1157 Reacties

één maand geleden

Reactie op gbg!

Hier had ik bij mijn eerste zwangerschap ook last van maar dat ging wel ove ...
Dat is fijn om te horen.. Wat voelde jij precies?

één maand geleden

Reactie op SereneEik826490

Hey meid, ik heb ook erg last van somberheid en spanning deze zwangerschap! ...
Wat vervelend dat jij er ook last van hebt! Wat voel jij precies? Ik vind het soms zelfs moeilijk om blij te zijn met zwanger zijn. Ik weet diep van binnen dat ik super blij ben hoor, maar vind het zo jammer dat ik er niet van kan genieten.

één maand geleden

Misschien een gekke vraag 🤪 maar hebben jullie ook "last" van zoveel afscheiding? Ik vind het niet normaal 😂

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Misschien een gekke vraag 🤪 maar hebben jullie ook "last" van zoveel afsch ...
Ik heb echt het gevoel alsof ik leegloop 😂🤣

één maand geleden

Reactie op Robina1994

Ik heb echt het gevoel alsof ik leegloop 😂🤣
Same..

één maand geleden

Ik ben echt niet vooruit te branden...

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Misschien een gekke vraag 🤪 maar hebben jullie ook "last" van zoveel afsch ...
Ja! Zo nu en dan zoveel dat ik bang ben dat het bloed is dat ik er uit voel lopen (gelukkig niet zo)

één maand geleden

Iemand nog tips voor extreme vermoeidheid wanneer je toch echt gewoon door moet? Ik was vandaag gewoon kapot rond 10u30 al. Ik werk op een basisschool, dus een dutje o.i.d. zit er niet in. Ik lig steeds al rond 20u op bed en ik ben gewoon zo onwijs moe heel de dag.

één maand geleden

Reactie op Marieke9

Ja ik heb voor mijn gevoel ook geen klachten, bij mijn eerste zwangerschap ...
Ik dus ook!! Eerste zwangerschap had ik meerdere klachten en nu niks... Al een echo gehad?
Ik heb zulke raaaaare dromen echt niet normaal, word ook regelmatig wakker ‘snachts en ja de bekende ochtend misselijkheid… Mijn man moet een boterham op bed brengen anders hang ik een hele dag over de pot :(

één maand geleden

Spannend vind ik het soms dat ik me de ene keer echt zwanger lijk te voelen met; gevoelige en grotere borsten/tepels, humeurig, moe, krampjes, misselijkheid met vlagen, emotioneel. En dan ineens lijk ik een halve dag nergens meer ‘last’ van te hebben. ik heb pas volgende week mijn echo en ben dan 8 weken. Vind het dan zo spannend of die vlagen van symptomen iets betekenen of het wel goed zit of dat dat normaal is.

één maand geleden

hebben jullie ook last van “steken” daar beneden. Als ik ga zitten is het t ergste😞

één maand geleden

Nu 5 weken en nauwelijks last van symptomen. Ik maak me daar ook een beetje zorgen om... maar goed het is nog vroeg. Wel gevoelige borsten en moe.

één maand geleden

Reactie op Riri7

Nu 5 weken en nauwelijks last van symptomen. Ik maak me daar ook een beetje ...
Hier hetzelfde.. ook 5 weken en helemaal niks

één maand geleden

Heeft iemand last bij het tillen?

één maand geleden

Ben nu waarschijnlijk ongeveer rond de 9 weken en pff ik word me een partij om de oren geslingerd met vermoeidheid en misselijkheid. Ben ook nog een week flink ziek geweest en daarvan herstellende. Het zit me niet mee. Heb gelukkig aardig wat vet reserve, maar het niet kunnen eten maakt de lusteloosheid niet beter. Ik vind er nu geen bal aan en voel me daar wel rot over. Hopelijk kan ik meer genieten zodra ik me beter voel

één maand geleden

Reactie op PrikkelendeKlaver296327

Spannend vind ik het soms dat ik me de ene keer echt zwanger lijk te voelen ...
Dat zegt echt helemaal niks helaas. In juli een missed abortion gehad, ik voelde me constant hartstikke beroerd en mijn mantra was een beetje hoe misselijker hoe beter. Ik kon er niet meer naastzitten. Nu weer zwanger, weer misselijk en weer hondsmoe en af en toe periodes dat ik denk he ik voel me weer even prettig. maar ik weet dus ook dat het niets zegt. Het ene lijf reageert heel heftig op zwangerschaps hormoon en de ander niet/nauwelijks.

één maand geleden

Reactie op SfeervolleVlucht507991

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb last van bloedend tandvlees herkent iemand ...
Het advies is wel om echt naar een mondhygiënist te gaan!

één maand geleden

Mijn partner zei gisteren; wat heb je opeens knoestige tegels :'D. En ja, er verschijnen inderdaad een soort grote bobbels/pukkeltjes op.

één maand geleden

Reactie op Riri7

Nu 5 weken en nauwelijks last van symptomen. Ik maak me daar ook een beetje ...
Dacht ik ook, tot week 6 aanbrak … toen kwam even dubbel en dwars binnen. Vanaf gisteren (week 7 begonnen) weer wat beter gelukkig !