1160 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Elex

Ik ben nu 9+2 en eigenlijk bijna nergens last meer van, behalve extreem moe ...
Ja, ik had tot dit weekend veel klachten en sinds maandag eigenlijk alleen moe en misselijk alleen als ik echt een lege maag heb. Gisteren goede echo gehad! Ben nu 7+3. Herken het ook van mijn eerdere zwangerschap ook, dat het een poos weg was en rond 12 weken weer even terugkwam.

21 dagen geleden

Ik heb zo’n last van haaruitval pfff. Andere hier ook last van?

21 dagen geleden

Reactie op 💜

Ik heb zo’n last van haaruitval pfff. Andere hier ook last van?
Yes! Heel erg

21 dagen geleden

Reactie op Elex

Ik ben nu 9+2 en eigenlijk bijna nergens last meer van, behalve extreem moe ...
Dat stelt me ergens ook wel weer gerust. Ik zie het namelijk niet zitten om tot de 12 weken ziek te zijn. En ik las gisteren op internet dat de piek qua klachten rond de 9 weken ligt! Dus dat jij nu zegt dat je rond 9 weken geen klachten meer hebt lucht mij wel op. Ik hoop dat dit bij mij ook het geval is. Ik ben nu 7+4.

21 dagen geleden

Reactie op Maxime140891

BESTE TIP EVER!! Hey meiden, deze week heb ik de 8 weken aangetikt. Vorig ...
Ik heb vanmorgen acupunctuur gedaan. Moet zeggen dat ik het erg zweverig vond maar ik heb me eraan overgegeven. Ik weet niet of het toeval is maar ik voel me nu best goed. Ik heb zelfs zin in avondeten terwijl ik hier de afgelopen dagen tegen aan het vechten was. Toeval of niet, ik ben blij dat ik me nu goed voel en hopelijk blijft dit zo.

21 dagen geleden

Ik lees overal dat mensen zo misselijk zijn dat ze moeite hebben met eten. Bij mij is het andersom. Als ik maar drink of eet, dan is de misselijkheid even een kwartiertje weg. Maar anders is het de hele dag door misselijkheid als een soort van brok in mijn keel! En kan toch echt niet de hele dag lopen eten...

21 dagen geleden

6+3 weken en sinds een paar dagen naast misselijk, moe en hoofdpijn nog een raar kwaaltje. Ik ben continue rillerig en heb het koud, maar tegelijkertijd voelt mijn hele lichaam warm en gloeiend. Net of ik koorts heb, maar mijn temperatuur is normaal. Hebben meer mensen hier last van? 😬

21 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik lees overal dat mensen zo misselijk zijn dat ze moeite hebben met eten. ...
Dit heb ik ook. Ik eet echt ieder half uur wel iets! Drinken gaat hier veel moeizamer...

21 dagen geleden

Reactie op NSH1995

6+3 weken en sinds een paar dagen naast misselijk, moe en hoofdpijn nog een ...
Ja herkenbaar!

21 dagen geleden

Vandaag 7+1, hele dag met tegenzin gegeten en nu vanavond heb ik toch een zin in fruitbowl. We hebben de spullen niet in huis, maar anders had m'n vriend het gemaakt. Lullig hè, zit je dan met je trek in fruitbowl 😆

21 dagen geleden

Pfoe, moet even van me afschrijven! Ik heb het wel echt even heel zwaar nu. Ik ben eigenlijk al 3 weken constant ziek. Ik voel me misselijk, heb extreme hoofdpijn en elke dag begin ik met spugen. Ik heb al medicatie, maar het verlicht weinig. Ik probeer ook goed te eten en te drinken, steeds kleine beetjes. Ik voel me zo lusteloos, ik weet soms niet waar ik het moet zoeken. Vandaag voor het eerst ook mentaal dat ik er echt moeite mee heb en gedachtes krijg van “pf waarom wil ik dit?” Ik hoop zo erg dat het na 12-13 weken zal afnemen, want zo de hele zwangerschap door is geen doen.

21 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik lees overal dat mensen zo misselijk zijn dat ze moeite hebben met eten. ...
Heb precies hetzelfde…bloed irritant

21 dagen geleden

10+2, moeheid is wat over. Helaas wel wat meer misselijkheid dan afgelopen tijd. Vooral in de avond en nacht.. maar heb nergens zin in, totaal geen energie om iets te doen 😅

21 dagen geleden

Reactie op Maartje ovz

Vandaag 7+1, hele dag met tegenzin gegeten en nu vanavond heb ik toch een z ...
Wij lopen gelijk:) hier ook 7+1. Heel de dag al misselijk bah.

21 dagen geleden

Reactie op JB2024

Pfoe, moet even van me afschrijven! Ik heb het wel echt even heel zwaar nu. ...
Ik voel je zo goed! Ik heb dit ook! Al 3 weken echt goed ziek.

21 dagen geleden

Reactie op NDB24

Ik voel je zo goed! Ik heb dit ook! Al 3 weken echt goed ziek.
Hier pas sinds een week of twee maar nu ook in de nacht overgeven.. lig nu fijn wakker 😬

21 dagen geleden

Reactie op PientereOchtend762450

Ik heb al 2 weken last van zoveel krampen in me onderbuik, iemand die ook g ...
Heb ik ook! Blijkt hartstikke normaal te zijn. Soms moet ik ook plassen of i.d. ‘s nachts, wat eerst druk uitoefent op mijn buik. Zolang het weer overgaat zit het goed!

21 dagen geleden

Ik wordt snel moe, obstipatie en iets raars. Ik lees dit symptoom niet ergens terug… zijn er ook moeders die opeens last hebben van een te hoge Testosteron?

21 dagen geleden

Heeeeel erg moe, in de middag word ik misselijk/beroerd, obstipatie, inmiddels ook verkouden en precies 8 weken na een goede echo 😊

21 dagen geleden

Reactie op NSH1995

6+3 weken en sinds een paar dagen naast misselijk, moe en hoofdpijn nog een ...
Ik herken dit! Ik slaap met 2 dikke dekens, terwijl ik die normaal niet eens in hartje winter gebruik. Heb ook vaak kippenvel of rillingen