1160 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Nicky🩷🩵

Ja ik! Bijna 6 weken zwanger, geen kwaaltjes alleen lichte steken
Ik ben 5 weken denk ik nu. Bij mij voelt het weeïg of zo, alsof ik ongesteld moet worden 😩

24 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Ik ook met name aan de linkerkant. Ik dacht al aan een buitenbaarmoederlijk ...
Ik had dit ook!! Was ook zo bang voor een bbz, gelukkig zat het helemaal goed. Wel zat de baby goed verstopt!

24 dagen geleden

Ben enorm moe 😴 en ik vind heel veel eten zuur smaken.. Had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap

24 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens ...
Hier ook hetzelfde!

24 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens ...
Ja ik!

24 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens ...
Ja ik ook!

24 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Meer vrouwen die alleen maar krampen hebben als symptoom en verder nergens ...
Yess ik ook

24 dagen geleden

Voor de dames die mijn ‘gezeur’ over afnemende kwaaltjes, angsten en onzekerheid hebben meegelezen. Vandaag een vroege echo gehad 6+1 en al duidelijk een kloppend hartje! Dus ik ga vanaf nu gewoon genieten van het feit dat mijn kwaaltjes nog niet heel heftig zijn! Afnemende of schommelende kwaaltjes wilt dus helemaal niks zeggen. ❤️

24 dagen geleden

Reactie op Elfje99

Ik ben vandaag 5+4 maar enorm veel last van krampen en echt heftig.. ik ben ...
Hoi! Roosvicee pruimen drinken en als dat niet helpt HA bellen (wanneer je het idee hebt dat ontlasting ook moeizaam gaat). Ik heb macrogol gekregen en het gaat nu beter. Het zijn wsl je darmen die te traag werken door de hormonen in combinatie met de baarmoeder die groeit.

24 dagen geleden

Jeetje wat vallen de eerste weken tegen. Ik heb me welgeteld twee dagen redelijk gevoeld en nu voel ik me weer beroerd. Ik weet echt niet hoe ik dat met werk moet doen. Kan me geen 8 weken ziek melden.

24 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Voor de dames die mijn ‘gezeur’ over afnemende kwaaltjes, angsten en onzeke ...
Wow super goed nieuws! Ben blij voor je. Ik heb ook nauwelijks klachten en maak mij ook zorgen of het goed gaat. Ben nu 6+1 en de eerste echo staat pas voor 11okt ingepland, net zoals bij jou. Hoe heb je het voor elkaar gekregen om de echo te vervroegen?

24 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Jeetje wat vallen de eerste weken tegen. Ik heb me welgeteld twee dagen red ...
Als je eerlijk bent op je werk wat er aan de hand is en het verteld, is er vast begrip voor. Je kan er niks aan doen☺️

24 dagen geleden

Iemand tips tegen nu al extreme misselijkheid?

24 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Voor de dames die mijn ‘gezeur’ over afnemende kwaaltjes, angsten en onzeke ...
Hier precies hetzelfde! De afnemende klachten maken zo onzeker maar zeggen zo weinig. Ik voel me ook goed en maandag een mooi kloppend hartje gezien met 7+2 Afwachten en vertrouwen hebben is het enige wat je kunt Je hebt er zo weinig grip op!

24 dagen geleden

Reactie op LiJan

Als je eerlijk bent op je werk wat er aan de hand is en het verteld, is er ...
Nee dat is waar maar toch voel ik me zo schuldig. Ik ben straks twee weken ziek geweest. Als ik de komende weken vaker ziek ben dan moet ik het wel eerlijk gaan zeggen. Maar zeg ik het dan alleen tegen mijn leidinggevende of ook andere directe collega’s? Want die vallen het ook op natuurlijk

23 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Nee dat is waar maar toch voel ik me zo schuldig. Ik ben straks twee weken ...
Ik heb het tegen mijn leidinggevende en de planning verteld en collega’s kunnen het inderdaad door hebben, maar ja dat gebeurt vaak toch wel

23 dagen geleden

Reactie op Shivaya

Hier ook hetzelfde!
Toch wel fijn om te lezen dat er meer zijn met alleen krampen als symptoom

23 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Ja ik ook!
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met alleen één symptoom

23 dagen geleden

Hier vooral moe en sinds paar dagen inderdaad ook lichte steken, niet de gehele dag maar met vlagen en neemt dan weer af. Werd er wel ff onzeker van...

23 dagen geleden

Ik had afgelopen nacht weer zulke pijn in mn onderbuik gehad, daar bij mn schaambot. Echt steken gewoon. Heb de fertiliteitsarts gebeld en moet vanmiddag naar de spoedpoli voor een echo... ben zo bang. Zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn?