1159 Reacties

één maand geleden

Vandaag 6 weken en precies vannacht voor het eerst heel misselijk. Verder moe, rugpijn, buikpijn, last van darmen.. En tegelijkertijd toch ook wel fijn om symptomen te hebben.

één maand geleden

Reactie op Pandava

Vandaag 6 weken en precies vannacht voor het eerst heel misselijk. Verder m ...
Zo herkenbaar

één maand geleden

Vandaag 7+2 en last van veel misselijkheid, trekt wel weg als ik heb gegeten. Veeel kleine porties op de dag.. dat helpt dan. Maar zo irritant!

één maand geleden

Ik ben vandaag 8 weken van een tweeling en ben opgestaan met krampen die lijken op menstruatiekrampen en heb ook al hele dag diarree. Voor de rest ben ik af en toe wat misselijk maar het is nog goed te doen. Volgende week woensdag hebben we onze tweede echo. Ben nog steeds bang dat het mis loopt

één maand geleden

Vandaag 8+6 weken zwanger van de 3e. De misselijkheid en vermoeidheid is bijna niet vol te houden. Al bijna 2 weken max 4 uur per nacht geslapen en veel wakker tussendoor. Heb al zetpillen gekregen tegen de misselijkheid maar probeer die niet te vaak te pakken. Kleine beetjes eten helpt, maar valt soms ook weer verkeerd. Het lukt me niet om duidelijk te maken aan mijn partner hoe ik me precies voel. Hij snapt er niets aan omdat het alle kanten op gaat. Ene moment goed en andere moment belabberd

één maand geleden

Ik ben nu 5wk en heb sinds 2 dagen ineens geen last meer van een opgeblazen gevoel en ook geen gevoelige borsten, ze zijn (überhaupt) ook niet gegroeid wat ik wel vaak lees van anderen. Maakt mij toch een beetje onzeker omdat het mijn 1e kindje is en ik weet dat er nog een lange weg te gaan is! Afwachten tot eerste echo met 7w1d duur lang! Hoe is dat bij jullie?

één maand geleden

Reactie op MarieAnne

Vandaag 7+2 en last van veel misselijkheid, trekt wel weg als ik heb gegete ...
Heel herkenbaar, alleen blijft misselijkheid vandaag heel erg hangen.

één maand geleden

Reactie op Sannie98

Ik ben nu 5wk en heb sinds 2 dagen ineens geen last meer van een opgeblazen ...
Ik ben 5+4 weken, en mijn borsten doen op en af zeer, soms helemaal niet gevoelig, soms pijnlijk. Heb vandaag alleen last van me darmen, veel naar het toilet moeten

één maand geleden

Ik ben toch zo ziek 😂 afgelopen 2 weken eigenlijk constant misselijk en niet lekker, gelukkig nog maar 1 keer over gegeven. Verder heel moe, ik slaap vroeg en doe af en toe een dutje. Daarnaast heb ik af en toe een opgezwollen buik. Borsten zijn heel gevoelig en al een cup maat gegroeid! Word ‘s nachts ook vaak wakker. Ik kannnnn niet meer 😂😂!!

één maand geleden

Reactie op Meid27

Ik ben 5+4 weken, en mijn borsten doen op en af zeer, soms helemaal niet ge ...
Same!! Op 5+2 dagen, verder gelukkig nergens last van

één maand geleden

Heb sinds dit weekend regelmatig last van een onpasselijk gevoel. Vooral einde middag en in de avond. Iets eten werkt soms. Het voorstadium voordat je moet braken zegmaar. Gewoon net niet helemaal comfortabel. Ik hoop dat het bij deze onpasselijkheid blijft

één maand geleden

Iemand ook giga haaruitval??

één maand geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik vind het allemaal super spannend! Ik heb al een tijdje ontzettend zere borsten daar wordt je bang van. Ik slaap er soms zelfs slecht van. Heeeel irritant! Verder nog niet echt kwaaltjes. Soms een klein beetje weeïg. Ik weet niet precies hoever ik ben omdat ik pcos heb. Ik gok 5,5 week.

één maand geleden

Reactie op DPB15

Zijn er ook mensen die geen last hebben van symptomen? Ik word er zelf een ...
Ik heb dit eigenlijk ook. Behalve een soort slapeloosheid en heel veel zorgen maken… ben nu 5 weken. De waiting game is long pfff

één maand geleden

Hier gevoelige borsten en weeïg gevoel, als ik het weeïg gevoel niet voel raak ik gelijk in paniek omdat in vorige zwangerschap dit eerste teken was dat het gestopt was met groeien. Word er zo onzeker van..

één maand geleden

Veel ontlasting op een dag, misselijk als ik al aan eten denk, vooral warm eten, opgeblazen gevoel en vol gevoel en zo moe🤭😴

één maand geleden

Iemand ook last van opstaan en duizeligheid?! Heb vooral de ochtenden. Tevens iemand een idee hoe ik dit tegen kan gaan?!

één maand geleden

Reactie op Musicismylife

Iemand ook last van opstaan en duizeligheid?! Heb vooral de ochtenden. Teve ...
Klinkt als te laag bloedsuiker of te lage bloeddruk. Je kunt starten met 's ochtends gelijk wat zoets eten en kijken of het weg gaat.Bij mij helpt een fles zoete limonade naast het bed. 😊

één maand geleden

Elke dag, de héle dag. Niet te doen

één maand geleden

Reactie op Lorii95

Klinkt als te laag bloedsuiker of te lage bloeddruk. Je kunt starten met 's ...
Ohhh dankjewel! Voor de tip! Heb er echt mega last van…. Even in de gaten houden