1149 Reacties

één maand geleden

Reactie op Janine Heida-Gorter

Ik heb geen nog geen heftige symptomen gehad naar mijn idee, bij mijn eerst ...
Nee het is fijn om te lezen dat we niet alleen zijn. En ik ben al super dankbaar dat ik überhaupt een positieve test in handen heb, dat is stap 1. Het is alleen zo lastig dat je de spanning niet kan delen. Dan helpt deze app wel

één maand geleden

hoi dames, ik maak me een beetje zorgen. Ik zou nu rond de 7 weken zijn en was de afgelopen dagen de hele dag door misselijk. Vandaag was dit wel echt anders en ben ik toch minder misselijk dan normaal. Hierdoor begin ik allemaal gekke scenario’s te bedenken.. heeft iemand dit ook meegemaakt?

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Hm ja geen idee… zou misschien ook kunnen. Het was ook niet veel gelukkig. ...
1 drup helderrood bloed komt dan denk ik van je anus inderdaad.

één maand geleden

Reactie op Mrsr

hoi dames, ik maak me een beetje zorgen. Ik zou nu rond de 7 weken zijn en ...
Nee, maar ik ben echt met vlagen misselijk... dan een paar uur niet, dan een uur lang wel... is echt met vlagen. Ik denk dat dat heel normaal is hoor

één maand geleden

Reactie op Mrsr

hoi dames, ik maak me een beetje zorgen. Ik zou nu rond de 7 weken zijn en ...
Heel normaal 😊

één maand geleden

7 weken vandaag. Echt mijn hele tandvlees doet zeer. Overal aften, wat een verschrikking 😅

één maand geleden

Reactie op Sulan

7 weken vandaag. Echt mijn hele tandvlees doet zeer. Overal aften, wat een ...
Ja ik heb hier dus ook last van maar voornamelijk m’n tandvlees dat steeds bloed en uitgedroogde lippen

één maand geleden

Reactie op Mw96

Ja ik heb hier dus ook last van maar voornamelijk m’n tandvlees dat steeds ...
Oh die lippen heb ik ook! Overal m'n vaseline mee naartoe hahaha

één maand geleden

Morgen 7 weken zwanger, maar jeetje wat is mijn buik al opgeblazen. Hebben meerdere hier last van? Kreeg op het werk zelfs de vraag van een klant: zo, jij zal zeker over een paar maanden moeten bevallen he? Ik was zo verbaasd dat mensen het lef hebben om zoiets te zeggen/vragen, terwijl ze niet eens zeker weten of je zwanger bent 🫣

één maand geleden

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ben zo bang dat het niet -meer- goed zit. Ben vandaag 6+6 en dit is mijn vierde keer zwanger, hiervoor 3 miskramen. Vorig jaar rond dezelfde tijd had ik 3x een goede echo en daarna een missed abortion. Ik associeer deze periode zo erg met vorig jaar. Aankomende dinsdag heb ik de echo, op Prinsjesdag.. vorig jaar dinsdag op Prinsjesdag heb ik de MA opgewekt met tabletten. Ik ben zo bang dat die dag weer slecht nieuws komt. Afgelopen dagen had ik wat weeïg gevoel maar dit is nu eigenlijk zo goed als over. Verder iets vollere borsten maar ook niet gevoelig. Verder helemaal niets. Terwijl ik vorig jaar echt ziek zwak en misselijk was. Heb vandaag echt het gevoel dat het me opbreekt 😭🥺

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ben zo bang dat het niet -meer- goed zit. Ben ...
Wat super rot... en heel spannende tijd voor jou. Kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt. Maar het klinkt alsof het ook nog best zou kunnen alsof het wel goed zit. Ik duim en hoop voor je!!

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ben zo bang dat het niet -meer- goed zit. Ben ...
Dikke knuffel voor jou 😘 Het is helemaal niet gek dat je je zo voelt na wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat deze zwangerschap anders verloopt en je dinsdag een mooie echo hebt ♥️

één maand geleden

Pffff ik zie t even somber in. Ik blijf last houden van bloedverlies. Elke keer wisselend. Dan weer een dag niet dan weer hele dag kleine beetjes. Dan weer 2 dagen niks en dan ineens wat meer. Uren niks en dan weer wat druppels. Variërend van rood/roze/bruin. Heb geen krampen of pijn en ben sinds vrijdag verspreid over de dag af en toe wat misselijk. Vrijdag extra test gedaan en die was nog knalpositief dus ergens hoop ik dat t goed zit maar ik zie t beetje somber in. Morgenavond echo. Zou dam 7+3 zijn ongeveer

één maand geleden

Ik heb echt mega last van mijn onderrug.. meer die daar last van hebben en tips om het tegen te gaan?

één maand geleden

Reactie op Janneke__

Ik heb echt mega last van mijn onderrug.. meer die daar last van hebben en ...
🙋🏼‍♀️ ik heb ook heel veel last van mijn onderrug

één maand geleden

Reactie op baby12123

🙋🏼‍♀️ ik heb ook heel veel last van mijn onderrug
Vervelend hè?! Wat doe je er tegen?

één maand geleden

6+2 dagen en last van koorts? (38,5) Heeft dit met de zwangerschap te maken of?

één maand geleden

Reactie op MarieAnne

6+2 dagen en last van koorts? (38,5) Heeft dit met de zwangerschap te maken ...
Hmm misschien ook een licht griepje te pakken? Anders kun je altijd even vk of ha bellen als je je zorgen maakt. Heb m niet eerder gehoord als kwaaltje

één maand geleden

Reactie op JLG87

Pffff ik zie t even somber in. Ik blijf last houden van bloedverlies. Elke ...
Ik duim heel erg voor je, voor een goede echo!!!🩷

één maand geleden

Hele random klacht, maar ben benieuwd of anderen dit ook hebben: ik heb al een week lang een trillend onderooglid. Minor problem, maar best een beetje irritant. Herkennen mensen dit? Gouden tip? Ik probeer uit te rusten!