk, buikkrampen, een wisseling van diarree en buikkrampen ...
Hier exact het zelfde op de misselijkheid na, dat is nog te doen. Ik nu ook 5+2

één maand geleden

Ojee.. ik krijg weer ineens ontzettende keelpijn en voel me er een beetje ellendig door. Bij mijn vorige zwangerschap was het ellende met 5 weken lang keel- en oorontstekingen 🥲..

één maand geleden

Reactie op mzmz

Dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap, als het wat later was geworden ...
Ohh nou echt, wel ff wennen hoor 🙈

één maand geleden

Reactie op Sulan

Ik had vrijdag een avondje bij vrienden gezeten, en aan de 0.0 biertjes. Ma ...
Haha heel bizar! Komende paar weekje maar beetje kallem aan doen😉

één maand geleden

Vandaag 4 weken. Enige benoemenswaardige symptoom is dat ik heeeeeeeeeeeel moe ben. Echt 0,0 energie! Dit herken ik niet van de vorige keer maar goed, elke zwangerschap is anders

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Ojee.. ik krijg weer ineens ontzettende keelpijn en voel me er een beetje e ...
Hier ook! Weet dat ik idd van m’n vorige zwangerschap ook deze ‘kwaaltjes’ had in het begin. Vreselijk he…

één maand geleden

Reactie op LinseyLo

Hier ook! Weet dat ik idd van m’n vorige zwangerschap ook deze ‘kwaaltjes’ ...
Ja zodra ik zwanger ben is het raak met alle ontstekingen. Echt gek 🙈!

één maand geleden

Reactie op himan

Vandaag 4 weken. Enige benoemenswaardige symptoom is dat ik heeeeeeeeeeeel ...
Goedemorgen Ik heb ook vooral last van vermoeidheid verder nog geen of weinig dingen te merken en vandaag 6+3

één maand geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger en het gaat verder goed maar ik ben zoo chagrijnig elke dag 😅 Herkent iemand dit? Ik kan echt niets hebben voel me echt schuldig tegenover mijn man en zoontje van 3 🥹 Ik herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap toen voelde ik me zo goed

één maand geleden

Reactie op nnnickyyy

Ik ben nu 4 weken zwanger en het gaat verder goed maar ik ben zoo chagrijni ...
Ja hoor, zeker herkenbaar 😅.. ben niet te genieten! Niemand kan thuis hier wat goed doen 🙈. Maar het kan net zo goed 5 seconde later weer ineens goed zijn haha

één maand geleden

De misselijkheid de hele dag door is hier ook al weer een aantal dagen aan de gang. Gelukkig zonder overgeven, maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook bijna tot het einde gehad dus hopelijk gaat het dit keer wel eerder voorbij 🥹

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Ja hoor, zeker herkenbaar 😅.. ben niet te genieten! Niemand kan thuis hier ...
Haha ja dit dus! Gelukkig is het ‘normaal’ en ben ik niet de enige 😅🙏🏽

één maand geleden

Wie heeft nog meer een wazige hoofdpijn? Kan ik mij ook van de vorige zwangerschap herinneren. Heel irritant. En de misselijkheid komt af en toe ook omhoog, al nog niet super erg. Nu 4+4 dus ook nog vroeg.