1163 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Pregnantmommy 鉂わ笍

Ik heb ook veel minder last van mijn borsten, maar eergisteren de 8 wk echo ...
Heel fijn om te horen dat dit word herkend馃檲

16 dagen geleden

Ik weet niet of mensen dit weten maar bij veel bedrijven mag je als je zwanger bent 1/8 van de werktijd gebruiken om te rusten. Ik gebruik het voor dutjes 馃槈

16 dagen geleden

Anderen ook zo'n last van hun maag? Ik voel me er echt niet lekker door en kan niet zo veel eten. Ik probeer wel echt 2 liter water te drinken op een dag, maar dat gaat ook niet van harte

16 dagen geleden

Hebben mensen ook zo'n last van hun onderrug bij het lopen? Het zijn echt steken. Ik durf hierdoor al helemaal niet meer te gaan hardlopen. Ik ben nu 10 +4 weken.

16 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Anderen ook zo'n last van hun maag? Ik voel me er echt niet lekker door en ...
Herkenbaar! Kleine porties eten helpt..

16 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Anderen ook zo'n last van hun maag? Ik voel me er echt niet lekker door en ...
Heel erg.. morgen 10 weken zwanger.. pff wat voel ik mij 馃あ blegh

15 dagen geleden

Maandag 10 weken en ik ben sinds een week echt zo vaak kots misselijk.. totaal anders dan m'n eerste zwangerschap 茅n pas zo laat echt hele dagen misselijk.. Joepie. 馃槀

15 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Maandag 10 weken en ik ben sinds een week echt zo vaak kots misselijk.. tot ...
Ik hoop dat het meevalt. M'n schoonzus was vanaf week 12 t/m week 22 aan het spugen. Bij de eerste nergens last van. Ikzelf heb nu gelukkig ook nog maar 1x moeten spugen met 6+6.

15 dagen geleden

Help mijn hele borst en schouders zitten onder de bultjes. Je ziet ze niet heel erg, maar voelt ze wel heel erg. Iemand dit oo

15 dagen geleden

Iemand ook zoveel buikpijn aan de linker kant van je buik? Vanuit begin vd liezen tot aan zijkant vd buik

15 dagen geleden

Reactie op GezondeRegen152443

Iemand ook zoveel buikpijn aan de linker kant van je buik? Vanuit begin vd ...
Ja dat heb ik ook zo nu en dan. Volgens verloskundige is het bandenpijn

15 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Klinkt stom maar schrijven.. gedachte van je afschrijven voor je gaat slape ...
ik heb hier ook zoveel last van! Voorheen nooit zulke nare dromen gehad !

15 dagen geleden

Reactie op jacq1987

Ja dat heb ik ook zo nu en dan. Volgens verloskundige is het bandenpijn
Dankjewel voor je reactie! Ik ben nu op bed gaan liggen uitgaan van het ergste. Dit stelt me wat gerust!

15 dagen geleden

Reactie op GezondeRegen152443

Dankjewel voor je reactie! Ik ben nu op bed gaan liggen uitgaan van het erg ...
Herkenbaar. Zo helpen we elkaar een beetje

15 dagen geleden

Reactie op siempra1986

Help mijn hele borst en schouders zitten onder de bultjes. Je ziet ze niet ...
Heb je er ook erge jeuk bij? Ik heb dit ook en bij mij bleek het zwangerschap eczeem. Ben ervoor bij de huisarts geweest die heeft mij zalven en pilletjes tegen de jeuk gegeven wat erg hielp.

15 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Maandag 10 weken en ik ben sinds een week echt zo vaak kots misselijk.. tot ...
Vervelend h猫?! Ik denk dat je echt een meisje krijgt. Heb eerst 2 jongens, ook helemaal geen last en bij nummer 3 ook heel erg misselijk. In m鈥檔 omgeving ook de mensen die misselijk waren, kregen meisjes.

15 dagen geleden

Reactie op Spruit5

Vervelend h猫?! Ik denk dat je echt een meisje krijgt. Heb eerst 2 jongens, ...
Mijn man denkt ook dat het meisje wordt, omdat het totaal anders verloopt qua kwaaltjes.. nog een paar weken en we zullen het weten!

15 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Mijn man denkt ook dat het meisje wordt, omdat het totaal anders verloopt q ...
Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat het gaat worden馃

15 dagen geleden

Ik heb ook al vanaf het begin last van misselijkheid. Gelukkig wel maar twee keer hoeven over te geven maar toch blijft het vervelend. Ik ga niet voor mijn plezier uiteten omdat ik niet zoveel tegelijkertijd kan eten. Echt vervelend. Vandaag bij een verjaardag het gebakje af moeten staan omdat ik daar geen trek in had.

15 dagen geleden

Reactie op Spruit5

Vervelend h猫?! Ik denk dat je echt een meisje krijgt. Heb eerst 2 jongens, ...
Blijft leuk om te speculeren! Maar ik ben iemand die juist niet misselijk was en een meisje heb gekregen. Nu beetje zelfde beeld qua klachten, dus ben benieuwd of het weer een meisje gaat worden of dat het toch helemaal niks zegt!