1151 Reacties

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Ik bedoel werken icm de klachten. Ik heb me ziekgemeld maar ik zie niet in ...
Ahhh ik snap je, sorry! Als ik echt klachten krijg wil ik het wel mijn manager vertellen zodat die weet wat er aan de hand is.

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik ben zo ontzettend moe. Lukt het jullie om te blijven sporten? Ik sportte ...
Heel herkenbaar! Mijn voornemen is wel om minimaal 1 keer in de week te gaan, maar op dit moment ben ik al moe als ik de trap moet oplopen 😂

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hoe doen jullie het met werk?
Overleven 😂. Ik werk in het VO en sta lange dagen voor groepen pubers. Ik probeer constant kleine beetjes te eten tegen de misselijkheid en ben wat minder actief door het lokaal aan het lopen. Hopelijk valt het mijn collega’s en leidinggevende nog niet op… 🙊

één maand geleden

Reactie op Zey__

Heel herkenbaar! Mijn voornemen is wel om minimaal 1 keer in de week te gaa ...
En hoe vaak ging je voor je zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Hoe doen jullie het met werk?
Op de dagen dat ik naar het werk moet is het overleven en val ik gelijk op de bank in slaap als ik thuis kom. Als ik thuis werk dan doe ik het rustiger aan, vandaag 1,5 uur een dutje gedaan. Voelt wel dubbel omdat ik wel goed wil werken maar ik voel me soms zo belabberd

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Op de dagen dat ik naar het werk moet is het overleven en val ik gelijk op ...
Begrijpelijk! En qua misselijkheid? Heb je daar geen last van op werk?

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Begrijpelijk! En qua misselijkheid? Heb je daar geen last van op werk?
Misselijkheid valt wel mee. Ik heb sws nog geen een keer over hoeven te geven. Alleen dat ik een misselijkheid weg moet slikken maar dat vind ik niet zo’n groot ding. De vermoeidheid zit mij het meest in de weg. Heb jij vooral last van de misselijkheid op het werk?

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Misselijkheid valt wel mee. Ik heb sws nog geen een keer over hoeven te gev ...
Ja ik ben de hele dag misselijk en lig echt veel op de bank anders red ik de dag niet. Veel zwaarder dan bij mijn dochter en mijn zoontje toentertijd. Ik heb me ook al ziekgemeld sinds maandag.

één maand geleden

Mensen die ook heel veel buikpijn hebben? Niet die krampjes die je soms voelt maar echt een soort menstruatiepijn, maar dan nog erger..

één maand geleden

Reactie op himan

Thanks, lief! Ik denk dat ik meer echt kan genieten vanaf het tweede trimes ...
Haha ik voel je! 🤣 Ik heb inmiddels de eerste kwaaltjes gemerkt… de vermoeidheid en misselijkheid inclusief overgeven van geurtjes is toch om de hoek komen kijken 🥹

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Ja ik ben de hele dag misselijk en lig echt veel op de bank anders red ik d ...
Aah vervelend zeg! Ik snap die struggle met werk. Je voelt je niet lekker maar je wil je ook niet om de haverklap ziek melden. Maar als het echt niet gaat dan moet je wel. Hopelijk voel je je snel beter

één maand geleden

Vandaag weer minder last van mijn buik en minder last van misselijkheid. Meer mensen die per dag wel verschil merken?

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

En hoe vaak ging je voor je zwangerschap?
Ik ging 3 keer per week. Kan natuurlijk alsnog, maar even aankijken hoe het gaat..

één maand geleden

Zijn er meer mensen die super chagrijnig/humeurig zijn? Ik herken dit helemaaaal niet van mijn eerste zwangerschap

één maand geleden

Meer mensen die zich herkennen in constant een droge mond hebben en de hele dag dorst? Word er gek van haha 😆 Ben nu 6+5

één maand geleden

Reactie op Peach_

Vandaag weer minder last van mijn buik en minder last van misselijkheid. Me ...
Jaa hier ook heel verschillend! De buik krampjes zijn bij mij nu ook een stuk minder, ma daar komt vlagen van misselijkheid langzaam voor in de plaats geloof ik 🙈 maar het wisselt enorm per dag indd

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Mensen die ook heel veel buikpijn hebben? Niet die krampjes die je soms voe ...
Yes ik heb het in vlagen! En dan denk je echt en nu ga ik bloed verliezen 😭 Ene kant fijn dat je t voelt want dan denk je omg er gebeurd nog wat. En als je t niet voelt denk je gaat t nog goed. Maar die onzekerheid is killing 😂😭

één maand geleden

Maandag avond er achter gekomen dat ik zwanger ben ik van ons eerste kindje Klachten nu toch wel wat gevoelige borsten, wat krampen gehad in m'n onderbuik, geuren ruiken sterker en vandaag heel misselijk🤮🤢

één maand geleden

Ik was bij de geneacoloog ze konden t vruchtje niet vinden maar alles geeft aan dat ik zwanger ben ben zo In de war.

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Ik was bij de geneacoloog ze konden t vruchtje niet vinden maar alles geeft ...
Jeetje wat vervelend zeg!! Hoever zou je nu zijn? Hebben ze verder iets gezegd?