1159 Reacties

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Meer dames die snachts misselijk wakker worden? Nog tips naast een extra ku ...
Gember

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Ik heb veel last van krampen in de buik en steken in mijn lies. Meer last e ...
Ik heb hier ook veel last van en ik ben nog maar vijf weken. Ik word soms gewoon misselijk van de krampen maar ook dat hoort erbij vermoed ik

één maand geleden

Reactie op Cturdal

Ik heb hier ook veel last van en ik ben nog maar vijf weken. Ik word soms g ...
Dan lopen we gelijk

één maand geleden

Vandaag de eerste dag van week 5, en hoewel ik tot nu toe nergens trek in had heb ik nu geen enkele moeite met m’n ontbijt.. En het stomme is: ik wéét dat symptomen komen en gaan, en tóch maak ik me zorgen 😂

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Ik heb om Kwart voor 10 mijn eerste echo ooh zoo zenuwachtig. Ben jotmissel ...
En hoe ging het?!

één maand geleden

Ik heb me vanmorgen ziek moeten melden op het werk. Het voelt zo dubbel. Ik weet dat het geen echte griep is maar dat kun je natuurlijk niet eerlijk zeggen. Voel me er zwak en schuldig onder maar ik kan echt niet werken vandaag. Ik heb hoofdpijn en ik ben misselijk. Ik lees dat je hier juist moet eten en drinken maar daar heb ik echt geen zin in. Net toch maar een gember thee gemaakt en een kiwi op. Pff, ik hoop dat ik me snel beter voel en gewoon mee kan doen met de dagelijkse dingen.

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb me vanmorgen ziek moeten melden op het werk. Het voelt zo dubbel. Ik ...
Heel herkenbaar!! Heb me vorige week ook ziek moeten melden. Nu deze week moet ik eigenlijk wel weer heen maar voel me nogsteeds echt niet fit.. krijg er echt stres van hoe ik dit ga doen aankomende weken want zit pas in week 7🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ik heb me vanmorgen ziek moeten melden op het werk. Het voelt zo dubbel. Ik ...
Ik ben al sinds vorige week maandag ziekgemeld. Ik weet niet of je een goede band hebt met je HR manager/leidinggevende maar ik heb het wel eerlijk aangegeven en denken heel erg met me mee! Mijn HR manager heeft ook al contact gehad met het uwv en ze krijgen geld terug

één maand geleden

5+3 weken vandaag, en op en aan zere/gevoelige borsten, het gaat en het komt, en heel winderig, smaak is iets anders en ruik alles veel beter

één maand geleden

Ik had vanaf 3+6 echt een opgeblazen buik tot ongeveer 4+5. Ik ben nu 5+1 en mijn buik is weer normaal haha. Is dit herkenbaar? Dat je buik al weer zo snel niet meer opgeblazen is en nu weer zoals voorheen. Ik dacht nou hij blijft wel even opgeblazen

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Heel herkenbaar!! Heb me vorige week ook ziek moeten melden. Nu deze week m ...
Ja vervelend hè?! Ik ben nu 6+1. Ik hoop echt dat er ook weken zijn waarbij ik me goed voel. Want afgelopen weekend heb ik hierdoor ook niks leuks kunnen doen. Ik kan me (voor mijn gevoel) echt geen 6 weken ziek melden en geen reden geven, dat is raar voor de buitenwereld

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Ik ben al sinds vorige week maandag ziekgemeld. Ik weet niet of je een goed ...
Ja ik wil het eigenlijk niet tegen mijn manager zeggen. Als ik me echt zo blijf voelen dan moet ik het met mijn vriend bespreken wat we ermee doen. Als ik me vaker ziek moet melden dan moet ik het bijna wel eerlijk zeggen

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ja ik wil het eigenlijk niet tegen mijn manager zeggen. Als ik me echt zo b ...
Mag ik vragen wat de reden is dat je het niet wil vertellen? Ik hoop voor je dat het dan niet te lang duurt hoe je je nu voelt! Ik weet iig van mezelf dat ik me eerst ook gewoon ‘ziek’ had gemeld maar dat ik er wel na 4 dagen achterkwam dat het niet een griepje was maar echt mn zwangerschap en dat gaat dan niet even over

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Mag ik vragen wat de reden is dat je het niet wil vertellen? Ik hoop voor j ...
Ja eigenlijk gewoon principe. We willen het ook pas bij 12 weken aan de familie vertellen dus het voelt gek dat mijn manager dan de eerste is die het weet (los van de vk). Maar ja, ik besef me ook wel dat het lastig gaat worden als het zo blijft.

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ja vervelend hè?! Ik ben nu 6+1. Ik hoop echt dat er ook weken zijn waarbij ...
Wat je zou kunnen doen is een afspraak maken bij je huisarts en vragen om emesefene. Dat zijn zetpillen die redelijk goed tegen de misselijkheid helpen. Nu mijn 4e zwangerschap (3e kindje) en steeds tot ruim 22 weken misselijk geweest en spugen. Het helpt echt om regelmatig te eten, meestal geen fruit want dat is vrij scherp en de dag liggend beginnen met een cracker. Daarbij toch ook regelmatig rust nemen. De misselijkheid sord bij mij enorm getrickert door vermoeidheid en honger ondanks geen trek hebben. En eet waar je zin in hebt Althans dat zijn mijn trucjes.

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Wat je zou kunnen doen is een afspraak maken bij je huisarts en vragen om e ...
Ja ik deed tot nu toe gewoon hoe ik altijd heb gedaan qua eten en sporten maar dat werkt niet. Ik had vandaag geen zin in eten maar toch kleine beetjes gegeten en het werkt inderdaad. Wel 4 kiwi’s (verspreid over de dag) op omdat ik daar zin in had 😅 Ik ga even crackers in huis halen en andere makkelijke snacks. Echt wachten tot een goede lunch werkt niet tijdens de zwangerschap blijkbaar. Echt zo gek allemaal. Bedankt voor de tips 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op IristenHavert

Ja ik deed tot nu toe gewoon hoe ik altijd heb gedaan qua eten en sporten m ...
Graag gedaan, misselijkheid kan je dag zo vervelend laten verlopen en laat alle energie uit je lopen. Ik hoop dat het je wat helpt. Bizar ook dat de een er precies nooit last van heeft en de ander de dag er amper mee doorkomt. Je zult zien dat he lijf je rare dingen laat doen en dat je echt bepaalde dingen anders moet indelen. Je bent niet ziek maar je lijf is wel heeel hard aan het werk❤️❤️

één maand geleden

Reactie op K.Girlsmom

Graag gedaan, misselijkheid kan je dag zo vervelend laten verlopen en laat ...
Mijn vriend komt straks thuis met lichte crackers dus ben benieuwd morgenochtend 🥰

één maand geleden

Sinds een paar dagen ook enorm misselijk. Vannacht ook er een paar keer wakker van geworden. Ik ben ook extreem vermoeid ineens. Normaal sport ik 6x per week en kan er nu nauwelijks 3/4 opbrengen.. beetje onderschat wel oops hihi. Ik ben vandaag 6+4. Verder sinds gister weer wat buikkrampen. Dit had ik ook in week 4.

één maand geleden

Obstipatie!! Zit echt ff geen beweging in en mijn buik blaast op tot een 12+w formaat, oeps Inmiddels braaf aan de volkoren/lijnzaad/vezels/ glazen water maar had dat ff eerder moeten bedenken 😅 Het kopje koffie in de ochtend brengt de boel helaas ook niet in beweging en meer koffie mag niet... Hopelijk gaat dit goedkomen zonder hulp 😬 En don't touch my nipples! Au au au al sinds NOD.