1159 Reacties

één maand geleden

Reactie op Musicismylife

Iemand ook last van opstaan en duizeligheid?! Heb vooral de ochtenden. Teve ...
Yes heb ik ook last van! Gisteren bij de verloskundige geweest en die zei dat ik een vrij lage bloeddruk heb, dus dat het daardoor kan komen. Ze gaf aan dat ik altijd iets zouts bij de hand moet hebben, bijvoorbeeld in de middag cup a soup. Maar heb er niet zoveel last van, vooral bij het snel opstaan.

één maand geleden

5+2 en de vermoeidheid begint er nu toch flink in te hakken. Zou de hele dag wel willen slapen. 😴

één maand geleden

8.4 en na alles wat ik eet krijg ik een hele vieze smaak in mijn mond en krijg het alleen weg met cola🫠 en mijn haar is zo snel vet heb het gisteravond gewassen en moet nu eigenlijk al weer, leuk die hormonen🤣

één maand geleden

Ik voel me dik ☹️

één maand geleden

Reactie op NSH1995

5+2 en de vermoeidheid begint er nu toch flink in te hakken. Zou de hele da ...
Ik ben ook 5+2 en heb hetzelfde haha vervelend he! En ik hen nog 4 Kids waarvan 1 24/7 zorg nodig heeft

één maand geleden

Reactie op Lorii95

Elke dag, de héle dag. Niet te doen
Ik ook. Echt vreselijk. Heb net de huisarts gevraagd voor medicijnen. Hoe ver ben jij?

één maand geleden

Ik slaap heel erg slecht s’nachts. Ben heel erg moe. Heel de dag door honger, maar soms eventjes misselijk. Ook gevoelige tepels.

één maand geleden

M'n borsten zijn al een volle cup gegroeid en staan zo gespannen dat ze haast nep lijken! (Auw!) Verder honger. Maar misselijk. Maar honger. Maar misselijk. 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op sarah322

M'n borsten zijn al een volle cup gegroeid en staan zo gespannen dat ze haa ...
Hier 2 cupmatem vorige maand nog een nieuwe bh gekocht tip draag sport bh's

één maand geleden

Reactie op hebels2024

Ik ben ook 5+2 en heb hetzelfde haha vervelend he! En ik hen nog 4 Kids waa ...
Hier ook mama met n zorgkindje❤️

één maand geleden

Hier altijd nog geen symptomen…alleen erg moe (maar dat kan ook net zo goed niet zwangerschap gerelateerd zijn 🤷🏽‍♀️). Voel me niet echt zwanger en dat maakt me onzeker. Wachten is killing…ik wil gewoon zeker weten of/dat alles goed zit 😊🙈.

één maand geleden

Hebben jullie ook meer afscheiding?

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Hier altijd nog geen symptomen…alleen erg moe (maar dat kan ook net zo goed ...
Same here!! Morgen 5 weken maar nog nergens last van.. moet wel zeggen bij mijn eerste twee heb ik ook nauwelijks symptomen gehad het is ergens fijn om nergens last van te hebben maar als je wel symptomen hebt is het ook een bevestiging dat je zwanger bent 😅

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Hebben jullie ook meer afscheiding?
Jaaa, viel mij de laatste dagen op dat het toeneemt. Volgens de site heel normaal blijkbaar

één maand geleden

Wie herkent dit. Ik ben echt kotmisselijk snachs smirgens en smiddags en savonds alsof er niks aan de hand is. Ik voel me vreselijk en moe zeker ook omdat mn dochter zorgintensief is🥹

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Wie herkent dit. Ik ben echt kotmisselijk snachs smirgens en smiddags en sa ...
Heel herkenbaar! Ik knabbel op wat crackers 's nachts, maar heel vervelend omdat het ook ervoor zorgt dat je minder goed slaapt..

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Hier altijd nog geen symptomen…alleen erg moe (maar dat kan ook net zo goed ...
Hier ook hoor! Ik voel en merk heel weinig. Moe inderdaad, maar dat ben ik normaal gesproken ook ☺️ Wij moeten nog 2,5 week wachten op de eerste echo. Echt spannend.

één maand geleden

Ik voel mij zo onzeker en bang dat het mis gaat. Ik ben deze ochtend minder misselijk dan bijv. gisteren. En dan schiet ik al meteen weer in de stress. 🥺 Hoe is dit voor jullie? Ook zo onzeker/anxious?

één maand geleden

7+2 en waar ik eerst dacht redelijk ongeschonden en doorheen te walsen ben ik sinds 2 dagen zo beroerd (misselijk en moe) dit had ik bij de twee meiden ook (voorteken😂?)

één maand geleden

Ik heb vooral veel hoofdpijn! Hoopte even van de migraine (vaak last van tijdens menstruatie en ovulatie) af te zijn, maar helaas… ook weinig eetlust, soms misselijk en soms enorme trek in gesmolten kaas 😂