1123 Reacties

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Hebben jullie te maken met een stressvolle baan? zo ja, hoe gaan jullie hie ...
Dit vind ik ook ingewikkeld. Bang dat door de stress iets fout kan gaan ofzo.

één maand geleden

Reactie op Duifje2011

Hebben jullie te maken met een stressvolle baan? zo ja, hoe gaan jullie hie ...
Wat bedoel je precies met deze vraag? Ben je bang voor dat stress invloed heeft op de zwangerschap, of dat je vanwege kwalen niet kan functioneren of anders? Misschien kan je jouw vraag iets meer toelichten zodat er ook iets gerichter tips gegeven kunnen worden :)

één maand geleden

Reactie op DPB15

Zijn er ook mensen die geen last hebben van symptomen? Ik word er zelf een ...
Ik de vorige zwangerschappen wel maar voel nu dus niks, niet m’n borsten, geen hoofdpijn, misselijk. Helemaal niets! Word daar ook onzeker van! Maar alle vertrouwen dat het deze zwangerschap goed zit 🍀🩷

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik de vorige zwangerschappen wel maar voel nu dus niks, niet m’n borsten, g ...
Niet onzeker zijn, ik heb 2 kids en beide had ik 0 symptomen echt het zegt helemaal niets!

één maand geleden

Reactie op Li95

Kunnen we het ook even hebben over die opgezette buik?! 😨 Bijna 5 weken zw ...
Heel herkenbaar! Ook 2e kindje en bijna 5 weken zwanger. Broeken en alles met wat strakker elastiek om m’n buik zit zeker niet lekker!

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Ik de vorige zwangerschappen wel maar voel nu dus niks, niet m’n borsten, g ...
Oh dat is al heel fijn om te lezen dat er meerdere zijn! Het is voor mij de eerste keer dus alles is extra spannend natuurlijk…. 🤍

één maand geleden

Ik heb vanavond positief getest, ik ben een aantal dagen met vlagen misselijk heb regelmatig maagzuur en na een lange dag werken heb ik best veel buikpijn het voelt als menstruatie pijn maar toch ook anders, meer mensen die dit hebben?😊

één maand geleden

Reactie op LiJan

Ik heb vanavond positief getest, ik ben een aantal dagen met vlagen misseli ...
Ja die krampen zeker... idd als menstruatiepijn maar anders haha! En veel moe en s ochtends vroeg wakker. En ik voel me heel verstrooid de hele tijd 🤣

één maand geleden

Reactie op Mama202206

Wat bedoel je precies met deze vraag? Ben je bang voor dat stress invloed h ...
Nou, ik werk 40 uur in de week als werkvoorbereider in de bouw. Dit brengt soms veel stress met zich mee. Ben dan bang dat de stress wat met de baby kan doen.. Zou ik het dan al moeten vertellen aan mijn werkgever? Denk misschien heeft hier nog meer dames last van.

één maand geleden

Mijn vorige zwangerschap (miskraam) had ik op het begin last van steekjes in mijn onderbuik. Voel dit nu totaal niet, anderen die dit ook niet hebben? Wel licht gevoelige borsten, maar dat was het ook wel.

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Hi hebben jullie ook symptomen die de ene keer heftiger zijn dan de andere? ...
Ja dat heb ik ook.. voordat ik ging testen en op de dag van positieve test veel symptomen, maar de dagen daarna bijna geen symptomen meer. Merk dat ik er erg onzeker van word

één maand geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Ja dat heb ik ook.. voordat ik ging testen en op de dag van positieve test ...
Mijn verloskundige zei dat dit heel normaal is dus dat stelt mij wel gerust!

één maand geleden

Reactie op xlauraa146

Mijn verloskundige zei dat dit heel normaal is dus dat stelt mij wel gerust ...
Fijn om te horen!

één maand geleden

Reactie op DPB15

Zijn er ook mensen die geen last hebben van symptomen? Ik word er zelf een ...
Ik ben vandaag 5+1 en sinds gister ook vrijwel geen symptomen meer. Behalve nog steeds een meeega opgezette buik, met name na het avondeten. Ik kan op dat moment echt door voor 20 weken zwanger volgens mij.😅🤣 De eerste 2 weken had ik wel echt veel symptomen. Merk dat het mij ook onzeker maakt, al lees ik hier ook terug dat het niets hoeft te zeggen. Veel meer dan afwachten kunnen we helaas niet doen... Nog 3 weken tot de eerste echo voor ons. 🙏🏼 Hoop dat ik na een goede echo meer rust heb. In april een miskraam gehad met 5+5.

één maand geleden

Poeh wat een mindfuck. Gisteren zat ik vol energie. Lekker overal heen gefietst ipv met de auto. Veel gedaan. Vandaag word ik wakker en denk: dit wordt 'm ff niet...

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Poeh wat een mindfuck. Gisteren zat ik vol energie. Lekker overal heen gefi ...
Hier precies hetzelfde! Enorm moe , misselijk en buikpijn 😫 voel me echt helemaal blegh 😂

één maand geleden

Ik heb al last van misselijkheid in week 3. Heeft een van jullie dit ook gehad?

één maand geleden

Ik ben vandaag 4+5 en merk dat ik ook heel bang ben. Ik verlies al dagen licht roze afscheiding. Dat maakt me zo onzeker. Verder heb ik honger, hoofdpijn en moet ik meer naar het toilet. Het is zo spannend allemaal.

één maand geleden

Ik ben morgen 4 weken zwanger. Ik ben net bij de huisarts geweest voor medicatie voor de misselijkheid. Ik kan sinds ik positief testte (3+1) niet meer normaal eten zonder kots misselijk te worden. Ben 4.5kg afgevallen in 6 dagen dus het zit niet mee hierzo 😔 verder vooral hoofdpijn en heel moe.

één maand geleden

Hier 3+5 en gister en vandaag bruine afscheiding. Word er super onzeker van. Ergens voel ik dat het nog van de innesteling is en dat het goed zit maar het is wel zenuwslopend. Verder een weeïg gevoel in m’n buik en hoofdpijn.