1160 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Mirretje

Ik heb me vorige week al ziek gemeld voor komende week. Ik heb het mijn le ...
Heb je dat de andere zwangerschappen ook gehad in de eerste trimester? En hoelang duurde dat?

20 dagen geleden

Hallo dames, heb zo af en toe een enorme steek achter de navel, in de onderbuik en gelijktijdig de onderrug. Nou heb ik op Google gelezen dat dit bandenpijn is maar ik zou toch graag de ervaringen van anderen horen. Hebben anderen dit ook? Hoef ik me nergens druk om te maken?

20 dagen geleden

Reactie op GetalenteerdeKamille913716

Hallo dames, heb zo af en toe een enorme steek achter de navel, in de onder ...
Yes. Vorige zwangerschap ook en nu weer enorm veel last van

20 dagen geleden

Reactie op GetalenteerdeKamille913716

Hallo dames, heb zo af en toe een enorme steek achter de navel, in de onder ...
Yess hier ook 10+3

19 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Heb je dat de andere zwangerschappen ook gehad in de eerste trimester? En h ...
Bij mijn eerste kindje was ik wel misselijk maar kon ik gewoon werken. Bij mijn tweede kindje was ik ook enorm misselijk en ben ik twee weken thuis geweest in het eerste trimester.

19 dagen geleden

Reactie op Joortje

Ik heb op aanraden van een vriendin bandjes tegen wagenziekte besteld. Die ...
Heel benieuwd of het helpt! 😁

19 dagen geleden

Reactie op VerrassendeFlamingo579571

Ik heb nu sinds een paar dagen de hele dag door misselijkheid. Ik hoef niet ...
Ja bizar hè, ik ook pff.. erger me aan mezelf!

19 dagen geleden

Nu 6 + 4 maar met vlagen misselijk. Wel snel geïrriteerd en af en toe wat gevoelige borsten en wat krampjes in mijn buik. Ik heb momenteel ook een blaasontsteking. Daar nu een kuur voor gekregen maar vind het zo geen fijn idee dat ik nu een kuur slik. Hopelijk heeft het geen effect.

19 dagen geleden

Reactie op JMA91

Ja bizar hè, ik ook pff.. erger me aan mezelf!
Ja heb me nu ook ziekgemeld van werk… ik hoop wel dat het snel minder wordt

19 dagen geleden

Reactie op VerrassendeFlamingo579571

Ja heb me nu ook ziekgemeld van werk… ik hoop wel dat het snel minder wordt ...
Wat goed van je. Hopelijk voel je je snel weer beter. Ik ben ontzettend zenuwachtig voor morgen (om te werken). Ik ben twee weken ziek geweest en vind van mezelf dat ik weer moet werken omdat het anders op gaat vallen. Tegelijkertijd voel ik me nog niet goed.

19 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

🤣🤣🤣🤣 na de zwangerschap nog veel leuker, kan je ze van je knieën rapen
Hahaha! Dat wordt ze in nek duc tapen dan ofzo 🤣

19 dagen geleden

Reactie op VerrassendeFlamingo579571

Ik heb nu sinds een paar dagen de hele dag door misselijkheid. Ik hoef niet ...
Ugh ja, de hele dag door! En dan ook nog soms kokhalzen. En mijn borsten doen continu pijn waardoor ik soms nog misselijker word en idd heel vermoeid. Bij mij helpt een icepack op mijn hoofd een beetje 😂 maar echt belabberd

19 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben nu 9 bijna 10 weken zwanger. En ik heb dus al een paar weken echt veel last van mijn maag. Eigenlijk elke einde van de dag begint dit weer en vooral na het eten. Het is vast normaal maar ik herken dit niet van mn vorige zwangerschap. Anderen die dit ook herkennen?

19 dagen geleden

10 weken nu, iemand anders ook verschrikkelijke rugpijn….?

19 dagen geleden

Reactie op yvandenbree

Hoi allemaal! Ik ben nu 9 bijna 10 weken zwanger. En ik heb dus al een paa ...
Ik heb ook steeds last van mijn maag! Vooral in de avond. Maar ik slik ook ascal, dus misschien komt het daardoor.

19 dagen geleden

Ik voel soms niks. Dan vergeet ik dat ik zwanger ben. Ik ben vandaag 9 weken zwanger. Maar doordat ik niet altijd iets merk maak ik mij ook zorgen... ik ben wel sneller moe, maar niet meer zo erg als twee weken geleden. Borsten zijn ook nog steeds moeilijker dan voorheen. Sneller honger en als ik honger heb dan kan ik ook flink misselijk/flauw van worden, had ik normaal ook niet. Buiten dat om valt het nu allemaal wel mee.... maar ik hoop wel dat alles goed is met het kindje.

19 dagen geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Ik voel soms niks. Dan vergeet ik dat ik zwanger ben. Ik ben vandaag 9 weke ...
Moeilijker = gevoeliger. Oeps 😅

19 dagen geleden

Reactie op JMA91

Ja bizar hè, ik ook pff.. erger me aan mezelf!
Ik ook. Heb me vandaag moeten ziekmelden wegens de misselijkheid en praktisch in slaap vallen in het midden van een gesprek met m’n collega’s. Had eigenlijk gehoopt dat ik me nu wel wat beter zou voelen en morgen gewoon weer aan het werk zou kunnen maar daar lijkt het nu niet op.Ik voel me ontzettend schuldig daarover. Het voelt alsof ik m’n baan riskeer door toe te geven aan deze misselijkheid

19 dagen geleden

Reactie op KJG-D

Ugh ja, de hele dag door! En dan ook nog soms kokhalzen. En mijn borsten do ...
Same!

19 dagen geleden

Ik ben zo ontzettend moe en misselijk, het is niet leuk. Ik was de afgelopen 3 weken ‘ziekgemeld’ met als reden de zwangerschap en veel klachten en sinds vandaag weer begonnen met thuiswerken 6 uur per dag ipv 8. Ik moet elk uur m’n laptop wegleggen en mn ogen dichtdoen omdat ik het anders niet trek…