1123 Reacties

één maand geleden

Hier nu 4 weken zwanger en al sinds vorige week klachten als lage rugpijn 1 pijnlijke borst, regel matig hoofdpijn gevoel dat ik ongesteld moest wordrn snachts vaker wakker en heel vroeg eruit. Gisteren testen ik met clearblue weekindicator 2-3 en vandaag had ik ongesteld moeten worden... nu vandaag minder klachten alleen beetje hoofdpijn en een steek rechts onder in me buik bij te snel opstaan , duim zo hard dat deze zwangerschap goed mag gaan heb in juni bij 11 weken een spontane miskraam gehad van de eerste 🤞🤞 dus ook wel bang en onzeker.. maar 19 september eerste echo🤞

één maand geleden

Ik heb bijna geen symptomen.. ik ben 4+3… opgezette buik, obstipatie, lucht en af het toe wat zuur branden maar thats it… wie nog meer?

één maand geleden

Wie is ook zoooooo ziek nu? Ik zit er helemaal doorheen buikpijn enorme misselijkheid duizelig 😭😭😭😭😭😭😭😭 Wat kan je er tegen doen Ben week4 +3 🥺 dacht dat ik later echt misselijk etc zou worden maar heb er nu al echt last van :(

één maand geleden

Reactie op Roooomie

Wie is ook zoooooo ziek nu? Ik zit er helemaal doorheen buikpijn enorme mis ...
Ik ben morgen 4 weken en heb ook al dagen last van misselijkheid, heb er nu medicijnen voor zo erg is het😅

één maand geleden

Reactie op Wannabemomma

Ik ben morgen 4 weken en heb ook al dagen last van misselijkheid, heb er nu ...
Pfff ik voel je zo 😭😭😭😭

één maand geleden

Ik had eigenlijk nergens last van, wat me erg onzeker maakte. Vanavond gesport en daar voelde ik me, in combi met de hitte, niet zo lekker. En nu is de misselijkheid toegeslagen. In een keer weer ik weer hoe ik me de andere zwangerschappen gevoeld heb 🙈

één maand geleden

Poeh, ik denk dat de misselijkheid zijn intrede begint te nemen. Ik kon vanochtend niet blijven liggen zo draaierig dat ik werd. Het valt nog mee, maar ik vermoed dat het heftiger gaat worden. Ben vandaag precies 5 weken volgens eigen berekening.

één maand geleden

Ik heb een hele lange nacht gemaakt maar ben nu al weer moe, heb met vlagen last van misselijkheid en mijn buik doet met bepaalde bewegingen pijn ben 4.3 week zwanger en ben benieuwd hoe lang ik het verborgen kan houden🙈

één maand geleden

Nu 5 weken maar jeetje wat ben ik moe! 🤣🙈 dit herken ik niet van de zwangerschap van ons 1e kindje hier ben ik heel de zwangerschap doorgefloten zonder kwaaltjes haha

één maand geleden

Ik ben overtijd en heb al bijna een week ongesteldheids gevoel. Wil niet testen omdat ik bang ben teleurgesteld te worden. Maar wordt nu toch wel heel erg nieuwsgierig

één maand geleden

Vraagje; ik voelde me niet zo lekker en m'n temperatuur is rond de 37.5. Ben vandaag 5 weken en ook voor het eerst een beetje misselijkheid ervaren. Is dit normaal? Tijdens de eerdere weken zwangerschap bleef m'n temp haken op 36.9 (wat voor mij ook al vrij hoog is).

één maand geleden

Reactie op Blessed25

Ik ben overtijd en heb al bijna een week ongesteldheids gevoel. Wil niet te ...
Het kan bandenpijn zijn. Ik heb hier ook behoorlijk last van.

één maand geleden

Oooooh zijn jullie ook zo moe? Jeetje mina. Kan mn ogen bijna niet openhouden op mn werk! Is dit normaal? Ben vandaag 4 weken zwanger...

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Oooooh zijn jullie ook zo moe? Jeetje mina. Kan mn ogen bijna niet openhoud ...
Haha heb ik ook ja. Maar iedere dag ineens om 6 uur wakker worden helpt ook niet echt mee...

één maand geleden

Wij hadden een wens voor een 2e kindje. Onze eerste heb ik 9 mnd borstvoeding gegeven. Vorige week keek ik filmpjes terug van de kraamweek en ik voelde gewoon een toeschietreflex! Daardoor wist ik al bijna zeker; moet wel raak zijn! Vandaag een positieve test in handen. Een tsr is niet een typisch symptoom waarover ik heb gelezen. Wel bizar toch dat je lijf een zwangerschap zo snel herkent!

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Oooooh zijn jullie ook zo moe? Jeetje mina. Kan mn ogen bijna niet openhoud ...
Same hier! Het voelt alsof mijn lichaam slaapt, maar ben gewoon wakker. Vandaag op werk mezelf er doorheen gesleept pfff 🥹

één maand geleden

Reactie op Hophop

Hier 3+5 en gister en vandaag bruine afscheiding. Word er super onzeker van ...
Hoi! ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik precies hetzelfde heb en we 1 dag schelen. Liefs

één maand geleden

Reactie op xlovemokky

Hier vaak richting de avond hele lichte steekjes. En ene dag vaker last van ...
Ik denk dat het dan komt omdat je je er dan op kan focussen

één maand geleden

De menstruatiepijn is af en aan aanwezig en eigenlijk ook wel echt onplezierig.. (3.5) bij wie nog meer?

één maand geleden

Reactie op liesjemooi

Hoi! ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik precies hetzelfde ...
Ik had die bruine afscheiding 10 en 12 dpo ook. Met m'n vorige zwangerschap ook 13 en 14 dpo, daarna zelfs met 6, 8, 14 weken nog gehad. Als het niet toeneemt... hoeft het niks ernstigs te betekenen. Maar onzeker word je er wel van ja! 🍀