1158 Reacties

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Mijn partner zei gisteren; wat heb je opeens knoestige tegels :'D. En ja, e ...
Hahaha hier ook 🤣🤣 Ze worden ook ondertussen salamischijven genoemd 🤣 mijn tepelhof is ook even 2,5 zo groot geworden

één maand geleden

Ik ben nu 4 weken maar loop echt al 2 volle weken met rugpijn. Verder geen symptomen behalve moe zijn haha

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Ben nu waarschijnlijk ongeveer rond de 9 weken en pff ik word me een partij ...
Hier nog iemand! Ik ben nu bijna 8 weken en voel mij al vanaf week 6 ellendig. Misselijk, moe en af en toe overgeven. Hoe doe jij dit met werk?

één maand geleden

Reactie op Jol-z

hebben jullie ook last van “steken” daar beneden. Als ik ga zitten is het t ...
Ja, heb ik ook last van. De hele dag door komt het en zakt het weer. En bij jou? Een warme kruik/pittenzak of een warm bad verzacht het voor mij. Wellicht iets om te proberen (mits je dat nog niet gedaan hebt)?

één maand geleden

Reactie op Riri7

Nu 5 weken en nauwelijks last van symptomen. Ik maak me daar ook een beetje ...
Ik heb hetzelfde! Ik ben morgen 5w en heb ook vrijwel nergens last van. Een zere buik maar niet extreem. Gevoelige borsten en wat moe, maar allemaal niet heel noemenswaardig. Het voelt gek. De test vertelt dat je zwanger bent maar je merkt weinig aan jezelf..

één maand geleden

Ben nu ongeveer 5 weken. Net na de test had ik veel last van menstruatie achtige krampen. Na een paar dagen voel ik nu dus niks meer. Heb alleen wat pijn aan m’n borsten als ik bijv knuffel en er echt tegen duw. Ben zo bang dat ik gestopt ben met t aanmaken van hcg hormoon.. krijg mezelf er niet overheen gezet😞

één maand geleden

Iemand ook last van de hele dag een opgeblazen buik? Soms ook met buikpijn, wat vertraagde darmwerking/constipatie en meer lucht (winderigheid/boeren). Zelfs met bukken etc zit het in de weg, ben nu 4w1d zwanger

één maand geleden

Reactie op Zonnig_13

Ja! Zo nu en dan zoveel dat ik bang ben dat het bloed is dat ik er uit voel ...
Ik heb dit ook ja! Intens he

één maand geleden

Reactie op Sannie98

Iemand ook last van de hele dag een opgeblazen buik? Soms ook met buikpijn, ...
Dit had ik in week 4 en 5 en nu in week 6 is dat een beetje weg. Nu wel af en toe dunne ontlasting en andere kwaaltjes.

één maand geleden

Vandaag 6+4. Met vlagen lichte misselijkheid, soms dunne ontlasting. Vollere en zwaardere borsten, enkel in de ochtend gevoelig. 2 vingertoppen die soms slapen. Vaker plassen en iedere nacht tussen 3 en 5 een x wakker worden met volle blaas. Moe.. vanmiddag 2 uurtjes geslapen! Het gaat op en af.. zo gek! 2 oktober eerste echo! Met 8+2.

één maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ben nu ongeveer 5 weken. Net na de test had ik veel last van menstruatie ac ...
Meidheb een beetje vertrouwen en ieder lichaam reageert anders op het hcg hormoon. . ik ben nu 7+2 weken vandaag en vanaf dat ik wis dat ik zwanger ben heb ik alleen wat gevoeliger borsten gehad , totaal geen menstruatie krampen alleen af en toe een steekje met een onverwachte beweging, verder alleen moe, nu komen en gaan de kwaaltjes , ene dag iets meer dan de andere dag en had gisteren een hele mooie echo. Komt goed meid🍀 heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

één maand geleden

Reactie op Andrea 89

Meidheb een beetje vertrouwen en ieder lichaam reageert anders op het hcg h ...
Ik loop in t ziekenhuis ivm fertiliteitstraject, heb 4 oktober de eerste echo. Bedankt voor je reactie

één maand geleden

Ik word zooo onzeker van het feit dat de misselijkheid niet zo heftig is als bij mijn dochter + dat het soms een dag of 2 best goed gaat. Ik krijg er helemaal paniek van en ga gelijk van het ergste uit. Herkent iemand dit ? De pijn in mn tepels die blijft wel gewoon altijd alleen is de misselijkheid er dus de ene keer meer dan de ander…

één maand geleden

Heeft iemand nog meer dat je regelmatig ontzettend duizelig bent? Ik had dat in mijn vorige zwangerschap niet, maar nu toch wel zo'n 3/4 keer per dag. Gelukkig nog niet flauwgevallen...

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik word zooo onzeker van het feit dat de misselijkheid niet zo heftig is al ...
Probeer je geen zorgen te maken! Elke zwangerschap is anders en de symptonen ook, ook per dag is het anders. Zelf ben ik ook amper misselijk. Ik ben er maar gewoon blij mee dat ik nog goed kan eten want het kan elke dag veranderen

één maand geleden

Ik heb steeds een soort menstruatie krampen, ben onwijs moe en zeren borsten, af en toe wat misselijk.

één maand geleden

Reactie op Mrsr

Ik word zooo onzeker van het feit dat de misselijkheid niet zo heftig is al ...
Ik was bij mijn dochter bijvoorbeeld niet zo misselijk als dat ik nu ben… elke zwangerschap is anders. En nu ben ik ook n dag niet misselijk… geniet er dan ook wel een beetje van om gewoon te kunnen eten zonder te kokhalzen.. 😅

één maand geleden

Reactie op Shankie_93

Heeft iemand nog meer dat je regelmatig ontzettend duizelig bent? Ik had d ...
Met regelmaat. Maar dan weet ik dat ik meer moet drinken en even wat moet eten.

één maand geleden

Reactie op Shankie_93

Heeft iemand nog meer dat je regelmatig ontzettend duizelig bent? Ik had d ...
Heb dit ook! Had dit ook niet bij vorige zwangerschap idd! Moet wel zeggen dat ik wat minder eet en wat minder slaap dan vorige zwangerschap.

één maand geleden

Heeft er iemand (ook) last van kramp/steken in de voeten/benen? Drink wel voldoende maar toch kramp gevoel