1154 Reacties

één maand geleden

Moet ik al de verloskundige bellen? Ik heb sinds gisteravond lichtroze bloed verlies. Maar ook hele heftige krampen. Pas 1 oktober de eerste echo maar ik kan en wil helemaal niet tot dan wachten want ik maak me best wel zorgen.

één maand geleden

Reactie op Wonder940225

Moet ik al de verloskundige bellen? Ik heb sinds gisteravond lichtroze bl ...
Ja ik zou even bellen. Anders blijf je er mee zitten en de verloskundige weet wat handig is om te doen

één maand geleden

Zijn er ook mensen die totaal GEEN symptomen hebben 🙋🏻‍♀️

één maand geleden

Ik zit nu op 8 weken en ben al een aantal weken misselijk en moe. Ondanks dat ik natuurlijk erg blij ben met de zwangerschap heb ik helaas ook last van somberheid en spanning. Ik heb de hoop dat dit na het eerste trimester verdwijnt. Hebben andere dames hier ervaring mee? Dit is het symptoom waar ik mij op het moment het meeste zorgen over maak..

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Zijn er ook mensen die totaal GEEN symptomen hebben 🙋🏻‍♀️
Omg ik ben jaloers. Geniet ervan!!

één maand geleden

Zijn er mensen die ook heel misselijk worden van bepaald eten? Ik ben altijd helemaal gek op chocolade maar kan het nu niet eens meer ruiken..🤧🤢

één maand geleden

Reactie op Robina1994

Zijn er mensen die ook heel misselijk worden van bepaald eten? Ik ben altij ...
Ja koffie!! Voorheen dronk ik elke dag koffie, nu kan ik het idee alleen al niet verdragen 🤢

één maand geleden

Reactie op Robina1994

Zijn er mensen die ook heel misselijk worden van bepaald eten? Ik ben altij ...
Hier ook chocolade! En ik lunchte altijd warm met curry’s enzo. Moet er niét aan denken nu haha

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Mensen die ook heel veel buikpijn hebben? Niet die krampjes die je soms voe ...
Ja, afgelopen nacht best heftige krampen. Aan de zijkanten. Dit was vooral als ik in beweging kwam

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Zijn er ook mensen die totaal GEEN symptomen hebben 🙋🏻‍♀️
Ja ik heb voor mijn gevoel ook geen klachten, bij mijn eerste zwangerschap wel. Dus maak me echt heel erg veel zorgen dat het niet goed zou zijn 🥺

één maand geleden

Reactie op 786265

Ik zit nu op 8 weken en ben al een aantal weken misselijk en moe. Ondanks d ...
Hier had ik bij mijn eerste zwangerschap ook last van maar dat ging wel over na het eerste trimester

één maand geleden

Reactie op Marieke9

Ja ik heb voor mijn gevoel ook geen klachten, bij mijn eerste zwangerschap ...
Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste had ik ook 0 klachten, maar heb gewoon een gezonde dochter van 16 maanden. We moeten vooral blij zijn denk ik.

één maand geleden

Reactie op 786265

Ik zit nu op 8 weken en ben al een aantal weken misselijk en moe. Ondanks d ...
Hey meid, ik heb ook erg last van somberheid en spanning deze zwangerschap! Ik vind dit zelf ook erg spannend maar waarschijnlijk zijn het de hormonen die wat gevoelig zijn en word het over een aantal weken beter! Veel sterkte lieve mama.

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Ik was bij de geneacoloog ze konden t vruchtje niet vinden maar alles geeft ...
Dit heb ik in maart gehad, leeg vruchtzakje was het. Ze zeiden he tkan nog te vroeg zijn dus 1,5 week later weer heen geweest en er was nog steeds niks. Het gebeurt wel vaker dat het dan na een poosje wel zichtbaar is! Misschien niet het antwoord waar je op hoopt, maar ik duim voor je dat je nog wel wat t ezien krijgt!🩷

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Mensen die ook heel veel buikpijn hebben? Niet die krampjes die je soms voe ...
Ja dat heb ik ook. Zelfs zo erg dat ik extra bij de verloskundige moest komen, maar bleek niks te zijn.. maar pff! Hopelijk gaat het snel over. #6weken+2 dagen.

één maand geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb last van bloedend tandvlees herkent iemand dit misschien ?

één maand geleden

Reactie op SfeervolleVlucht507991

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb last van bloedend tandvlees herkent iemand ...
Herken t zelf niet maar denk dat wel normaal is omdat tandvlees veel gevoeliger wordt als je zwanger ben

één maand geleden

Krampje, heel erg gespannen buik en moe! En ik merk dat ik een hele rare smaak heb bij bepaalde voedingsmiddelen, of zin heb in (voor mij) gekke dingen..

één maand geleden

Reactie op SfeervolleVlucht507991

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb last van bloedend tandvlees herkent iemand ...
Herkenbaar! Ook gevoelige tanden

één maand geleden

Reactie op SfeervolleVlucht507991

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb last van bloedend tandvlees herkent iemand ...
Hi ik heb dit ook, de VK gaf vandaag aan dat dit normaal was, omdat je doorbloeding nu veel beter is. Je moet het alleen in de gaten houden dat je geen tandvleesontsteking hebt