1160 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Voor de dames die mijn ‘gezeur’ over afnemende kwaaltjes, angsten en onzeke ...
Wat fijn! Geniet er van!

23 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Ik had afgelopen nacht weer zulke pijn in mn onderbuik gehad, daar bij mn s ...
Hoe is het gegaan?

23 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Hoe is het gegaan?
Goed! Gerustgesteld 😊 Echo gehad en alles is goed! Het zit op de goede plek, heb het hartje zien kloppen en ik ben (zoals berekend) precies 6 weken en 6 dagen zwanger vandaag. Volgens de arts heb ik last van bandenpijn doordat mijn baarmoeder zo aan t groeien is. Normaal is dat wat later in de zwangerschap, maar kennelijk kan het ook eerder😊❤️

23 dagen geleden

Reactie op Sieeeen

Goed! Gerustgesteld 😊 Echo gehad en alles is goed! Het zit op de goede ple ...
Wat een geruststelling, zo fijn!!!!

22 dagen geleden

BESTE TIP EVER!! Hey meiden, deze week heb ik de 8 weken aangetikt. Vorige week maandag begon ik mij heel beroerd te voelen! Misselijk, overgeven, slap als een vaatdoek! Kon niet eens meer functioneren. Een vriendin van mij kwam de tip om acupunctuur te doen want dat had bij haar extreme misselijkheid ook goed geholpen! Dit heb ik meteen die week ook gedaan en echt het WERKT! Meteen de volgende dag het extreme misselijke weg! Ik kan weer alles doen en eten! Zo fijn! Ik moet wel de hele dag kleine dingen blijven eten om geen lege maag te krijgen maar dat is zoiezo goed voor je lichaam! Ik hoop hiermee andere vrouwen te helpen om niet zo extreem ziek te zijn. Liefs, Maxime

22 dagen geleden

Reactie op Maxime140891

BESTE TIP EVER!! Hey meiden, deze week heb ik de 8 weken aangetikt. Vorig ...
Ah fijn! Ik las hier toevallig vanmorgen over op internet en ga zo ook een afspraak maken. Chill dat het jou zo geholpen heeft!

22 dagen geleden

Reactie op Maxime140891

BESTE TIP EVER!! Hey meiden, deze week heb ik de 8 weken aangetikt. Vorig ...
Wat fijn, je geeft me echt hoop!! Ik heb maandagmiddag een afspraak staan. Emesafene verlicht iets maar zeker niet alles nog.

22 dagen geleden

Reactie op Maxime140891

BESTE TIP EVER!! Hey meiden, deze week heb ik de 8 weken aangetikt. Vorig ...
Wat goed! Is het een placebo effect of is het echt bewezen dat het helpt? Hoe dan ook, ik heb direct een afspraak gemaakt voor morgenochtend! Ik ben er echt klaar mee om thuis te zitten door de misselijkheid en hoofdpijn.

22 dagen geleden

Zijn er meer meiden die zich om de dag slecht voelen? Ik wissel de betere dagen steeds om en om af met dagen waarop ik me gewoon helemaal niet lekker voel. Buikpijn (maag en darmen), hoofdpijn, heel vermoeid, heel lusteloos etc. Vind het een bijzonder patroon, maar misschien is het wel heel normaal

22 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Zijn er meer meiden die zich om de dag slecht voelen? Ik wissel de betere d ...
Kan het zijn dat je onbewust op je goede dagen toch over je grens gaat waardoor deze wordt opgevolgd door een slechte dag?

22 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Zijn er meer meiden die zich om de dag slecht voelen? Ik wissel de betere d ...
Ik heb dit ook. Maar ik doe dan te snel te veel op de goede dagen. Ook omdat ik al een zoontje heb, wil ik er voor hem zijn op die goede dagen. Gaat heel snel over de grens 🫠. Echt even zoeken naar wat werkt

22 dagen geleden

Ik heb me nu letterlijk 1 dag heel misselijk gevoeld (afgelopen dinsdag, 5+3) en verder niet. Dat maakt wel onzeker maar alles maakt mij op het moment onzeker.. Meer mensen die dat hebben? Vandaag wel heftige stemmingswisselingen waarbij ik het ene uur in janken uit zou kunnen barsten en het niet meer zie zitten en het andere uur mega vrolijk ben!

22 dagen geleden

Reactie op Fenna.91

Kan het zijn dat je onbewust op je goede dagen toch over je grens gaat waar ...
Nou nu je het zo zegt... dat zou best eens kunnen! Het is ook zo gek als je plots een heel ander energieniveau hebt dan voor de zwangerschap. Misschien moet ik dan toch wat rustiger aan doen (voor m'n gevoel ben ik nu al zo'n lui secreet hahahah)

22 dagen geleden

Reactie op Shankie_93

Ik heb dit ook. Maar ik doe dan te snel te veel op de goede dagen. Ook omda ...
Ohh ja ik kan me voorstellen dat je er dan 100% wil zijn. Lastig om die balans te vinden.. had je die wisselende dagen ook met de zwangerschap van je zoontje?

22 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Ohh ja ik kan me voorstellen dat je er dan 100% wil zijn. Lastig om die bal ...
Nee helemaal niet. Deze zwangerschap voelt weer helemaal anders. Zo is iedere zwangerschap denk ik toch anders. Ik hoef nu veel minder over te geven. Was bij hem echt 20 weken misselijk tot overgeven aan toe. Nu nog "maar" 2x over de wc gehangen. Hopelijk blijft het hier een beetje bij. Het is gewoon belangrijk om je rust te nemen! Je lijf geeft het wel aan, maar het is lastig als er dingen van je worden verwacht

22 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Nou nu je het zo zegt... dat zou best eens kunnen! Het is ook zo gek als je ...
Haha ik heb denk ik hetzelfde. Ik doe al rustiger aan dan voor de zwangerschap maar het is alsnog soms te veel. En ik heb het idee dat ik een dag later er last van heb. Ik heb uit wanhoop een afspraak gemaakt voor acupunctuur morgen. Ik ben er echt klaar mee om me zo te voelen. Het is natuurlijk voor een goed doel maar ik kan nu niet eens normaal werken, laat staan iets leuks doen of het huishouden.

22 dagen geleden

Oh, wat ben ik moe zeg 😴. Elke avond op de bank in slaap vallen is hier nu routine 🤣😴.

22 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Haha ik heb denk ik hetzelfde. Ik doe al rustiger aan dan voor de zwangersc ...
Ja, dat! Je hele normale functioneren valt gewoon in het water. Ik ga ook maar eens kijken naar acupunctuur

22 dagen geleden

Ik ben nu 9+2 en eigenlijk bijna nergens last meer van, behalve extreem moe. Dat geeft best wel stress omdat ik de afgelopen 4 weken zo enorm ziek was… vorige week het hartje gezien en klopte zo goed dus ik denk dat ik “knock on wood” mag zeggen dat het ergste voor mij voorbij is. Iemand anders ook ineens weinig klachten nu?

21 dagen geleden

Reactie op Elex

Ik ben nu 9+2 en eigenlijk bijna nergens last meer van, behalve extreem moe ...
Precies hetzelfde en ook 9+2! Helaas 15 oktober pas de tweede echo