1159 Reacties

één maand geleden

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen, maar ik hoor continu mijn eigen hartslag in mijn oren! Ik zie ook op mijn fitbit dat mijn gemiddelde hartslag in rust ongeveer 10 slagen hoger is dan 2 weken geleden!

één maand geleden

Reactie op Maartje ovz

Echt vreselijk zo'n zeurende buikpijn 🥲. Vannacht echt slecht van geslapen ...
Ik heb dit ook Maartje. Zo vervelend. Elke keer denk ik: wanneer gaat dit weg? Vooral 's nachts gehad de afgelopen dagen. Ben heel blij dat ik zwanger ben maar die buikpijn (en rugpijn in mijn geval) is niet te doen. Ik drink nu Roosvicee pruimen 2 x per dag 1 glas. Had gelezen dat het je darmen kunnen zijn (al voelt het niet zo) die door de progesteron langzamer werken. En ik probeer iedere dag minimaal een half uur te wandelen, al is dat soms een uitdaging. Eet veel volkoren producten ook. Het gaat nu 's nachts wel beter, maar zit nu alweer in bad.

één maand geleden

Ik word middernacht om een uur of 3 wakker om vervolgens heel moeilijk terug in slaap te vallen 🥴 zucht… ik herken dit van mijn vorige zwangerschap. Echter is het dit keer wel erg vroeg begonnen…

één maand geleden

Zijn er ook mensen waarbij de symptomen minder zijn geworden? Ik maak mij zo’n zorgen. 🥺

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Ik word middernacht om een uur of 3 wakker om vervolgens heel moeilijk teru ...
Ik !! Ik heb het aantal dagen nu. Herken dit niet van mijn vorige 2 zwangerschappen🥲 echt heel vervelend!

één maand geleden

Reactie op AleksandraImane

Ik !! Ik heb het aantal dagen nu. Herken dit niet van mijn vorige 2 zwanger ...
Dit van de maagzuur en dat ik moet plassen en niet meer in slaapkom hier ook orecies om 3 uur

één maand geleden

Vandaag 6+1, en opgestaan met hele zere borsten, en hoofdpijn. Mijn kraaltjes gingen op en aan dus maakte me al een beetje zorgen. Maar ze zijn weer terug haha

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Ik word middernacht om een uur of 3 wakker om vervolgens heel moeilijk teru ...
Precies hetzelfde hier… en toen sliep ik eindelijk en werd mijn dochter van 2 wakker 😭

één maand geleden

Reactie op Bo27

Ik heb dit ook Maartje. Zo vervelend. Elke keer denk ik: wanneer gaat dit w ...
Ik ga ook even kijken of ik roosvicee laxo ergens kan scoren. Ik kan niet eens normaal m'n hondjes uitlaten. Slaat natuurlijk nergens op met 6 weken 😅

één maand geleden

Ik ben nu 5+5, maar ik ben eigenlijk constant misselijk de afgelopen week. Ik ben ook een beetje licht in mn hoofd en heb elke ochtend diarree. Zijn er meer mensen zo vroeg al zo misselijk de hele dag?

één maand geleden

Reactie op Joortje

Ik ben nu 5+5, maar ik ben eigenlijk constant misselijk de afgelopen week. ...
Ik ben 7+3 nu en een aantal dagen ook zo misselijk. De hele dag door. Braken hou ik mij echt voor in🤢 mijn eerste zwangerschap heb ik HG gehad. Vorige zwangerschap was ik alleen sochtends misselijk. Deze doet mij meer denken aan HG weer omdat ik alleen al moet kokhalzen van de geur van alle eten🥲

één maand geleden

Reactie op Joortje

Ik ben nu 5+5, maar ik ben eigenlijk constant misselijk de afgelopen week. ...
Jeppp🤢😅 enige waar ik nu niet misselijk van word zijn verse producten (zoals yoghurt, onbewerkte groenten en fruit etc) haha dus opzich wel gezond 😂

één maand geleden

Reactie op AleksandraImane

Ik ben 7+3 nu en een aantal dagen ook zo misselijk. De hele dag door. Brake ...
Ik ben nu ook al ruim een week de hele dag misselijk.. vreselijk! Gelukkig nog niet hoeven braken maar dat scheelt niet veel. Ik heb van de huisarts gember capsules gekregen die lijken wel iets te helpen maaar krijg er wel weer maagzuur van.. drink ook gemberthee

één maand geleden

Reactie op Emmie12345

Ik ben nu ook al ruim een week de hele dag misselijk.. vreselijk! Gelukkig ...
Vandaag 7+2 trouwens

één maand geleden

Reactie op Minishorty

Zijn er ook mensen waarbij de symptomen minder zijn geworden? Ik maak mij z ...
Ik

één maand geleden

Reactie op Minishorty

Zijn er ook mensen waarbij de symptomen minder zijn geworden? Ik maak mij z ...
Ja hier ook. Maak me ook zorgen

één maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ja hier ook. Maak me ook zorgen
Hier misselijkheid minder wel Steken in mn liezen

één maand geleden

5+2 weken. Eigenlijk alleen last van hoofdpijn en lichte steken in mijn onderbuik, met name aan de linkerkant.

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ik
Knuffel voor jou! Het is echt heel erg om je zo onzeker te voelen door dat kwaaltjes afnemen of uit blijven.

één maand geleden

Reactie op Nicky🩷🩵

5+2 weken. Eigenlijk alleen last van hoofdpijn en lichte steken in mijn ond ...
Ik ook met name aan de linkerkant. Ik dacht al aan een buitenbaarmoederlijke omdat het voornamelijk links zit. Maar goed, ik maak mijzelf helemaal gek geloof ik.