1160 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op JB2024

Pfoe, moet even van me afschrijven! Ik heb het wel echt even heel zwaar nu. ...
Ik snap je frustratie heel erg. Ik ben ook al twee weken ziek gemeld op het werk. Ik hoop heel erg dat ik maandag weer kan werken anders moet ik de reden wel eerlijk gaan vertellen. Op gegeven moment is het mentaal ook zwaar omdat je niks leuks meer kan doen. Ik kan me zelfs geen houding vinden als ik “chill” tv wil kijken. Hoeveel weken ben je nu? Ik hoop ook heel erg voor jou dat het snel over is. Het is voor een goed doel maar ik snap dat je het soms niet ziet zitten.

21 dagen geleden

8+2 weken zwanger. Enorm misselijk, zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond, moe, rugpijn, bandenpijn, rusteloze benen. Joeejoee ik ga weer achter m'n dreumes aanhobbelen😵

21 dagen geleden

Omg, metaaldraad, is dat wat het is! Ik dacht gewoon dat ik continu mega veel dorst had haha. Ik ben de ene dag heel misselijk en de andere dag amper. Meer mensen die daar last van hebben? Het maakt me een beetje onzeker.

21 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Omg, metaaldraad, is dat wat het is! Ik dacht gewoon dat ik continu mega ve ...
Bij mij gaat het ook op en af. Hoort erbij, had ik bij m'n vorige zwangerschap ook 😘 En metaaldraad = metaalsmaak?🤣 jaaaaa VIES he!!

21 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Bij mij gaat het ook op en af. Hoort erbij, had ik bij m'n vorige zwangersc ...
Haha autocorrect, metaalSMAAK ja! Ik was bv afgelopen dinsdag en gisteren keimisselijk maaarde rest van de dagen niet. Geen pijl op te trekken..

20 dagen geleden

Kotsmisselijk. Al een week. Kan niets meer. Blij dat ik niet nog ergens een kind heb rondlopen zoals sommige van jullie. 😂 Lig al een week op de bank. Bleh, wat klote zeg!

20 dagen geleden

Vooral heeeeeel moe, heb vannacht bijna de klok rond geslapen maar ben nu weer moe. Telkens smiddags wat onpasselijk, al weken verkouden en zere borsten. Af en toe menstruatie achtige krampen. Oh en de hormonen, ik kan om alles huilen. Nu ongeveer 7 weken. Hoop dat na 12 weken een deel van de symptomen een beetje gaan liggen

20 dagen geleden

Ik ben morgen 7 weken zwanger. En mijn borsten zijn nu al een cupmaat gegroeid! Met wat voor joekels eindig ik dan wel niet?! 😮‍💨

20 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Ik ben morgen 7 weken zwanger. En mijn borsten zijn nu al een cupmaat gegro ...
🤣🤣🤣🤣 na de zwangerschap nog veel leuker, kan je ze van je knieën rapen

20 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

🤣🤣🤣🤣 na de zwangerschap nog veel leuker, kan je ze van je knieën rapen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣

20 dagen geleden

Reactie op JB2024

Pfoe, moet even van me afschrijven! Ik heb het wel echt even heel zwaar nu. ...
Oh zo herkenbaar! Super misselijk en al twee weken thuis van mijn werk. Ik heb zetpillen van de huisarts maar het helpt maar een klein beetje. En dan lopen er hier nog een peuter en dreumes rond die ik bijna niet kan verzorgen… daar word ik zo verdrietig van! Gelukkig lieve oma’s die kunnen oppassen!

20 dagen geleden

Mag ik vragen hoe jullie het doen met werk? Ik ben extreem misselijk, overgeven, heb last van verstoppingen en diabetes type 1. Wel medicijnen gekregen voor de misselijkheid maar die beïnvloeden hoe goed ik kan opletten en mag daarmee geen deelnemen in het verkeer. Ik heb 4 weken vakantie gehad en zou morgen weer beginnen maar ik denk dat het niet haalbaar is. Ben 7 weken zwanger.

20 dagen geleden

Reactie op SpontaneHemellichaam794905

Mag ik vragen hoe jullie het doen met werk? Ik ben extreem misselijk, overg ...
Heel simpel, dan ga je je ziek melden. Klinkt streng maar echt luister naar je lichaam. Je werkgever kost t niks want je bent ziek door je zwangerschap, dat betaald het UWV. Denk aan je lichaam.

20 dagen geleden

Reactie op SpontaneHemellichaam794905

Mag ik vragen hoe jullie het doen met werk? Ik ben extreem misselijk, overg ...
Inderdaad jezelf ziekmelden. Ik vind het ook niet fijn maar het is niet anders. Wellicht kun je over een paar weken weer alles, als je nu je rust goed pakt.

20 dagen geleden

Ik heb nu sinds een paar dagen de hele dag door misselijkheid. Ik hoef niet over te geven maar gewoon echt de hele tijd een misselijk gevoel. Ook extreme vermoeidheid, het liefst lig ik de hele dag ik bed. Meerdere die hier last van hebben?

20 dagen geleden

Reactie op VerrassendeFlamingo579571

Ik heb nu sinds een paar dagen de hele dag door misselijkheid. Ik hoef niet ...
Ja hier ook. Lig al een week op de bank. Eet bijna niks en krijg geen lichaamsbeweging. Voelt zo rot

20 dagen geleden

Reactie op Joortje

Ja hier ook. Lig al een week op de bank. Eet bijna niks en krijg geen licha ...
Ja vreselijk he, ik kan gelukkig nog wel eten tussendoor maar alles voelt zo zwaar om te doen. En het schijnt er allemaal bij te horen maar ik vraag me echt af hoe ik morgen kan werken..

20 dagen geleden

Ik heb op aanraden van een vriendin bandjes tegen wagenziekte besteld. Die helpen ook tegen zwangerschapsmisselijkheid volgens de verpakking. Ik laat het weten als ik ze in huis heb!

19 dagen geleden

Reactie op Mirretje

Inderdaad jezelf ziekmelden. Ik vind het ook niet fijn maar het is niet and ...
Werk je morgen ook niet denk je? Ik vind het ook zo lastig. Ik sta al twee weken ziek gemeld maar ik hoop morgen echt weer te kunnen werken. Als ik morgen ook ziek ben dan moet ik eerlijk de achterliggende reden tegen de leidinggevende vertellen…

19 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Werk je morgen ook niet denk je? Ik vind het ook zo lastig. Ik sta al twee ...
Ik heb me vorige week al ziek gemeld voor komende week. Ik heb het mijn leidinggevende verteld dus ze weet ervan. Nu kan ze via het uwv gewoon vergoeding voor mijn uitval krijgen.