1158 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sannie98

Heeft er iemand (ook) last van kramp/steken in de voeten/benen? Drink wel v ...
Misschien wat extra magnesium vitamine innemen ..

één maand geleden

Afscheiding dat wat licht geel van kleur is, herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Sannie98

Heeft er iemand (ook) last van kramp/steken in de voeten/benen? Drink wel v ...
Ja gisteravond gigantische kramp in mijn kuit. Ik had echter wel de hele dag gewerkt (staand) en vrij moe. Het kan ook te maken hebben met magnesium tekort

één maand geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb hartkloppingen op de meest random momenten. Dokter heeft het gecontroleerd, het hoort er echt bij. Kan er niet door slapen… hoop dat snel weg is. X

één maand geleden

Kleine krampjes, niet continu. Als ik hoest (ben erg verkouden) dan heb ik een steek in mijn lies😵‍💫 moe zijn, maar in de nacht niet kunnen slapen. Oh en gevoelige soms pijnlijke borsten 🫣

één maand geleden

Reactie op JaleesR

Kleine krampjes, niet continu. Als ik hoest (ben erg verkouden) dan heb ik ...
Ik heb dat ook als ik nies. Ik schrok de eerste keer maar nu bereid ik me erop voor 😂

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb dat ook als ik nies. Ik schrok de eerste keer maar nu bereid ik me e ...
Precies dat! Ik hou nu maar mijn handen op mijn onderbuik om de pijn te dempen als ik moet niezen of hoesten..🤣

één maand geleden

Reactie op JLG87

Hoi allemaal Vanavond een echo gehad en slecht nieuws. Een miskraam. Deze i ...
Heel veel sterkte 😘

één maand geleden

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of later zijn). Gister ochtend met plassen merkte ik opeens bloedverlies. Het lijkt op menstruatie, ook helderrood maar soms ook beetje roze. Ik ben me natuurlijk rot geschrokken en dacht meteen dat het foute boel was. Nou heb ik gister eind van de middag een vroege echo gehad en die was positief. Het vruchtje zat goed, er was al een kloppend hartje te zien, en de dooierzak was ook nog te zien op de echo. Niks om me zorgen over te maken. Met een goed gevoel ging ik naar huis. Vanochtend ging ik douchen en merkte opeens dat er een soort van “weefsel” stukje eruit kwam (zie foto). Ik heb het goed nagekeken maar zag verder niks geks erin. Maar ik blijf me afvragen waar die bloeding en nu dan dit “propje” vandaan komt. Heb meteen weer contact gehad met de vk en dit verteld en hun zeiden meteen weer niks om je zorgen over te maken, dit kan nog gebeuren. De echo is te kort dag geweest en alles zat goed. Maar ik blijf dus met twijfels en vraagtekens zitten door de bloeding en dit weefsel stukje. Iemand ervaring ermee? Of kan iemand erover mee praten .. liefs

één maand geleden

Vandaag 6+6. Hoofdpijn en misselijkheid staan nu op de voorgrond. Vannacht onrustig geslapen en hele hevige levendige dromen.

één maand geleden

Hier eigenlijk nog heel weinig symptomen. Het begon bij mij met veel afscheiding en veel plassen. Bij m’n eerste had ik voordat ik de test deed al hele gevoelige borsten en dat bleef ik houden. Dit keer helemaal geen gevoelige borsten. Ik weet dat dat niets hoeft te betekenen, maar dag maakt me toch een beetje ongerust 🙈.

één maand geleden

Misselijk worden als je te lang niet eet, maar dan geen zin hebben om te eten als je dan eenmaal misselijk bent 🤢

één maand geleden

Heeft iemand hier last van? > een gekke drukkende gevoel in je zij, het “bounced” soortvan maar dan heel snel en drukkend het is zoooo vervelend 🙃

één maand geleden

Reactie op jongdejuul

Misselijk worden als je te lang niet eet, maar dan geen zin hebben om te et ...
My god jaaaa dit

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Hier eigenlijk nog heel weinig symptomen. Het begon bij mij met veel afsche ...
Precies hetzelfde hier! Misschien zijn ze gewoon al wat gewend 😂

één maand geleden

7.5 weken en al paar dagen menstruatie achtig gevoel/krampjes & Vlagen van misselijk

één maand geleden

Vandag 4+3, sinds gisteren heb ik wat lichte krampjes laag in de onderbuik (schaambot). Is dit normaal rond deze tijd?

één maand geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
Durf het niet te zeggen. Als de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken dan zou ik daar vanuit gaan. Even in de gaten houden misschien en de volgende echo afwachten. Duim voor je!

één maand geleden

5 weken zwanger. De ene dag meer symptomen als de ander, dat vind ik echt een beetje eng.. maak me zo snel zorgen. Dan duren de weken nog echt heel erg lang.

één maand geleden

Reactie op Izzaaxx

Vandag 4+3, sinds gisteren heb ik wat lichte krampjes laag in de onderbuik ...
Ik heb dit ook al sinds het begin! Een soort van gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar het maar niet word. Ik merk het wel meer als ik in bed lig. Hoop dat het niet is om me druk over te maken, maar ik blijf wel maar denken en hopen dat alles goed gaat. Nu 5 weken en 1 dag 🤞🏻