1158 Reacties

één maand geleden

Reactie op KJG-D

Ik heb dit ook al sinds het begin! Een soort van gevoel alsof ik ongesteld ...
Jaa het begint bij mij aan t einde van de dag... heel spannend allemaal..

één maand geleden

Vandaag 7+3, heb vanaf week 3 al dagen dat ik me echt heel beroerd voel en dagen dat ik me wel goed voel. Vanaf week 6 kwam het overgeven en continu misselijk zijn.. nu aan de emesafene voor de misselijkheid. Verder vooral heel erg moe en rugpijn.

één maand geleden

Minder kunnen eten en als je het op hebt zoooooo opgeblazen

één maand geleden

Reactie op Lisaniet

Precies hetzelfde hier! Misschien zijn ze gewoon al wat gewend 😂
Dat zou kunnen idd 🤣 Wel jammer. Weet dat ik de vorige keer regelmatig even aan m’n borsten voelde en dan dacht, ok…het zit nog goed 🤣 (ookal zegt dat ook niets eigenlijk). Nu even niets waar ik het aan merk…los van dat ik wel moe ben en de hele dag zou kunnen slapen 😴 .

één maand geleden

Ik ben nu 5 weken en heb trekkende steken onderin mn buik op de buik slapen doet pijn (is al wel mn 5e kindje) en heb honger continue en last van de borste

één maand geleden

Reactie op kelsey visscher

5 weken zwanger. De ene dag meer symptomen als de ander, dat vind ik echt e ...
Dat heb ik ook! Vandaag pijn aan mijn borsten, morgen is dat helemaal weg. Af en aan. Inderdaad heel spannend! Mijn VK zegt dat dit normaal is.

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Dat zou kunnen idd 🤣 Wel jammer. Weet dat ik de vorige keer regelmatig ev ...
Haha ja zó herkenbaar! Ik ga zelf ook nog helemaal goed. Af en toe trekkerig gevoel in m’n rug maar ook qua energie zit ik eigenlijk best prima zelfs..

één maand geleden

Heb sinds een paar dagen last van vermoeidheid en diarree. Gisteren en vandaag opgestaan met misselijkheid en dan soms ineens honger. Wat eten jullie als ontbijt sochtends ? Ik normaal yoghurt maar zuivel trek ik niet met die misselijkheid

één maand geleden

Reactie op Anniek1997

Heb sinds een paar dagen last van vermoeidheid en diarree. Gisteren en vand ...
Ik heb nu altijd van die luchtige crackers liggen, die eet ik meteen als ik misselijk ben. Voor mij werkt dat goed ☺️

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Dat zou kunnen idd 🤣 Wel jammer. Weet dat ik de vorige keer regelmatig ev ...
Hahaha ik doe dit dus ook. Dan denk ik “oh ze zijn nog gevoelig dus het zal wel enigszins goed zitten oid”

één maand geleden

Ik heb veel last van krampen in de buik en steken in mijn lies. Meer last ervan? Ben 8 weken.

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Ik heb veel last van krampen in de buik en steken in mijn lies. Meer last e ...
Ik heb vaak een zeurend gevoel, maar ongeveer 4 keer per dag een heftige kramp helemaal onderin mn buik, die echt heel zeer doet. Heb wegens een miskraam in juni vandaag even contact gehad met de verloskundige en die zei dat het kan komen door je baarmoeder die bezig is met groeien. Zolang het niet heel de dag heftige krampen zijn en je geen bloedverlies hebt kan het erbij horen

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Jeetje wat vervelend zeg!! Hoever zou je nu zijn? Hebben ze verder iets gez ...
Morgen mijn eerste echo dus dan moeten ze het kunnen vinden clearblue zegt duidelijk zwanger

één maand geleden

Ik vloog deze dagen door mn zeangerschap heen nu de heledag aan het braken savonds alsof er niks aan de hand is. Oh raak hier zo in de war van

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Ik heb veel last van krampen in de buik en steken in mijn lies. Meer last e ...
Heb je dan ook nog andere klachten? Ben 8 weken en vandaag bijna hele dag buik en rugpijn, maar verder geen andere klachten.

één maand geleden

Reactie op mel92!

Heb je dan ook nog andere klachten? Ben 8 weken en vandaag bijna hele dag ...
Alleen rugpijn erbij, verder gelukkig niet

één maand geleden

Enorm veel buikkrampen en echt heftige.. erger als menstruatie pijn

één maand geleden

Het is vroeg.. maar kreeg vorige week al last van mijn rug en buik en sinds deze week een zware “menstruatiebuik”. Mijn tepels zijn constant hard en gevoelig en mijn borsten ook.. 😱🙈😂 mijn vriend vindt dit vooral erg grappig.. 😂

één maand geleden

Reactie op Sylvana.x

Het is vroeg.. maar kreeg vorige week al last van mijn rug en buik en sinds ...
Ik heb om Kwart voor 10 mijn eerste echo ooh zoo zenuwachtig. Ben jotmisselijk en allesnid teveel gevraagd😭😭😭

één maand geleden

Meer dames die snachts misselijk wakker worden? Nog tips naast een extra kussen en iets eten en drinken?🤢