1150 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sisi286

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ...
Poeh echt hoor! Ik lijk wel zwanger van een tweeling in plaats van 5 weken zwanger 🙄

één maand geleden

Reactie op Sisi286

Nog meer mensen die zo verschrikkelijk opzetten na het avondeten vooral 😅 ...
Ik lijk 5 maanden zwanger nie normaal 🙃

één maand geleden

Nu 4 weken + 6 dgn. Erg vermoeid al een week, gevoelige/veranderende borsten, opgeblazen gevoel, vaak wakker snachts, af en toe hoofdpijn, beetje gekke zeurende buikpijn ofzo.

één maand geleden

Reactie op RelaxedGlans741492

En en en? :)
Het is goed 🥹 kloppend hartje gezien en gehoord ♥️♥️♥️♥️♥️

één maand geleden

Nou, gister vooral steekjes in m’n lies, wat ik best leuk vond, want ik voelde eindelijk dat er wat gebeurde. Maar vandaag… moe en diarree. Toch minder haha. Meer die hier last van hebben?

één maand geleden

Ben nu 4+3, en heb geen krampjes meer. Had dit met 4+0 en 4+1 wel, kramp dat je baarmoeder groeit (herkende het van mijn eerdere zwangerschap die wel goed ging). Al 3x een missed abortion gehad (en 1 gezonde zoon) dus bem bang dat het nu weer mis is omdat ik opeens niet meer voel dat mn baarmoeder groeit. Anderen dit ook gehad (die verder zijn)? Op 15okt pas de eerste echo, bewust wat later ivm eerdere miased abortions waarbij er eerst goed beeld was en een week later niet meer.

één maand geleden

Reactie op McFlurry91

Ben nu 4+3, en heb geen krampjes meer. Had dit met 4+0 en 4+1 wel, kramp da ...
Ik herken jou helemaal.. ik heb de eerste keer ook een missed abortion gehad en gaandeweg kreeg ik minder klachten. Keer daarop werden de klachten ook op en af minder (ene dag meer dan de andere dag), maar had ik wel een kloppend hartje met 8 weken. Werd helaas daarna weer een miskraam maar dat staat daar los van. Klachten komen en gaan, je bent nog zo pril zwanger. Het kan goed zijn dat je over een paar dagen andere klachten krijgt. Maar spannend blijft het, helemaal na zo’n ervaring.. succes!

één maand geleden

Reactie op McFlurry91

Ben nu 4+3, en heb geen krampjes meer. Had dit met 4+0 en 4+1 wel, kramp da ...
Ja ik had dit ook! Ik ben nu 7+2 en kan zeggen dat komt en gaat met de dag. Ik heb meestal aan het begin van een nieuwe week weer wat buikkramp en rugpijn en dan trekt het wat weg. Zodra ik dan weer een nieuwe week in ga krijg ik het weer. Je hcg schommelt p dag. 😊

één maand geleden

Fijn dat jullie me redelijk gerust hebben gesteld! Blijft eng maar voel net opeens weer wat, dus is niet helemaal weg. Zo spannend tot de eerste echo!

één maand geleden

Reactie op Joortje

Nou, gister vooral steekjes in m’n lies, wat ik best leuk vond, want ik voe ...
Ja.. vorige week 5 dagen diarree 🙈 Ik ben vandaag 6 weken, ook moe, soms wat misselijk. En steken onderin m’n buik bij opstaan

één maand geleden

Ik ben zo ontzettend moe. Lukt het jullie om te blijven sporten? Ik sportte altijd 3x in de week en het valt ook op als ik niet meer ga. Maar poeh, wat is dat zwaar geworden. Hebben jullie dat ook?

één maand geleden

Boeren boeren en nog eens boeren. Niet normaal! Verder al aardig misselijk en moe. Ben net de 4 weken voorbij😅

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik ben zo ontzettend moe. Lukt het jullie om te blijven sporten? Ik sportte ...
Ja, ik ben gisteren geweest. Was echt geen drol waard.

één maand geleden

De laatste tijd valt bijna niks goed 🤢🤮. Had ik eindelijk trek in iets, een pizzabroodje, toen ik in de supermarkt liep. Hebben de kinderen deze op een paar kleine hapjes na opgegeten 🥲😂..

één maand geleden

Hoe doen jullie het met werk?

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hoe doen jullie het met werk?
Ik was mega ziek vanmorgen en heb het toen aan iemand van het secretariaat verteld met wie ik vaak car pool. Dus zij is op de hoogte, waardoor ik me wat makkelijker ziek kan melden.

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hoe doen jullie het met werk?
Ik trek dat heel slecht! “Gelukkig” heb ik spit jn mijn rug dus kan ik simpelweg niet aan het werk, maar voortijd was echt drama. En mijn werk zeurt de hele tijd dat ik weer moet proberen, maar ik kan niet eens zitten en heb snel bandenpijn😅

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hoe doen jullie het met werk?
Ik wil het pas na de 1e echo vertellen..

één maand geleden

Reactie op Sieeeen

Ik wil het pas na de 1e echo vertellen..
Ik bedoel werken icm de klachten. Ik heb me ziekgemeld maar ik zie niet in hoe ik maandag weer aan t werk moet

één maand geleden

Reactie op mel92!

Het is goed 🥹 kloppend hartje gezien en gehoord ♥️♥️♥️♥️♥️
Ben super blij voor jou!! ♥️♥️♥️ Tranen in mijn ogen. Ik heb vrijdag eerste echo met 6w5d. 🙌🏼