1120 Reacties

één maand geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik heb vooral last van het vroeg wakker zijn. Ik kon altijd tot 9.30 heerli ...
Omg dit heb ik ook 😅😂 man gaat 5/6 uur uit bed voor werk en dan sta ik meteen aan

één maand geleden

Reactie op J_ve

Hele pijnlijke borsten, craving naar aiolie (pak wel de vegan zonder rauw e ...
En ik heb echt mega honger, eet de hele dag door 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Hebben anderen ook na een lange drukke dag meer pijntjes en krampen? Ik dacht dat dit soort symptomen pas later in de zwangerschap zouden komen

één maand geleden

Ik heb nu eigenlijk alleen maar sterkere reuk, met een enorme aversie tegen sterke zweetlucht. Maar verder eigenlijk helemaal niets! Maakt me soms ook wel onzeker, ben ik nog wel zwanger?

één maand geleden

Reactie op irissteenhart

Goedemorgen, ik ben eigenlijk gewoon erg moe, als ik vrij ben moet ik even ...
Ben ook echt heel moe 😴 Afgelopen dagen steeds op de bank in slaap gevallen als zoontje op bed lag.

één maand geleden

En vooral heel veel buikkrampen. Weet dat het er bij kan horen, maar maakt ook zo onzeker vanwege miskraam in het verleden :(

één maand geleden

Ik merk dat ik vaker moet plassen en ook vaker boeren laat dan normaal. Verder misselijk, grote borsten, puistjes. Heb ook last van krampjes onderin mn buik (soms best wel pijnlijk) en daar word ik wel een beetje bang van soms ondanks dat ik lees dat dat er bij hoort

één maand geleden

Ik heb al 2 weken last van zoveel krampen in me onderbuik, iemand die ook gehad? Ik word ‘s nachts wakker van de pijn. 5/6 weken.

één maand geleden

Zijn er ook dames die geen enkele symptomen hebben? Gisteren positief getest, maar nog altijd geen symptomen, zegt dat iets? 🫣☺️

één maand geleden

Reactie op PientereTornado

Zijn er ook dames die geen enkele symptomen hebben? Gisteren positief getes ...
Nee hoor, zegt niets 😊.

één maand geleden

Reactie op PientereTornado

Zijn er ook dames die geen enkele symptomen hebben? Gisteren positief getes ...
Nee, dat zegt niks! Sowieso komen en gaan symptomen. De ene dag merk ik veel meer als de andere!

één maand geleden

Ik heb in de loop van de dag iets gevoeligere borsten. Ik herken dat wel van de vorige keren alleen toen ging het mis. Hopelijk zegt dat niks nu.

één maand geleden

Reactie op Chanmel

En vooral heel veel buikkrampen. Weet dat het er bij kan horen, maar maakt ...
Hoi, ik kan me de onzekerheid voorstellen. Hoe lang ben je zwanger nu?

één maand geleden

Reactie op irissteenhart

Hoi, ik kan me de onzekerheid voorstellen. Hoe lang ben je zwanger nu?
Waarschijnlijk 5+2 🥰

één maand geleden

O wat mooi! Ik 4+2 lijkt wel spannender dan bij mijn eerste zwangerschap😅

één maand geleden

Ik heb last van buikpijn. Net alsof ik ongesteld moet worden. Gaat af en aan. Ben snel moe en moet vaker plassen

één maand geleden

Inmiddels een week verder en verwacht ik dat ik 5 weken zwanger ben. Mijn geheugen is als een zeef en zo ontzettend moe. Vanaf vandaag ook weer aan het werk na 3 weken vakantie.. ff wennen 😴🫣

één maand geleden

Als het goed is ben ik vandaag precies 4 weken. Ik ben vooral heel moe. Elke keer een beetje doen en dan weer “rusten” 🥺

één maand geleden

Ik ga nu ook als goed is richting de 5 weken heb ontzettende gevoelige borsten , met vlagen was misselijk , puistjes en iets minder energie als normaal , maar voor de rest voel ik me eigenlijk wel prima

één maand geleden

Ik ruik alles echt zooo sterk al 3 dagen... ben nu nog zo'n 2 a 3 dagen voor mn nod? Maar positieve test! En lichte krampjes en licht zere tepels.