1163 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op VeelzijdigeGolf254966

Vast magnesium nemen! Ik neem elke avond en heb er geen last meer van
Welke neem je?

13 dagen geleden

Reactie op JB2024

Welke neem je?
Ik neem magnesium bisglycinaat van lucovitaal

13 dagen geleden

Nog meer last van afnemende eetlust? Ben momenteel ook grieperig dus misschien komt het daar door.. maar valt me op sinds vrijdag

13 dagen geleden

Iemand nog meer last van onrustige benen? Wat doe je daar aan?

13 dagen geleden

Reactie op Hophop

Ik ben nu 11 weken maar eigenlijk bijna nergens meer last van (behalve slec ...
Ja! Nog wel een paar weken minder ver dan jij, maar behalve vroeg wakker zijn ook geen last

13 dagen geleden

Reactie op GezondeRegen152443

Dames.. wie kan zich in mij vinden. Ik ben nu ongeveer 2 maanden zwanger. I ...
Ik denk dat ik dit ook meerdere keren per dag denk. Denk ik heel normaal. Als ik ziek ben ben ik ook niet bepaald blij en nu voel ik me continu ziek en misselijk. Dus dan denk ik: wat doe ik mezelf aan. Maar dan moet ik mezelf herinneren, dat het juist een goed teken is. Maar ja ik voel met je mee. Het is ook zo oneerlijk dat de vrouw alle lasten moet ervaren mbt ziek zijn 😂😅

13 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Net 12 weken en het lijkt wel of de klachten alleen maar erger worden 😞
Ik bijna 12 en ik ook 😢 wanneer wordt dit beter

13 dagen geleden

Reactie op Anne99!

11 weken en ik heb dichte , suizende oren 👂 zo irritant. Nog meer mensen l ...
Dit zou kunnen passen bij bloedarmoede, had je al bloed geprikt?

13 dagen geleden

Reactie op JoyceJansen

Iemand nog meer last van onrustige benen? Wat doe je daar aan?
leg een stukje zeep onder je matras klinkt heel raar helpt echt. Je kan ook wat extra magnesium slikken of een magnesiumbad nemen!

13 dagen geleden

Voor de meiden met misselijkheidsklachten, heel herkenbaar gewoon matig functioneren en futloos voelen. Weet wel dat er medicstie bestaat die je iets beter kan laten voelen. Ik gebruik nu voor de derde zwangerschap wederom emesefene maar het haalt echt de scherpe randjes ervan af! Nog even doorzetten dan hebben we het ergste gehad!❤️

13 dagen geleden

Sinds vanavond: maagzuur. Maar echt van het niveau accuzuur tot achterin je keel. Ik heb normaal nooit last van maagzuur. Ook niet tijdens mijn vorige zwangerschap. Mijn man heeft hier wel vaak last van en ik vond altijd dat hij zich aanstelde. Oeps, nu weet ik wel beter.

13 dagen geleden

Reactie op JoyceJansen

Iemand nog meer last van onrustige benen? Wat doe je daar aan?
Steunkousen/ compressiekousen dragen en magnesium slikken

12 dagen geleden

Reactie op Floempie

Sinds vanavond: maagzuur. Maar echt van het niveau accuzuur tot achterin je ...
Ja hahaha herkenbaar! Al die maagzuurreclames op tv vond ik dikke onzin. Om voor een klein lichamelijk ongemak gelijk al allemaal pilletjes in te nemen.. ik kon mij er gewoon niks bij voorstellen 😅 Eind vorige zwangerschap ineens flink last van gekregen, toen had ik wel iets meer begrip 😅

12 dagen geleden

Reactie op Anne99!

11 weken en ik heb dichte , suizende oren 👂 zo irritant. Nog meer mensen l ...
Ja had ik dus ook last van 2 dagen, zelfs bij ademen dat ik het in mijn oren hoorde. Gelukkig is het weg. Heel apart.

12 dagen geleden

Reactie op Fleurtjedws

Ja, ik heb dit ook! Ben 9+5 maar het voelt alsof aaaalles helemaal vast zit ...
Ja vandaag ga ik zwemmen na werk. Ben benieuwd of dat gaat en of naderhand helemaal kapot ben! Hoe gaat het nu bij jou?

12 dagen geleden

Reactie op EsméeX

Ja vandaag ga ik zwemmen na werk. Ben benieuwd of dat gaat en of naderhand ...
Oh wat slim! Hopelijk werkt het, wil je nog wel weer gaan hardlopen? Jaaa, het blijft wel aanhouden, ben wat yoga oefeningen gaan doen, wellicht helpt dat!

12 dagen geleden

Iemand ook nu al last van kuitkrampen?

12 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Iemand ook nu al last van kuitkrampen?
Ja vooral sochtends last van kuitkrampen! Toevallig vandaag de hele dag, maar kan ook komen omdat ik vandaag heb hardgelopen. Heb wel het gevoel dat ik genoeg drink, iemand misschien nog tips?😊

12 dagen geleden

Reactie op silper123

Ja vooral sochtends last van kuitkrampen! Toevallig vandaag de hele dag, ma ...
Ik ook echt de heeeele dag. Ik slik magnesium malaat bij, hopen dat dat gaat werken..

11 dagen geleden

Sinds een paar dagen een enorm droge keel ‘s nachts…