1123 Reacties

één maand geleden

Ik had enorm veel pijn in mijn borsten vorige week, heel gevoelig en het voelde iets anders dan normaal. Het voelde een beetje stuwing achtig? Ik dacht dat het vast niks was haha. Vandaag ineens wat misselijk s’avonds en dus net een test gedaan, zwanger 1-2 weken. Wauw , we zijn geblessed met een 2de wondertje. Vorige maand heb ik een hele vroege miskraam gehad en icm mijn schildklier ziekte en medicatie maak ik me nu wel iets meer zorgen. Hopelijk blijft alles goed gaan ❤️

één maand geleden

Reactie op PientereTornado

Zijn er ook dames die geen enkele symptomen hebben? Gisteren positief getes ...
Nee hoor zegt zeker niks! Bij mijn eerste had ik dit ook, heerlijk toch🙈

één maand geleden

Hi hebben jullie ook symptomen die de ene keer heftiger zijn dan de andere? Met vlagen misselijk maar soms weer helemaal niet. Borsten ook ene keer gevoeliger dan de andere.. herkent iemand het wisselen van de symptomen? Maak mij dan meteen zorgen 😫

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Hi hebben jullie ook symptomen die de ene keer heftiger zijn dan de andere? ...
Ja, hier net zo! Ik merk echt dat ik er zo onzeker van wordt!

één maand geleden

Reactie op Mama2019-2021

Ja, hier net zo! Ik merk echt dat ik er zo onzeker van wordt!
Blij dat iemand anders dit ook heeft. Wil niet continue blijven testen om mezelf gerust te stellen maar doe het nu toch 😅

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Hi hebben jullie ook symptomen die de ene keer heftiger zijn dan de andere? ...
Blij met deze reacties, want hier gaat het net zo 😅

één maand geleden

Hier vaak richting de avond hele lichte steekjes. En ene dag vaker last van borst die zo gevoelig zijn

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik heb last van buikpijn. Net alsof ik ongesteld moet worden. Gaat af en aa ...
Ik heb dit ook sinds gisteren nacht, zou nu 4+4 zijn. Ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap ik heb toen een week gedacht dat ik gewoon ongesteld werd ( Ik was heel onregelmatig) maar nu na de miskraam van vorige maand maakt het me wel een beetje bang merk ik..

één maand geleden

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zwanger en spijkerbroeken gaan strak zitten rondon mn buik. Zwanger van ons tweede kindje

één maand geleden

Reactie op Li95

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zw ...
Hier ook zo, ik was 3 kilo aangekomen van de vakantie die lijken er met geen mogelijkheid meer af te gaan, ook ben ik van de eerste zwangerschap niet gewend nu al zoeen "dikke" buik te hebben

één maand geleden

Reactie op Li95

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zw ...
Ik ben ook bijna 5weken van 2e kindje en m’n buik is ook flik aan het groeien… Als dit zo doorgaat wordt het lastig om die buik te verbergen straks 🫠

één maand geleden

Hoor dat het bij de tweede vaak sneller kan gaan!

één maand geleden

Reactie op Li95

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zw ...
Ja hier precies hetzelfde! Bij m'n eerste had ik dat ook al snel, maar vind het nu wel héél snel!

één maand geleden

Reactie op stphniepnn

Ik ben ook bijna 5weken van 2e kindje en m’n buik is ook flik aan het groei ...
Nou ja precies dit inderdaad!

één maand geleden

Zijn er ook mensen die geen last hebben van symptomen? Ik word er zelf een beetje onzeker van? Ik heb namelijk geen last van misselijkheid. Af en toe heb ik last van wat krampjes, maar dat is het eigenlijk dan ook wel…. Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Volgens de CB test was ik afgelopen vrijdag 1-2 weken zwanger.

één maand geleden

Reactie op Li95

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zw ...
Ik heb sinds afgelopen weekend dat mijn buik al opgeblazen is. Wordt nu wel moeilijk om het te verbergen

één maand geleden

Reactie op DPB15

Zijn er ook mensen die geen last hebben van symptomen? Ik word er zelf een ...
Gefeliciteerd! De meeste kwaaltjes kwamen bij mij rond de 5/6 weken, deze zwangerschap merk ik nu pas weer dat ik me "zwangerder" ga voelen, nu ik de 5 weken weer voorbij ben. Maar ik heb ook vriendinnen die amper iets gemerkt hebben, elke zw is anders!😊

één maand geleden

Reactie op Sterretje34

Ik ga nu ook als goed is richting de 5 weken heb ontzettende gevoelige bors ...
Precies hetzelfde hier, ook richting de 5 week en dezelfde symptomen. Oh ja, en nog versterkte reuk erbij 🤪

één maand geleden

Hebben jullie te maken met een stressvolle baan? zo ja, hoe gaan jullie hier mee om in het begin van de zwangerschap? Enige tips zijn erg welkom... :)

één maand geleden

pfff heb je even? haha. Eerste was dat ik mijn koffie niet meer lustte. Smaakt helemaal nergens naar. Was bij mijn vorige zwangerschap ook, dus dacht dat het tussen mijn oren zat en ik het te graag wilde. Verder: slaap enorm slecht. Ben hartstikke moe, maar wordt iedere dag om 6u wakker. Hoofdpijn is sinds gisteren erbij gekomen (terwijl ik voldoende drink). Lage rugpijn. Als ik ga slapen, neem ik automatisch de houding aan alsof ik al zwanger ben, zonder het bewust te doen (dus eigenlijk hoe ik mijn vorige zwangerschap lekker lag). Voel met grote regelmaat mijn baarmoeder. Echt herkenbaar van mijn vorige zwangerschap. Vanochtend dus positief getest. En toch kon ik het amper geloven. Terwijl iets in mij gewoon riep dat ik zwanger was. Gewoonweg omdat ik het herken van de vorige zwangerschap. En toch was het een enorme verrassing dat het gelukt was. Verder gelukkig niet misselijk of iets daarvan geweest. En ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Dus hopelijk blijft het zo :-)