1159 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ja hier ook. Maak me ook zorgen
Hoe ver ben je? Wanneer is je eerste echo?

één maand geleden

Vandaag 7+5 weken (volgens eigen berekening) maar heel veel last van misselijkheid tijdens en voor het avond (amper eetlust), hoofdpijn, duizelig, als ik te snel drink houd ik m’n drinken niet binnen. Gevoelige borsten is ook echt 1 ding waar ik last van heb. Meer mensen hier last van en eventueel tips hoe het minder kan worden? Zou heel fijn zijn☺️

één maand geleden

Reactie op Minishorty

Knuffel voor jou! Het is echt heel erg om je zo onzeker te voelen door dat ...
Ben in Spanje en heb vandaag zo hard gehuild. Heb hele vervelende steek op 1 plek continu en dit herinnert mij zo aan de miskramen 😔 ben eigenlijk niet meer van overtuigd dat het goed is. Alle andere kwalen zijn weg 🥺

één maand geleden

Reactie op mel92!

Ben in Spanje en heb vandaag zo hard gehuild. Heb hele vervelende steek op ...
Stay positive ❤️ ik heb bij mijn 2 vorige zwangerschappen nauwelijks ergens last van gehad en nu bij nummer 3 weer niet…

25 dagen geleden

Ik ben dus sinds een paar dagen mega duizelig. Hebben anderen dit ook?

25 dagen geleden

Reactie op BriljanteDolfijn355286

Ik ben dus sinds een paar dagen mega duizelig. Hebben anderen dit ook?
Yep. Duizelig, licht in mijn hoofd en als ik stil zit hoor ik constant mijn hartslag in mijn oor.

25 dagen geleden

Reactie op BriljanteDolfijn355286

Ik ben dus sinds een paar dagen mega duizelig. Hebben anderen dit ook?
Vanochtend nog tijdens het douche. Het komt bij mij in momenten op zetten. (Ben 6+5)

25 dagen geleden

Reactie op BriljanteDolfijn355286

Ik ben dus sinds een paar dagen mega duizelig. Hebben anderen dit ook?
Hier ook al een paar weken erg duizelig en misselijk van die duizeligheid. Hoe doen jullie dat met het werk? Kan me hier nauwelijks concentreren en wordt een beetje gek van mezelf.

25 dagen geleden

Reactie op BriljanteDolfijn355286

Ik ben dus sinds een paar dagen mega duizelig. Hebben anderen dit ook?
Check even je bloeddruk. Grote kans dat deze erg laag is, heb er zelf ook last van. Met regelmaat kleine beetjes eten en wat meer zout eten helpt. Bijvoorbeeld een paar keer per dag een zout dropje, bij de lunch een cup a soupje en als avond of middag snack wat naturel chipjes. Het voordeel is, een lage bloeddruk is een teken dat je vaak heel gezond bent zei mijn huisarts altijd. 🤗

25 dagen geleden

Ik ben 9 weken vandaag maar voel me al zo snel buitenadem? Hoe dan haha, Kan me helemaal niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook al zo snel had. Misschien werkt het ook niet mee dat ik wat verkouden was/ben en de griep hier heerst maar mannn, 🤣

25 dagen geleden

Reactie op Joniiii

Check even je bloeddruk. Grote kans dat deze erg laag is, heb er zelf ook l ...
Haha nice! Ja heb m’n bloeddruk gecheckt. Is niet super laag 113/64 maar zeker niet hoog haha. Zout ga ik doen, dankjewel!

25 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Hoe ver ben je? Wanneer is je eerste echo?
6-1 ben ik vandaag. Heb vrijdag m’n echo. Heb vandaag echt last van buikpijn/steken onderin m’n buik. Is dat herkenbaar? Wanneer heb jij je echo?

25 dagen geleden

Vandaag weer amper kwaaltjes behalve rugpijn en verkouden 6+2 vandaag

25 dagen geleden

Ik ben vandaag 5+4 maar enorm veel last van krampen en echt heftig.. ik ben van mezelf aardig smal dus ze zeggen dat het van de innesteling komt maar iemand tips.. vooral snachts word er gewoon wakker van

25 dagen geleden

Reactie op Rianne 1990

6-1 ben ik vandaag. Heb vrijdag m’n echo. Heb vandaag echt last van buikpij ...
Ik ben vandaag ook 6+1 vermoedelijk (lastiger in te schatten met pcos). Ik wil ook vragen of het vrijdag kan. Ik heb ‘m eigenlijk de volgende week vrijdag pas ingepland.

24 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen, maar ik hoor continu mijn eigen ha ...
Ik heb dit ook!

24 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Ik heb dit ook!
Oh! Ik kon vannacht echt niet slapen omdat ik alleen maar mijn hartslag hoorde, echt keihard!

24 dagen geleden

Zaterdagavond was ik na het eten van friet misselijk. Ik eet nu al een aantal dagen lichter en gaat een stuk beter. Gisterochtend nergens last van maar bij de fruitboer moest ik kokhalzen vanwege de geur van spruiten. Verder af en toe flinke darmkrampen, gevolgd door dunne ontlasting. Voor de rest is het rustig. Morgen 8+2 en eerste echo.

24 dagen geleden

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens last van hebben?

24 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens ...
Ja ik! Bijna 6 weken zwanger, geen kwaaltjes alleen lichte steken