1163 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op WelgemanierdeFee959626

Ik voel soms niks. Dan vergeet ik dat ik zwanger ben. Ik ben vandaag 9 weke ...
Oh dit heb ik ook, voel me dan schuldig dat ik het vergeet. Als ik geen krampen voel houdt ik me adem in tot ik wat voel en ik moet nog een week wachten voor de eerste echo 😅 ik ben sws meer bezig met ‘kwaaltjes’ omdat dit eerste zwangerschap is na een missed abortion

18 dagen geleden

Reactie op Elex

10 weken nu, iemand anders ook verschrikkelijke rugpijn….?
Ja helaas wel, al bijna 3 weken last van erge rugpijn

18 dagen geleden

Sinds aantal dagen is mijn eetlust aan het verdwijnen, vandaag zelfs mezelf moeten dwingen in ieder geval een broodje te eten maar heb het niet kunnen binnen houden. Ik zou nu 7+3 moeten zijn (weet het nog niet precies, 21 oktober termijnecho dan hopelijk precies een indicatie hoelang het is want ik ben bijna 2 weken korter zwanger volgens mijn laatste echo als dat ik zelf dacht) Meer mensen last van verminderde eetlust en niks kunnen binnen houden? Zelfs waar ik wel zin in heb moment dat ik het dan heb maakt niet uit hoe snel ik het heb, dan hoef ik het al niet meer. Het lijkt ook alsof sinds ik de foliumzuur van davitamon gebruikt (zwanger compleet) dat ik alleen maar sneller moe raak ondanks dat het vermoeidheid zou moeten verminderen. Maar sindsdien ben ik erg vermoeid, misselijker dan eerst en nauwelijks tot geen eetlust meer. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben en wat ik hiermee moet doen.

18 dagen geleden

Reactie op Wonder940225

Sinds aantal dagen is mijn eetlust aan het verdwijnen, vandaag zelfs mezelf ...
Ik heb ook dat mijn eetlust minder is en ik mezef moet forceren. Vandaag had ik dus echt moeite met normaal eten. Avondeten ging er niet in. Chips en dynamietstaafjes daarentegen wel…. Morgen maar weer forceren tot het normale regime 😅😅😅

18 dagen geleden

Ik ben sinds een paar dagen af en toe licht misselijk. Ook enorm moe, maar dat was ik al vóór de zwangerschap en nu wel erger maar ook heeeel druk gehad. Vind het wel lastig om ruimte te nemen voor de vermoeidheid aangezien ik al 2 kleintjes van net 3 en 1 rond heb hobbelen die elkaar qua slaapjes ook precies afwisselen. Verder wel wat gevoeligere tepels, maar dat heb ik wel vaker ook omdat ik nog borstvoeding geef. Al met al behalve de misselijkheid lastig om te duiden welke klachten ik van de zwangerschap heb en welke meer van andere factoren

18 dagen geleden

Nu 11 weken zwanger van te voren helemaal geen klachten gehad op wat gevoelige borsten na , nu sinds twee dagen voel ik me de hele dag misselijk

18 dagen geleden

Iemand ook last van een rare/aparte geur in de neus? Ik heb dat nu twee dagen en Kan de geur ook niet plaatsen, het is wel steeds dezelfde geur wat ik ruik. Het zit ook echt in mijn neus, dus niet dat ik het door iets ruik

18 dagen geleden

Nu 9+1 maar "helaas" een hg-zwangerschap. Met nu de juiste medicatie is het qua overgeven wel te doen maar de misselijkheid is nog steeds zo hevig dat ik echt nauwelijks iets naar binnen krijg. Ook al 2x uitgedroogd geweest en dagopname gehad en 6kg afgevallen. Iemand tips wat te eten?

18 dagen geleden

Reactie op GoudenEcho121386

Nu 9+1 maar "helaas" een hg-zwangerschap. Met nu de juiste medicatie is het ...
Nope, helaas hetzelfde hier. Ik eet veel ijsjes haha

18 dagen geleden

Reactie op GoudenEcho121386

Nu 9+1 maar "helaas" een hg-zwangerschap. Met nu de juiste medicatie is het ...
Wellicht een beetje vanille vla ofzo? Ik ben gelukkig niet zo misselijk maar het eten valt mij wel altijd heel zwaar.

18 dagen geleden

Reactie op GoudenEcho121386

Nu 9+1 maar "helaas" een hg-zwangerschap. Met nu de juiste medicatie is het ...
Ah wat naar voor je.. sterkte! Ik ben ook heel misselijk maar af en toe versgeperste sinaasappelsap, en cornflakes met melk lukken nog wel. Een witte boterham met Kaas en een appel lukken af en toe ook. En snoeptomaatjes voor de vitamine.

17 dagen geleden

Reactie op NDB24

Ik voel je zo goed! Ik heb dit ook! Al 3 weken echt goed ziek.
Ja zo vervelend!! Ik heb vandaag andere medicatie gekregen en vandaag echt voor het eerst een “normale” dag!

17 dagen geleden

Reactie op IristenHavert

Ik snap je frustratie heel erg. Ik ben ook al twee weken ziek gemeld op het ...
Klopt! Ik heb t wel kunnen volhouden op werk, maar het was echt heel erg overleven. Ik ben nu 9+2! Heb vandaag nieuwe medicatie gehad en sinds 4 weken eindelijk een normale dag gehad! Fingers crossed dat het zo blijft :)

17 dagen geleden

Reactie op VerrassendeFlamingo579571

Ik heb nu sinds een paar dagen de hele dag door misselijkheid. Ik hoef niet ...
Ik heb het ook. Helaas moet ik ook veel kokhalzen, vooral op mn werk. Werk bij de mac al die luchtjes zijn soms te heftig waardoor ik moet rennen naar de wc😅 zit nu sinds 2 dagen thuis omdat ik zo misselijk reis tableten gekregen wat aardig werkt, alleen snachts kan ik niet slapen van de misselijkheid (je mag er 2 op een dag) Ik ben nu 9weken en 2 dagen, ik hoop dat het binnenkort stopt🙈 anders duurt het wel heel erg lang.

17 dagen geleden

Reactie op XynthiaDylan

Ik heb het ook. Helaas moet ik ook veel kokhalzen, vooral op mn werk. Werk ...
Ik lig hier wakker van de misselijkheid en de maagzuur🤮🤮🤮🤮 k voel me vreselijk

17 dagen geleden

Nou, dacht naast de vermoeidheid nergens last van te hebben….nu 6+6 en zojuist overgegeven…🤢

17 dagen geleden

Ik voel me verschrikkelijk. Ben maandag gestart met overgeven en kan niet ophouden. Ik kan niks binnenhouden, zelf water of thee komt er net zo hard uit. Meer mensen last van?

17 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤰🏼

Ik voel me verschrikkelijk. Ben maandag gestart met overgeven en kan niet o ...
Met vlagen maar wat kan een mens zich ziek voelen

17 dagen geleden

Reactie op Annabella2025

Met vlagen maar wat kan een mens zich ziek voelen
Niet normaal he, voel me zo schuldig tegenover mijn werk

17 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤰🏼

Niet normaal he, voel me zo schuldig tegenover mijn werk
Minste waar ik me schuldig om voel elke lichaam reaheert anders op een zeangerschap ik sliep hister al om half 7. Ik viel me absoluut niet achuldig over wat andere denken vinden