1163 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Blijft leuk om te speculeren! Maar ik ben iemand die juist niet misselijk w ...
Idd, speculeren is altijd leuk. Maar misselijkheid gaat vooral gepaard met vermoeidheid. Ik was bij mijn zoontje ook erg misselijk en nu weer. Dus het zegt er echt niks over haha, maar speculeren blijft leuk. Ik denk nu ook een meisje, maar meer omdat m'n gevoel dat gewoon zegt 🤪

14 dagen geleden

Ik ben soms misselijk, heel spannend of het weer een hg zwangerschap gaat worden (maandag 6 weekjes zwanger) daarnaast erg last van maagzuur en erg moe.

14 dagen geleden

9+6 vandaag. Ik heb spierpijn in mijn benen! Ben al begonnen met extra magnesium in te nemen. Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad, op het einde een beetje krampkuiten.. Misselijkheid komt en gaat maar het gaat het beste als ik licht eet en een beetje rechtop slaap...

14 dagen geleden

Wanneer wordt het spugen minder???!! En ik snap mezelf niet bij allebei mijn dochters had ik HG, maar nu was het weg tot week 7-8 en is het een paar keer per dag maar komt omdat ik weer op hg dieet zit, heerlijk koud eten 😅 ik hoop 🤞🏻 dat het deze zwangerschap stopt in het tweede trimester dan mag ik niet klagen, bij mijn dochters stopte het pas na de bevalling, nou dan hang ik wel een emmer 🪣 om mijn nek 😂 ach en mijn jongste dochter haat spuug dus zodra ze mij hoort rent ze al weg ach die kijkt ook meer bang voor later zwanger worden maar even niks zeggen ik wil graag oma worden 🤣 ja ze mogen eerlijk zelf zeggen wat ze wel en niet willen weten, natuurlijk heb ik grenzen maar ik praat liever open dan dat ik nu iets leuker maak en het straks niet waar was. Mijn oudste pakt heel lief glas water voor mij maar voel me dan zo schuldig ik ben haar mama ik hoor haar te verzorgen en dat doe ik met liefde 🫶

14 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

9+6 vandaag. Ik heb spierpijn in mijn benen! Ben al begonnen met extra magn ...
Ach ja RLS is dat kuit krampen magnesium helpt zeker. En als het komt direct proberen jouw tenen omhoog te duwen of je benen tegen de muur omhoog. Maar in z’n pijn kramp lukt mij dat ook niet echt… kan je wel slapen erdoor? Sterkte!

14 dagen geleden

Reactie op O

Heb je er ook erge jeuk bij? Ik heb dit ook en bij mij bleek het zwangersch ...
Nou dan ga ik toch even met mijn huisarts overleggen, ik heb echt idd jeuk eraan en komt dan ook een korstje op dat jeukt zo erg aaahhh! En dan trekt het weg. Dit had ik niet met mijn oudste dochters maar iedere zwangerschap is anders.

14 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Maandag 10 weken en ik ben sinds een week echt zo vaak kots misselijk.. tot ...
Nou dat heb ik nu! Bij mijn dochters constant meteen misselijk 🤮 en spugen lag uitgedroogd in het ziekenhuis. En nu de eerste zeven weken niets! En ja ik heb te vroeg gejuicht maar het is niet super extreem maar wel vervelend. Toch denk ik dan nog een meisje vanwege de misselijkheid. Lees dat jij ook even lang zwanger bent als mij ook laatste weken en dan weten jullie het. Ik weet niet 🤷🏼‍♀️ of het een jongen of meisje is maar vind de verschillen wel groot, heb nu alleen grotere borsten pijnlijk, hoofdpijn eerste weken en dan nu soms spugen dan twijfel ik weer. Maar iedere zwangerschap is anders. Succes 🍀 we weten het bijna ☺️

14 dagen geleden

Reactie op denniese

Ach ja RLS is dat kuit krampen magnesium helpt zeker. En als het komt direc ...
Ik heb er met slapen geen last van, maar ik lig sowieso heel apart op dit moment. Half omhoog op de bank, dus het is sowieso niet de beste slaap! Dankjewel voor de tips!

14 dagen geleden

Ik had tot 6+3 amper symptomen, maar ben nu 7+5 en constant aan het overgeven, en moe

14 dagen geleden

Reactie op EsméeX

Hebben mensen ook zo'n last van hun onderrug bij het lopen? Het zijn echt ...
Ja, ik heb dit ook! Ben 9+5 maar het voelt alsof aaaalles helemaal vast zit? Wil zo graag een Thaise massage maar las dat dat niet mag.. hoop voor je dat het snel weg trekt!

14 dagen geleden

Ik word rond een uur of 8 heel onrustig in mijn lichaam. Ik herken het als restless legs, maar dan ook in mn rug en schouders. Iemand dit ook? En weet iemand wat er tegen te doen? Ik neem soms als ik er niet van kan slapen meta relax magnesium pillen. Wel echt heel naar wordt ik van die onrust🥲

14 dagen geleden

Dames.. wie kan zich in mij vinden. Ik ben nu ongeveer 2 maanden zwanger. Ik ben zo ontzettend misselijk dat ik niets anders meer kan dan in bed liggen. Op dat moment ( zeg gerust een halve dag tot aan 14/15:00) ben ik ook nergens goed voor. Dit heeft mij zo gerfrusteerd dat ik denk. WAAR ben ik aan begonnen.. achteraf nadat dit over is heb ik zo een spijt van me gedachtengang want ik wil niets anders dan me Kleine druif in me handen hebben en de beste mama ooit zijn. Ervaart iemand ook hetzelfde 😔😔 het voelt een taboe om erover te praten..

14 dagen geleden

Reactie op GezondeRegen152443

Dames.. wie kan zich in mij vinden. Ik ben nu ongeveer 2 maanden zwanger. I ...
Hey! Ja dat is heel normaal. Ik heb gedacht en denk nog steeds pffff wat een ellende. Waarom wil ik dit etc? Dat kan bijna ook niet anders als je je elke dag voor weken ellendig voelt. Dan MAG je je ook zo voelen. Maar dat betekent niet dat je het minder graag wilt of slechte bedoelingen hebt :) Laat het er zijn, het is ook pittig. Hoe meer je er tegen vecht, hoe meer t aanwezig zal zijn

13 dagen geleden

Reactie op GezondeRegen152443

Dames.. wie kan zich in mij vinden. Ik ben nu ongeveer 2 maanden zwanger. I ...
Ik heb deze week soms ook soortgelijke gedachten. Ik ben enorm overprikkeld en moe en heb al 2 meiden van 3 en 1. We hebben bewust gekozen voor een derde en kort op elkaar, maar op het moment heb ik even helemaal geen zin in de kinderen, laat staan een 3e Ik hou enorm van ze , en wil ze ook zeker niet kwijt, maar het is me op het moment allemaal even te veel icm de vermoeidheid

13 dagen geleden

Reactie op JB2024

Ik word rond een uur of 8 heel onrustig in mijn lichaam. Ik herken het als ...
Vast magnesium nemen! Ik neem elke avond en heb er geen last meer van

13 dagen geleden

Ik ben nu 11 weken maar eigenlijk bijna nergens meer last van (behalve slechter slapen).. nog meer dames?

13 dagen geleden

Sinds gisteravond geen misselijkheid meer gehad en ook de spierpijn in m'n benen is afgenomen. Alsof m'n maag rn bepaalde zenuwen in een groei verdrukking zaten en ik daar ineens last van had.. hopelijk blijft het zo! Morgen 10 weken.

13 dagen geleden

Extreem misselijk afgelopen week & laatste 2 dagen ben ik extreem duizelig.. veder pas ik geen bh’s meer 😅

13 dagen geleden

Net 12 weken en het lijkt wel of de klachten alleen maar erger worden 😞

13 dagen geleden

11 weken en ik heb dichte , suizende oren 👂 zo irritant. Nog meer mensen last van?