1159 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Minishorty

Ik voel mij zo onzeker en bang dat het mis gaat. Ik ben deze ochtend minder ...
Heel erg! Heb helaas ook 3 miskramen gehad en ken nog geen goed afloop. Gisteren gigantisch lopen huilen, terwijl ik op vakantie ben in Spanje. Ook omdat ik me niet meer zo zwanger voel. Probeer er nu maar het beste van te maken, kan er nu niks aan veranderen. Succes, wees een beetje lief voor jezelf 鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op mel92!

Heel erg! Heb helaas ook 3 miskramen gehad en ken nog geen goed afloop. Gis ...
Zo heftig! Ik snap de onzekerheid bij jou zo goed! Bij mij is het zo dat ik het met mijn ex partner heb geprobeerd middels een hormoon traject maar is nooit gelukt. Nu ben ik met mijn nieuwe partner en dit is de 3e ronde op natuurlijke wijze en het is raak. Ik merk dat ik het al die tijd zo graag heb gewild dat ik nu heel bang ben om het te verliezen. Ik had eerder niet in de gaten hoeveel het toch met mij heeft gedaan al die jaren. Dat komt er nu pas uit 馃ズ

茅茅n maand geleden

Zijn er meer mensen die helemaal geen klachten hebben? Ik ben nu 7 + 4 dagen en voel mij eigenlijk prima. Ik heb vorige week 2 a 3 dagen last gehad van een beetje een weeig gevoel in mijn maag, maar echt een heel klein beetje en niet de hele dag. Ik merk dat ik nu bang ben dat het niet goed zit, omdat ik geen klachten heb en heel veel mensen wel hartstikke misselijk enzo zijn in hun eerste trimester

茅茅n maand geleden

Reactie op Wendyhuisman1453

Zijn er meer mensen die helemaal geen klachten hebben? Ik ben nu 7 + 4 dage ...
Ik ben ook 7+4 en ik voel me ook goed! Ik heb wel sinds week 5 dunnere ontlasting ( en nog steeds ), maar de rest valt mee. In de avond beetje opgeblazen. Ik ben soms ook verbaasd en zenuwachtig, al had ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ook geen klachten!

茅茅n maand geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Same here!! Morgen 5 weken maar nog nergens last van.. moet wel zeggen bij ...
Ik ook bijna 5 weken en behalve wat krampjes nergens last van nog 馃き

茅茅n maand geleden

Hoe houden jullie het huishouden bij met die vermoeidheid, lusteloosheid en misselijkheid? Als ik 1 ding heb gedaan moet ik gaan liggen...

茅茅n maand geleden

Reactie op Minishorty

Ik voel mij zo onzeker en bang dat het mis gaat. Ik ben deze ochtend minder ...
Ooh 100%. Ik had juist dat ik vanochtend misselijker was en veel buikpijn had en toen raakte ik ook al in de stress. En dan ben ik weer bang dat de stress slecht is hahaha dus ja continu aanwezig

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Hoe houden jullie het huishouden bij met die vermoeidheid, lusteloosheid en ...
Als je een partner hebt, het werk uit handen geven.

茅茅n maand geleden

Reactie op KJG-D

Ooh 100%. Ik had juist dat ik vanochtend misselijker was en veel buikpijn h ...
Die stomme hormonen ook! Je gaat er echt door van links naar rechts. Ik ben blij te horen dat meer mensen dit hebben. Ook al is het super vervelend om zo angstig te zijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nomi4

Hoe houden jullie het huishouden bij met die vermoeidheid, lusteloosheid en ...
Ik doe de noodzakelijke dingen: wasjes wegwerken, keuken schoonmaken en badkamer & toilet schoonhouden. Verder laat ik mijn vriend alles doen. Moet hem wel echt taken geven maar hij doet het wel 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Minishorty

Die stomme hormonen ook! Je gaat er echt door van links naar rechts. Ik ben ...
Ja vind ik ook fijn om te horen! Mijn vriend snapt t tot op zekere hoogte, maarja die zit niet met een kind in zijn buik 馃槀

茅茅n maand geleden

Echt vreselijk zo'n zeurende buikpijn 馃ゲ. Vannacht echt slecht van geslapen. Zo eens lekker in een warm bad. Hopelijk helpt dat!

茅茅n maand geleden

Reactie op Queenie97

Ik doe de noodzakelijke dingen: wasjes wegwerken, keuken schoonmaken en bad ...
Wat fijn 鉂わ笍 gelukkig doet mijn vriend ook sowieso al veel, maar voel me zo bezwaard hem nog meer te laten doen terwijl ik op de bank lig 馃槥

茅茅n maand geleden

Ik ben nu precies 5 weken (volgens eigen berekeningen) en ik heb dus helemaal nergens last van als ik op de bank een serietje lig te kijken. Maar zodra ik ga bewegen, valt me nu vooral op wanneer ik de hond uit ga laten, steekt de misselijkheid ineens op! Is voor mij wel heel opvallend, zijn er nog meer mensen die dat hebben?

茅茅n maand geleden

Ik ben 5 weken zwanger en heb geregeld last van krampen, vergelijkbaar met menstruatie krampen. Trekt na een uur ongeveer vaak weer weg. Vannacht werd ik er wakker van en had echt hele erge last van krampen. Maak je je gelijk vreselijk zorgen maar gelukkig geen bloedverlies!

茅茅n maand geleden

Reactie op avaJ

Ik ben 5 weken zwanger en heb geregeld last van krampen, vergelijkbaar met ...
Heb ik ook. Hier ook bijna 5 weken.. verder geen symptomen nog. Heb t ook vaak savonds / snachts!

茅茅n maand geleden

Reactie op avaJ

Ik ben 5 weken zwanger en heb geregeld last van krampen, vergelijkbaar met ...
Ik wou dat ik een soort krampen had die weer weg gaan op dit moment. Ik heb nu al 24u + echt een contante flinke buikpijn. Echt vreselijk. Ik heb twee wasjes gedaan vandaag en verder alleen maar op de bank gelegen 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Pff, wat kan het toch schommelen.. Een paar dagen nergens last van gehad ( behalve vermoeidheid ) en op dit moment heb ik moeite met het eten van een appel.. 馃槄 ( 7 + 5 )

茅茅n maand geleden

Ik ben vandaag 6 weken, en af en toe zere borsten, geen zere tepels meer. Enige waar ik de heletijd last van heb is hoofdpijn

茅茅n maand geleden

Reactie op Maartje ovz

Ik wou dat ik een soort krampen had die weer weg gaan op dit moment. Ik heb ...
Ohh wat erg vervelend!Hopelijk trekt het snel weg!!