1150 Reacties

één maand geleden

Ik ben vandaag 7+2 volgens mij maar jeeeetje ik ben zo moe. Net een powernapje gedaan op de bank terwijl ons zoontje van 2,5 even heerlijk aan het spelen was. En het is nog maar begin van de middag😅 ik heb vannacht prima geslapen. Wel veel eruit om te moeten plassen 🥲. Ik weet dat ik bij mijn zoontje ook echt wel eens dagen 2/3uur lang in de middag heb geslapen. Straks lekker even de deur uit, dat helpt ook altijd goed haha

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ben zo bang dat het niet -meer- goed zit. Ben ...
Succes met de echo vandaag!

één maand geleden

Reactie op Joortje

Succes met de echo vandaag!
Wat lief!! De echo was goed 🥹 moest voordien en tijdens en erna huilen. Hopelijk blijft het goed gaan ♥️

één maand geleden

Reactie op mel92!

Wat lief!! De echo was goed 🥹 moest voordien en tijdens en erna huilen. Ho ...
Tuurlijk gaat het goed 🧡 vertrouwen in je lichaam. Fijn dat alles goed was, blij voor je!

één maand geleden

Ik zit nu ongeveer op 4 weken. En vooralsnog heb ik vooral buikkrampen, voelt als menstruatiekrampen. En ik begin steeds meer moe te worden. Het is heel spannend, omdat dit de 1e keer is dat ik zwanger ben. 1 oktober intakegesprek bij de verloskundige en 14 oktober de eerste echo. Ben heel erg benieuwd! Omdat het allemaal nieuw is, heb ik geen idee of het normaal is wat ik allemaal voel. Verder gaat het wel goed!

één maand geleden

Reactie op MVL3

Ik zit nu ongeveer op 4 weken. En vooralsnog heb ik vooral buikkrampen, voe ...
Ik zit ook op vier weken! Hier vooral pijn aan de linkerkant bij mijn lies/baarmoeder. En af en toe mijn onder rug. Anderen die dit ook hebben?

één maand geleden

Reactie op Joortje

Ik zit ook op vier weken! Hier vooral pijn aan de linkerkant bij mijn lies/ ...
Hier hetzelfde, het is bandenpijn door je groeiende baarmoeder. Heel normaal 😄

één maand geleden

Reactie op Michelle1403

Hier hetzelfde, het is bandenpijn door je groeiende baarmoeder. Heel norm ...
Ja, dat had ik begrepen. Zo cool om te voelen dat er ‘iets’ gebeurt haha. Jij ook vooral links?

één maand geleden

Ik ben echt een bodemloze put, is dat een symptoom? 😅😂

één maand geleden

Reactie op rachel6820

Ik ben echt een bodemloze put, is dat een symptoom? 😅😂
Same..

één maand geleden

Nu 6.5 week en sinds een paar dagen last van mn maag en misselijk.. ‘s nachts en overdag😅 vind t wel een ding met werk.. verder al lang pijnlijke gezwollen borsten, heb al bh’s zonder beugel aangeschaft 🙈

één maand geleden

Na telkens heftige rugpijn, vandaag de vk gebeld. Mocht direct langskomen voor een echo om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Heb ons 2.2mm kleine kindje gezien op de goede plek mét een kloppend hartje 🥰 Maar ze zag wel ook een cyste in mijn eierstok die mogelijk de rugpijn kan verklaren.. binnenkort vervolgafspraak bij de gynaecoloog.

één maand geleden

Reactie op rachel6820

Ik ben echt een bodemloze put, is dat een symptoom? 😅😂
Jup, hier ook! Eet echt de hele dag door, anders word ik me toch een potje misselijk

één maand geleden

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ik lijk wel 4 maanden zwanger ipv 6,5 week

één maand geleden

Reactie op Sisi286

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ...
Ja!!

één maand geleden

Reactie op Sisi286

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ...
Jep!

één maand geleden

Reactie op Mommy Fleur

Snap ik ook wel weer!! Ik Moet ergens ook heel dankbaar zijn dat ik geen kw ...
Thanks, lief! Ik denk dat ik meer echt kan genieten vanaf het tweede trimester. Het is een mindfuck want ik wil al wel zo snel mogelijk naar Babypark om duowagens uit te proberen🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Sisi286

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ...
Ja hier ook! En ik kan echt minder eten op. Dat vind ik zelf ook wel wat vervelend. Vooral met uit eten gaan. Voorgerecht deel ik al met mn man, hoofdgerecht gaat net op en nagerecht begin ik niet eens meer aan 😢

één maand geleden

Reactie op Joortje

Ja, dat had ik begrepen. Zo cool om te voelen dat er ‘iets’ gebeurt haha. J ...
Bij mij voornamelijk rechts, en inderdaad leuk dat je nu al voelt dat er wat aan de gang is. Ik ben alleen wel super moe de hele tijd. Vroeg naar bed steeds dus haha..

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ben zo bang dat het niet -meer- goed zit. Ben ...
En en en? :)