1149 Reacties

één maand geleden

Eigenlijk weinig symptomen, maar al vanaf dinsdag elke ochtend super vroeg wakker... en dan ook echt klaar wakker 😑

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Eigenlijk weinig symptomen, maar al vanaf dinsdag elke ochtend super vroeg ...
Haha ja same. Nergens last van behalve moe, maar al sinds ik het weet, tussen half 6/half 7 wakker. Zijn nu 3 weken verder... heerlijk 🥴🤣

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Het is lastig om dan positief te blijven hè.. ik duim voor je mee dat je ma ...
Best wel! Maar sinds gisterochtend geen bloed meer gezien. Wel weinig klachten verder, alleen in de ochtend beetje weeig, niet echt braakneigingen. En einde dag erg vermoeide rug en benen. Weinig eetlust. Heb het idee dat mijn darmen weer wat tot rust komen en ook minder opgeblazen. Het hebben van weinig symptomen vind ik eigenlijk ook best spannend hahaha

één maand geleden

Reactie op JLG87

Best wel! Maar sinds gisterochtend geen bloed meer gezien. Wel weinig klac ...
Is het ook! Heb ook amper ergens last van en dan denk je toch "hoort dat wel"? Het is zo standaard dat we denken zwanger = half ziek voelen. Maar je hoort eigenlijk weinig dat mensen zeggen "ik heb niets". Maar volgens mij komt dat net zoveel voor als je eenmaal rondvraagt!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Haha ja same. Nergens last van behalve moe, maar al sinds ik het weet, tuss ...
Oh no... ik hoop eigenlijk dat dit snel over is hahaha ik was vannacht om 3 uur al klaar wakker 😑 Hoever ben jij nu?

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Oh no... ik hoop eigenlijk dat dit snel over is hahaha ik was vannacht om 3 ...
Ik heb dit helaas met mijn eerste bijna de gehele zwangerschap gehad 😅 vooral het laatste trimester was erg. Gelukkig kan je dan tijdens je verlof nog een dutje overdag doen... ik hoop dat het voor jullie wat minder lang duurt!

één maand geleden

Ik ben denk ik 5+1, mijn klachten zijn vooral krampen in mn onderbuik, gevoelige borsten en hier en daar begin ik toch meer misselijk te worden. Vind het zooooo spannend

één maand geleden

Reactie op Emmie12345

Ik ben denk ik 5+1, mijn klachten zijn vooral krampen in mn onderbuik, gevo ...
En ohjaaa, mega vroeg wakker elke dag. Ben nu op vakantie, dus hoop dat het daarmee te maken heeft en ik thuis weer wat langer slaap 🙈

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Oh no... ik hoop eigenlijk dat dit snel over is hahaha ik was vannacht om 3 ...
Haha ik vrees ervoor.. las al dat iedereen het vroeg of laat krijg en de een helaas wat eerder 🥲 ben nu 6+2

één maand geleden

Ik slaap ook vanaf het begin al slecht. Wordt een paar keer wakker om te plassen en kom dan heel slecht in slaap en voel me klaar wakker. Ook heb ik een hele droge mond. Verder ervaar ik weinig klachten eigenlijk. Heel af en toe misselijk en een krampje maar minimaal. Nu 6.4 weken.

één maand geleden

Ik wordt ook iedere nacht wakker rond half 3 en dan weer half 6. Maar om 10 over 6 gaat door de week mijn wekker.. Ik ga wel echt vroeg naar bed laatste tijd. 21u gemiddeld denk ik

één maand geleden

Nog pril 4 weken 5 dagen. Maagzuur in de nacht. En enorm pijnlijke borsten en wat kleine krampjes in mn onderbuik.

één maand geleden

Die vermoeidheid… 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 Ik kán niet meer zonder dutje

één maand geleden

Kan iemand mij even geruststellen (of niet)? Ik ging net naar de wc en had beetje last van obstipatie. Dus heb wel lang op de wc gezeten en geperst (sorry voor te veel informatie maar het is wel nodig voor het verhaal). En toen ik op stond viel er een klein drupje donkerrood bloed op de grond. In de wc zag ik verder geen bloed. Moet ik me zorgen maken of komt dit door het vele persen? Buik voel ik nu wel een beetje. Ik ben nu 4+3 weken.

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Kan iemand mij even geruststellen (of niet)? Ik ging net naar de wc en had ...
Kwam het bloed niet vanuit je anus? Dat je een scheurtje hebt opgelopen door het persen?

één maand geleden

Reactie op Lisa98-24

Kwam het bloed niet vanuit je anus? Dat je een scheurtje hebt opgelopen doo ...
Hm ja geen idee… zou misschien ook kunnen. Het was ook niet veel gelukkig. Gewoon echt een klein drupje.

één maand geleden

Precies vanaf 7 weken toch helaas ook misselijk geworden 😅 Moet heel de dag eten want als mn buik een beetje leeg is voel ik me zo misselijk!!

één maand geleden

Ik heb last van wat vermoeidheid, krampjes, honger en winderigheid. Ik moet zeggen, 2 maanden geleden hadden wij een miskraam na 6,5 week van onze eerste (ICSI) zwangerschap. Dit was vrij traumatisch maar we wilden wel door met ons traject. Ik ben heel blij dat het na een nieuwe terugplaatsing weer gelukt is maar ik twijfel aan alles. Ik ben bang dat ik me niet zwanger genoeg voel en ben veel bang dat het (daarom weer) misgaat... hoe gaan jullie om met de stress van deze begin weken? Je kunt natuurlijk vrij weinig, maar het is soms lastig hier met de omgeving over te praten.

één maand geleden

Reactie op Janine Heida-Gorter

Ik heb last van wat vermoeidheid, krampjes, honger en winderigheid. Ik moe ...
Pff heftig zeg. Daar ben ik dus ook zo bang voor. Ben nog steeds voorzichtig blij omdat ik bang ben dat het mis gaat. Kan moeilijk geloven dat het echt doorzet. Ik was een paar dagen echt niet lekker. En dat was niet fijn maar nu ben ik juist weer bang als ik te weinig symptomen heb

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Pff heftig zeg. Daar ben ik dus ook zo bang voor. Ben nog steeds voorzichti ...
Ik heb geen nog geen heftige symptomen gehad naar mijn idee, bij mijn eerste zwangerschap niet en nu ook niet. Maar het is ook niet helemaal zoals elke andere dag. Het is zo pril en dus zo eng, maar ik hoop dat het helpt als we lezen dat we daarmee niet de enige zijn <3 kunnen we elkaar wat steunen. Ik heb verschillende verhalen gehoord over weinig symptomen, ook enge uiteraard. Maar uiteindelijk is geen enkele zwangerschap en lichaam hetzelfde. Zoveel vrouwen gingen ons voor, maar pfff.